Διαβάστε τις 5 σκηνές από το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου, που κόπηκαν από το «Chevalier»

Διαβάστε τις 5 σκηνές από το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου, που κόπηκαν από το «Chevalier» Facebook Twitter
1
Διαβάστε τις 5 σκηνές από το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου, που κόπηκαν από το «Chevalier» Facebook Twitter
Ο Ευθύμης Φιλίππου. Φωτογραφία: Σπύρος Στάβερης/ LIFO

Τα πρωτότυπα και weird σενάρια του Ευθύμη Φιλίππου έχουν σημαδέψει τις δουλειές του Λάνθιμου, από τον Κυνόδοντα μέχρι και τον Αστακό, με διαλόγους ιδιοφυείς, που έχουν ένα αλλόκοτο χιούμορ. Ο Ευθύμης έχει γράψει επίσης το σενάριο του Chevalier, της νέας και βραβευμένης ταινίας της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη. Μια παρέα αντρών πάνω σε ένα γιοτ επιστρέφει από μια χειμερινή εκδρομή ψαρέματος. Όταν μια μηχανική βλάβη τούς εγκλωβίζει στο σκάφος, κάπου στον Σαρωνικό, θα σκοτώσουν την ώρα τους με ένα αυτοσχέδιο παιχνίδι που ονομάζεται «Chevalier». Το διασκεδαστικό και ανταγωνιστικό παιχνίδι τούς κρατάει εγκλωβισμένους στο σκάφος μέχρι να αναδειχτεί ο νικητής. Οι διάλογοι είναι για άλλη μια φορά χαρακτηριστικοί του Ευθύμη, με απίστευτες λεπτομέρειες που τους κάνουν εντελώς φυσικούς και ζωντανούς, ακόμα και όταν οι ήρωες συζητούν για τα πιο απίθανα πράγματα. Αυτές είναι πέντε σκηνές από το σενάριο που τελικά δεν θα δούμε στην ταινία και η LifΟ παρουσιάζει αποκλειστικά:

Διαβάστε τις 5 σκηνές από το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου, που κόπηκαν από το «Chevalier» Facebook Twitter

ΣΑΛΟΝΙ ΠΛΟΙΟΥ, ΠΡΩΙ

Τηλεφώνημα, ανοιχτή ακρόαση ανάμεσα σε έναν άντρα και σε έναν φίλο του. Οι υπόλοιποι άντρες στέκονται όρθιοι και ακούνε χωρίς να μιλάνε.


- Γιώργο, καλημέρα.

- Καλημέρα.

- Τι κάνεις;

- Καλά. Εσύ;

- Είμαι καλά. Στο γραφείο είσαι;

- Ναι.

- Έχετε δουλειά;

- Όχι πολλή. Τελειώσαμε με τις παραγγελίες. Νόμιζα ότι θα πάρει 4 μέρες, αλλά τελειώσαμε χτες αργά το απόγευμα.

- Η Άννα τι κάνει;

- Είναι καλά. Γυρίζει την Πέμπτη.

- Πώς περνάει;

- Περνάει πολύ ωραία.

- Πολύ ωραία (παύση). Γιώργο, θέλω να σε ρωτήσω κάτι, αλλά θέλω να το σκεφτείς καλά πριν μου απαντήσεις. Θέλω μια χάρη. Σε θεωρώ τον καλύτερό μου φίλο κι εγώ θα έκανα οτιδήποτε μου ζητούσες για να σου αποδείξω πόσο πολύ σημαντικός είσαι για εμένα. Δεν θα σκότωνα κάποιον άνθρωπο δηλαδή, αλλά γενικά θα μπορούσα να κάνω κάτι ακραίο, αν μου το ζητούσες, και να ξεπεράσω τον εαυτό μου. Ίσως να σκότωνα και κάποιον άνθρωπο, δηλαδή, εάν έκανε κακό σ' εσένα ή την οικογένειά σου, τώρα που το σκέφτομαι.

- Θέλεις να σου κάνω μια χάρη;

- Ναι.

- Τι χάρη θες;

- Θα ήθελα, αν μπορείς, να βάλεις μια lava lamp στον κώλο σου. Αυτό θα ήθελα.

- Δεν κατάλαβα τι θέλεις να κάνω.

- Ξέρεις τι είναι η lava lamp;

- Όχι.

- Είναι κάτι λάμπες σε σχήμα κώνου, σε σχήμα μικρού πυραύλου, διαφανείς, που μέσα έχουν ένα πηχτό υγρό και που όταν τις βάζεις στην πρίζα αυτό το υγρό κινείται και παίρνει διάφορα περίεργα σχήματα.

- Ναι, κατάλαβα.

- Θέλω να πάρεις μια τέτοια λάμπα, να τη βάλεις στην πρίζα και όταν αρχίσει να παίρνει σχήματα, να τη βάλεις στον κώλο σου. Όχι ολόκληρη, μέχρι το σημείο που μπορείς. Και να μου στείλεις μια φωτογραφία.

- Είναι κάποιο αστείο αυτό;

- Όχι. Μιλάω σοβαρά.

- Γιατί να το κάνω αυτό;
- Εγώ, αν μου το ζητούσες, θα το έκανα αυτήν τη στιγμή. Καταλαβαίνω ότι τώρα σκέφτεσαι να πεις αμέσως όχι, αλλά εάν το κάνεις, να ξέρεις ότι θα είναι πολύ σημαντικό για μένα. Αν το κάνεις, θέλω να βγάλεις μια ευδιάκριτη φωτογραφία και να το στείλεις στο μέιλ μου, σε παρακαλώ, με ένα jpg. Δεν θέλω να το κάνεις μπροστά μου, καταλαβαίνω ότι μπορεί να ντρέπεσαι. Δεν είμαι παράλογος. Κάν' το όποτε εσύ μπορείς, σήμερα το βράδυ ή αύριο το πρωί, όποτε θέλεις. Σε καμία περίπτωση, βέβαια, μη μου στείλεις μια εικόνα που έχει φτιαχτεί στο photoshop γιατί θα το καταλάβω, ξέρεις. Θα προτιμούσα να πεις όχι παρά να στείλεις μια ψεύτικη εικόνα. Καταλαβαίνεις τι εννοώ. Λοιπόν, θα το κάνεις;

- Γιατί να το κάνω αυτό;

- Για μένα.

- Έχω δουλειά. Θα σε πάρω σε λίγο.

- Όχι. Πες μου, σε παρακαλώ, αν θα το κάνεις. Μόνο ένα ναι ή ένα όχι.

- Όχι.

- Γιώργο. Είναι πολύ σημαντικό αυτό για μένα. Αν σε τρομάζει το ότι θα είναι στην πρίζα και φοβάσαι, κάν' το χωρίς να είναι στην πρίζα. Θα μείνει μεταξύ μας, δεν θα το μάθει ποτέ κανείς. Μόνο εγώ θα το ξέρω και θα είμαι περήφανος γιατί ο καλύτερός μου φίλος δήλωσε έμπρακτα ότι είναι ο καλύτερός μου φίλος.

Διαβάστε τις 5 σκηνές από το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου, που κόπηκαν από το «Chevalier» Facebook Twitter


ΣΑΛΟΝΙ ΠΛΟΙΟΥ, ΒΡΑΔΥ

Όλοι οι άντρες κοιτάζουν την οθόνη ενός υπολογιστή. Κρατάνε στα χέρια τους ποτήρια με ουίσκι.


- Είναι photoshop.

- Δεν είναι.

- Είναι. Κοίτα εδώ τη σκιά της λάμπας. Είναι τελείως λάθος.

- Επίσης, δεν μπορεί να έχει μπει τόσο βαθιά η λάμπα. Είναι αφύσικο.

- Τι είναι αυτό το κόκκινο εδώ;

- Αίματα.

- Αποκλείεται.

- Είναι αίματα.

- Δεν έχει τέτοιο χρώμα το αίμα. Είναι πιο κόκκινο. Αυτό είναι σκούρο.

- Ίσως λόγω των κοπράνων.

- Είναι ψεύτικο. Αν είχε χάσει τόσο αίμα, το πιο πιθανό είναι να έχει πεθάνει από ακατάσχετη αιμορραγία.

- Έπρεπε να του πεις να στείλει βίντεο.

- Δεν είχαμε πει για βίντεο.

- Εγώ πιστεύω πως το έκανε στ' αλήθεια. Πρέπει να είσαι περήφανος που έχεις τέτοιους φίλους. Πρέπει να τον πόνεσε πάρα πολύ.

- Δεν έπρεπε να βγάλει τις φωτογραφίες με φλας. Έχουν καεί και δεν φαίνεται καθόλου καθαρά η εικόνα. Είναι κουνημένες, επίσης.

- Δεν θα μπορούσε να κρατήσει σταθερό το χέρι του.

- Κανένας από τους δικούς μου φίλους δεν θα το έκανε αυτό. Θα 'βρισκαν όλοι διάφορες ηλίθιες δικαιολογίες, όπως ότι είναι επικίνδυνο ή επίπονο.

- Εμένα, όταν το είχα προτείνει στον καλύτερό μου φίλο, μου είπε ok, αλλά όχι με αυτήν τη λάμπα, αλλά με ένα remote control για το στερεοφωνικό, που ήταν πολύ μικρό, και του είπα οk, άσ' το, δεν πειράζει, ευχαριστώ, άσ' το καλύτερα.

Διαβάστε τις 5 σκηνές από το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου, που κόπηκαν από το «Chevalier» Facebook Twitter

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΠΙΤΙΟΥ, ΒΡΑΔΥ

Ο άντρας μπαίνει στο σπίτι. Αφήνει το καπέλο της στολής δίπλα στην πόρτα και βγάζει τα ρούχα του. Κάνει ντους, φοράει τις πιτζάμες του και πλένει τα δόντια του. Ανοίγει την πόρτα ενός δωματίου, κάτι κοιτάζει και μετά κατευθύνεται προς την κρεβατοκάμαρα φορώντας το μπουρνούζι του. Στην κρεβατοκάμαρα κοιμάται μια γυναίκα. Τα σεντόνια είναι λευκά. Ο άντρας ανάβει το πορτατίφ, λύνει τη ζώνη από το μπουρνούζι, κάθεται στην άκρη του κρεβατιού και μπήγει ένα μεγάλο μαχαίρι στην κοιλιά του. Τα σεντόνια γεμίζουν αίματα, η γυναίκα επίσης, χωρίς όμως να ξυπνήσει. Ο άντρας, σιωπηλά, αφού κάνει κάποιες τελευταίες κινήσεις, μετά από λίγα δευτερόλεπτα πεθαίνει. Η γυναίκα μισοκοιμισμένη σκεπάζεται λίγο περισσότερο με το σεντόνι.

Διαβάστε τις 5 σκηνές από το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου, που κόπηκαν από το «Chevalier» Facebook Twitter

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ, ΜΕΡΑ

Ο άντρας 1 γονατισμένος, με τεντωμένο το ένα χέρι. Ο άντρας 5 όρθιος μπροστά του προσπαθεί να βγάλει το chevalier από το μικρό δάχτυλο του δεξιού χεριού του άντρα 1. Το δαχτυλίδι δεν βγαίνει εύκολα.


ΑΝΤΡΑΣ 5: Θα χρειαστεί λίγο σαπούνι.
Ο άντρας 5 έχει δίπλα του σαπούνι και ένα μπολ με νερό. Βάζει το χέρι του άντρα 1 στο μπολ.

ΑΝΤΡΑΣ 5: Στρίψε το δαχτυλίδι με το χέρι σου για να πάει παντού το σαπούνι. Έχω ακούσει ότι πριν από χρόνια, σε μια αντίστοιχη περίπτωση που δεν έβγαινε το δαχτυλίδι από το χέρι του κατόχου, κι αφού είχαν δοκιμάσει σαπούνι και βαζελίνη και διάφορα άλλα, αναγκάστηκαν να κόψουνε το δάχτυλο με κλαδευτήρι. Μετά, φυσικά, το ξανακόλλησαν, αλλά επειδή η πλαστική χειρουργική δεν ήταν πολύ εξελιγμένη ακόμα, ή επειδή ο γιατρός δεν ήταν πολύ έμπειρος, το δάχτυλο του άντρα έτρεμε συνεχώς. Κάπως έτσι.
Δείχνει πώς είναι να τρέμει το μικρό δάχτυλο του χεριού.

ΑΝΤΡΑΣ 5: Ήταν σαν να έχει συνεχώς άγχος για κάτι, ακόμη και σε περιπτώσεις που δεν είχε καθόλου.

Διαβάστε τις 5 σκηνές από το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου, που κόπηκαν από το «Chevalier» Facebook Twitter

ΣΑΛΟΝΙ ΒΙΛΑΣ, ΠΡΩΙ

Δύο άντρες κάθονται στον καναπέ. Ένας άντρας στέκεται όρθιος. Ένας κάθεται σε μια πολυθρόνα και ο άλλος πίσω του ακουμπάει στην πλάτη της πολυθρόνας, όρθιος. Γύρω τους υπάρχουν πολλά μικρά σακ βουαγιάζ και μια μεγάλη βαλίτσα, αφημένα στον χώρο. Στο τραπέζι υπάρχει μια λευκή, στρογγυλή τούρτα κομμένη. Οι άντρες κρατάνε μικρά πιάτα και τρώνε από ένα κομμάτι.


ΑΝΤΡΑΣ 6: Συζητούσαμε για αρκετή ώρα. Εκείνος έπινε ουίσκι κι εγώ είχα παραγγείλει μια μπίρα. Κάποια στιγμή ήθελα να κατουρήσω και πήγα στην τουαλέτα. Φτάνοντας, διαπίστωσα πως μπροστά μου ήταν 2 πόρτες, όπου στη μία ήταν κολλημένο ένα μαύρο τρίγωνο και στην άλλη ένα μαύρο τετράγωνο. Θα ήθελα, λοιπόν, να σας ρωτήσω το εξής: εσείς ποια από τις δύο πόρτες θα ανοίγατε;

ΑΝΤΡΑΣ 2: Ήταν και τα δύο μαύρα;

ΑΝΤΡΑΣ 6: Ναι. Μαύρο τρίγωνο και μαύρο τετράγωνο. Κολλημένα.

ΑΝΤΡΑΣ 2: Στην πόρτα με το μαύρο τετράγωνο.

ΑΝΤΡΑΣ 6: Γιατί στο τετράγωνο;

ΑΝΤΡΑΣ 2: Γιατί το τρίγωνο συμβολίζει τη γυναίκα.

ΑΝΤΡΑΣ 6: Το τρίγωνο συμβολίζει τη γυναίκα;

ΑΝΤΡΑΣ 2: Ναι. Τα γεννητικά της όργανα.

ΑΝΤΡΑΣ 6: Και το τετράγωνο ποιο όργανο του ανδρικού σώματος συμβολίζει;

ΑΝΤΡΑΣ 1: Το τετράγωνο είναι τελείως λάθος. Συμφωνώ. Εγώ θα κρατούσα το τρίγωνο για τις γυναικείες τουαλέτες και θα αντικαθιστούσα το τετράγωνο με έναν ρόμβο για τις αντρικές. Ή με ένα παραλληλόγραμμο.

ΑΝΤΡΑΣ 6: Πάλι δεν είναι σαφές. Δεν έχει λογική όλο αυτό. Ξέρω ένα εστιατόριο που στις τουαλέτες έχει μια πόρτα βαμμένη μπλε και μια πόρτα βαμμένη πράσινη. Δεν καταλαβαίνω γιατί την πράσινη δεν την έβαψαν κόκκινη ή ροζ και την έβαψαν πράσινη. Θα ήταν όλα πιο απλά αν ήταν μία πόρτα κόκκινη και μία μπλε, θα ήταν σαφές. Επίσης, υπάρχει ένα ζαχαροπλαστείο κοντά στο σπίτι μου, όπου η μία πόρτα έχει ένα μπουκέτο πλαστικά λουλούδια κολλημένα και στην άλλη πόρτα έχει ένα ουράνιο τόξο. Εγώ μπαίνω πάντα σε αυτήν με το ουράνιο τόξο, αλλά δεν ξέρω εάν είναι η σωστή και πάντα έχω το άγχος ότι μπορεί να είναι η τουαλέτα για τις γυναίκες και ότι μπορεί ανά πάσα στιγμή να ανοίξει η πόρτα και να πρέπει να δικαιολογηθώ. Για κάτι που δεν φταίω.

ΑΝΤΡΑΣ 3: Εγώ δεν ξέρω σε ποια από τις δύο θα έμπαινα στη θέση σου. Είναι πράγματι δύσκολο, δεν ξέρω.

Διαβάστε τις 5 σκηνές από το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου, που κόπηκαν από το «Chevalier» Facebook Twitter
 

Στίχοι που λειτούργησαν ως έμπνευση στη συγγραφή κάποιων σκηνών της ταινίας:

 

  • «Έβγα στο παραθύρι να δεις τι γίνεται, να δεις τι γίνεται, το αίμα της καρδιάς μου για σένα χύνεται, για σένα χύνεται». («Βασιλικός θα γίνω»)

 

  • «Εγώ που ζούσα μέχρι χτες στην αριστοκρατία». («Το πλουσιόπαιδο»)

 

  • «Ένας νέος και μια νέα, ωραιότατα παιδιά, φτάνουν κολυμβών γενναίως, εις πλησίον αμμουδιά». («Η νήσος των Αζορών»)

 

  • «Passion and love and sex and money, violence, religion, injustice and death, Armani, Armani, Ah-ah- Armani». (Paninaro '95)

 

  • «I wanna give you a bass to release your feelings, a standard rhythm with a standard healing, a word with a message with a lot of emotion with total dedication and a lot of devotion, and a lot of devotion». («Devotion»)

 

  • «Κάθεσαι στο μπαλκονάκι σαν λουλούδι αθάνατο μα εγώ σαν τ' αηδονάκι παίζω με τον θάνατο». («Σ' αγαπώ σαν αμαρτία»)

 

  • «I noticed your new purchase and I find them quite funny funny funny». («Night Toys»)

 

  • «Ξεκινήσαμε πρωί κι είναι μεσημέρι». («Άσ' το το χεράκι σου»)
Διαβάστε τις 5 σκηνές από το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου, που κόπηκαν από το «Chevalier» Facebook Twitter

Το Chevalier της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη βγαίνει στις αίθουσες στις 26 Νοεμβρίου από τη Feelgood.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM