Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Με 90 ταινίες στο ενεργητικό του, ο γόης του γαλλικού σινεμά, ένας μεγάλος καρδιοκατακτητής με μεγάλη περιουσία, ένας δύσκολος άνθρωπος, σύμφωνα με το περιβάλλον του, είναι στην πιο αδύναμη φάση της ζωής του.
0

Τον Φεβρουάριο του 2024, η αστυνομία, μετά από έρευνα στο σπίτι του Αλέν Ντελόν, κατάσχεσε 72 πυροβόλα όπλα για τα οποία δεν είχε άδεια. Το σπίτι του Γάλλου σταρ στο Douchy-Montcorbon, 135 χιλιόμετρα νότια του Παρισιού, έμοιαζε με πυριτιδαποθήκη. Κατασχέθηκαν και 3.000 φυσίγγια, και αυτά χωρίς άδεια, ενώ στο κτήμα του υπάρχει ένα σκοπευτήριο. 

Ο διάσημος ηθοποιός είναι 88 ετών, πάσχει από λέμφωμα, έχει υποστεί ένα εγκεφαλικό το 2019 και βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα μιας οικογενειακής διαμάχης που τίποτα δεν προμηνύει ότι θα έχει αίσιο τέλος.

Όπως έγραφε η LiFO, η έρευνα στην οποία αποκαλύφθηκαν τα όπλα προέκυψε μετά την έναρξη μιας άλλης εισαγγελικής έρευνας, σχετικής με τις τεταμένες σχέσεις του Αλέν Ντελόν με τα παιδιά του. Το συγκεκριμένο πλαίσιο σε συνδυασμό με τις ανησυχίες για την εύθραυστη κατάσταση της υγείας του ηθοποιού ώθησε, σύμφωνα με τη «Le Parisien», την Εισαγγελία να εξετάσει λεπτομερώς το θέμα της οπλοκατοχής του Γάλλου ηθοποιού.

Αυτό που συμβαίνει με την οικογένεια Ντελόν δεν είναι πρωτόγνωρο, αλλά πρόκειται για διαμάχη ντροπιαστική, με τα άπλυτα της οικογένειας να βγαίνουν κατά ριπάς στα μέσα μαζικής ενημέρωσης με τρομερή συχνότητα.

Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί πως σε πρόσφατη συνέντευξή της στο «Elle», η Ανούσκα Ντελόν, η κόρη του ηθοποιού, εξήγησε ότι πηγαίνει «πάντα με τον σωματοφύλακά της» στο σπίτι του πατέρα της, λόγω του πάθους που έχει για τα όπλα, προσθέτοντας ότι διατηρεί μια «αρκετά μεγάλη συλλογή». Η Ανούσκα Ντελόν πρόσθεσε ακόμη ότι τα αδέλφια της, όταν βρίσκονται στο Douchy, «περπατούν οπλισμένοι στο σπίτι», πιστεύοντας ότι βρίσκονται «στην Άγρια Δύση».

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
O «Γατόπαρδος» προσέλκυσε περίπου 134 εκατομμύρια θεατές στον κινηματογράφο, κάνοντας τον Alain Delon και την Claudia Cardinale αστέρες του box-office εν μία νυκτί. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Με 90 ταινίες στο ενεργητικό του, ο γόης του γαλλικού σινεμά, ένας μεγάλος καρδιοκατακτητής με μεγάλη περιουσία, ένας δύσκολος άνθρωπος, σύμφωνα με το περιβάλλον του, είναι στην πιο αδύναμη φάση της ζωής του, εν μέσω μιας μεγάλης διαμάχης μεταξύ των παιδιών και της πρώην συντρόφου του, με απίστευτες κατηγορίες να εκτοξεύονται από όλες τις πλευρές. Οδεύοντας προς το τέλος, ο Ντελόν είναι πρωταγωνιστής σε μια απροσδόκητα τραγική τελική πράξη ενός δράματος που σιγοβράζει τα τελευταία χρόνια.

Ο ηθοποιός, που έκλεψε τις καρδιές του κινηματογραφόφιλου κοινού σε ταινίες όπως οι «Γατόπαρδος», «Μπορσαλίνο», «Σαμουράι», «Η πισίνα» και «Ο κύριος Κλάιν», βρίσκεται πρωταγωνιστής σε ένα δράμα που θυμίζει αρχαία τραγωδία, στο επίκεντρο μιας θλιβερής ιστορίας και μέσα σε έναν καταστροφικό καταιγισμό κατηγοριών και νομικών ενεργειών, με συμπρωταγωνιστές τα τρία παιδιά του, Άντονι, Ανούσκα και Αλέν-Φαμπιέν, και την επί δεκαετίες σύντροφό του. 

Ο Ντελόν, γράφει η δημοσιογράφος Kim Willher, με την εντυπωσιακή του εμφάνιση, τα γαλάζια μάτια και τη σαγηνευτική παρουσία του εντός και εκτός οθόνης, ήταν το pin-up της μεταπολεμικής Γαλλίας.

Αυτό που συμβαίνει με την οικογένεια Ντελόν δεν είναι πρωτόγνωρο, αλλά πρόκειται για μια διαμάχη ντροπιαστική, με τα άπλυτα της οικογένειας να βγαίνουν κατά ριπάς στα μέσα μαζικής ενημέρωσης με τρομερή συχνότητα. Έχει γίνει τόσο αηδιαστικό, που ο δικηγόρος του ηθοποιού, Christophe Ayela, αναγκάστηκε να ζητήσει εκεχειρία. «Πρέπει να σταματήσει αυτό και όλοι πρέπει να ηρεμήσουν», είπε.

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Μετά τη συνάντησή τους στο αεροδρόμιο Orly, το 1958, η Romy Schneider βρήκε τον Delon αλαζόνα. Αυτό το συναίσθημα δεν κράτησε πολύ, και το ζευγάρι ερωτεύτηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της "Christine", της πρώτης κοινής τους ταινίας. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Πίσω από τον πέτρινο τοίχο του κτήματος Ντελόν, που είναι γνωστό ως La Brûlerie, ο ηθοποιός ζει τώρα σε απομόνωση, στο μέρος που έχει δηλώσει ότι επιθυμεί να ταφεί, κοντά στο παρεκκλήσι που κατασκευάστηκε στον χώρο του νεκροταφείου που δημιούργησε για περισσότερα από 30 αγαπημένα του σκυλιά.

Ο Ντελόν αγόρασε το ακίνητο, ένα πρώην κέντρο διακοπών για τα παιδιά των εργαζομένων στους σιδηροδρόμους, μέσα σε περίπου 300 στρέμματα δασικής έκτασης, το 1971. Οι 1.500 κάτοικοι του χωριού είναι περήφανοι για τον διάσημο κάτοικο της περιοχής και βαθιά διακριτικοί. Η τελευταία δημόσια εμφάνιση του ηθοποιού ήταν σε μια προβολή ταινίας στο κοντινό Château Renard τον περασμένο Μάιο. Μια φωτογραφία δείχνει τον Ντελόν χαλαρό, συνοδευόμενο από την πρώην σύντροφό του, Χιρόμι Ρόλιν, 66 ετών, που έζησε με τον ηθοποιό περίπου τρεις δεκαετίες ως βοηθός και σύντροφός του, μέχρις ότου τα παιδιά του την έδιωξαν από το σπίτι του το περασμένο καλοκαίρι.

Σε μια σπάνια επίδειξη ενότητας, τα τρία αδέρφια κατηγόρησαν τη Ρόλιν για κατάχρηση εξουσίας και εκμετάλλευση της αδυναμίας του πατέρα τους. Την κατηγόρησαν ότι τον χτυπούσε και τον κακομεταχειριζόταν, θέλοντας να ελέγξει την περιουσία του. Εκείνη ανταπέδωσε τις κατηγορίες, λέγοντας ότι προσπάθησαν να τον σκοτώσουν σταματώντας την ιατρική του θεραπεία. Όσα ακολούθησαν ήταν πολύ χειρότερα. 

Η συμμαχία των παιδιών του Ντελόν αποδείχτηκε πρόσκαιρη. Ο Άντονι, 59 ετών, γιος της μοναδικής συζύγου του, Ναταλί, κατηγόρησε την ετεροθαλή αδελφή του, Ανούσκα, 33 ετών, κόρη της Ολλανδέζας πρώην μοντέλου και νυν δημοσιογράφου Rosalie van Breemen, ότι λέει ψέματα, χειραγωγεί και αποκρύπτει τα αποτελέσματα των γνωστικών αξιολογήσεων που είχαν κάνει Ελβετοί γιατροί στον πατέρα τους.

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Ο Delon με την τότε σύζυγό του, Nathalie, και τον γιο τους Anthony στο Μόντε Κάρλο, 1965. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Η Ανούσκα εμφανίστηκε στην τηλεόραση για να αντεπιτεθεί. Ο δικηγόρος του Ντελόν είπε ότι ο Γάλλος ηθοποιός ήταν έξαλλος με τη «θύελλα» που δημιούργησε ο μεγαλύτερος γιος του στα ΜΜΕ. Αλλά και ο τρίτος γιος, ο 29χρονος Αλέν-Φαμπιέν, που τώρα ζει με τον πατέρα του στο La Brûlerie, υπερασπίστηκε τον Άντονι και κατέγραψε κρυφά την αδελφή του, που φέρεται να ψιθυρίζει «υπαινιγμούς» στο αυτί του πατέρα τους. Ακολούθησαν περισσότερες τηλεοπτικές εμφανίσεις, κατηγορίες και γραπτές δηλώσεις.

Ο δημόσιος εισαγγελέας διέταξε να υποβληθεί ο Ντελόν σε ιατρική εξέταση προκειμένου να συνταχθεί μια έκθεση εμπειρογνωμόνων για να τον θέσει υπό δικαστική επιτροπεία, με το επιχείρημα ότι ο ηθοποιός είχε χάσει την κρίση του. 

Ο δικηγόρος του Ντελόν και τα παιδιά του υποστήριξαν ότι αυτό ήταν μια ανοησία. Μετά από μια δεύτερη ιατρική εξέταση, ο δικηγόρος του δήλωσε: «Ο κύριος Αλέν Ντελόν απάντησε στις ερωτήσεις... επιβεβαιώνοντας επομένως ότι η κρίση του δεν έχει χαθεί, σε αντίθεση με τις συκοφαντικές δηλώσεις που έγιναν στα μέσα ενημέρωσης».

Οι πρωταγωνιστές της διαμάχης επιμένουν ότι η υπόθεση δεν αφορά τα χρήματα. Στη διαθήκη του ο Ντελόν αφήνει τη μισή περιουσία του στην κόρη του και η άλλη μισή μοιράζεται μεταξύ των γιων του. Πρόκειται για μια άδικη διανομή, την οποία όμως ισχυρίζονται ότι δεν αμφισβητούν.

Ο Άντονι και ο Αλέν-Φαμπιέν είχαν δύσκολες σχέσεις με τον πατέρα τους και μπλεξίματα με ναρκωτικά, όπλα και τον νόμο. 

Υπήρχε και ένας τρίτος γιος, ο Άρι Μπουλόν, παιδί του Ντελόν από τη Γερμανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιό Νίκο των Velvet Underground. Ο Ντελόν αρνιόταν κατηγορηματικά την πατρότητα, αν και οι φωτογραφίες δείχνουν ένα ομοιότυπό του. 

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Οι γιοι του ηθοποιού Alain-Fabien και Anthony, οι οποίοι βρίσκονται στο επίκεντρο αυτού του εκδικητικού και σαιξπηρικού οικογενειακού δράματος. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Αρχικά τον μεγάλωσε η μητέρα του, πριν υιοθετηθεί από τη μητέρα του Ντελόν, την Ίντιθ, και τον δεύτερο σύζυγό της, το επώνυμο του οποίου πήρε νόμιμα. Το 2001 και το 2019 προσπάθησε να μηνύσει τον Ντελόν για τη νομική αναγνώριση της πατρότητας, αλλά χωρίς επιτυχία. Ο γεννημένος το 1962 γιος του, ηθοποιός, φωτογράφος και συγγραφέας βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμά του στο Παρίσι στις 20 Μαΐου 2023, μετά από υπερβολική δόση ηρωίνης. Λίγο μετά την ανακοίνωση του θανάτου του, ο ετεροθαλής αδελφός του, Άντονι Ντελόν, του απέτισε φόρο τιμής στο Instagram, εκφράζοντας τη «μεγάλη του θλίψη».

Η «Le Monde» υποστηρίζει ότι η ταραχώδης παιδική ηλικία του Ντελόν τον κατέστησε ανίκανο να δημιουργήσει σχέσεις με τους γιους του. Ο Ντελόν ήταν τεσσάρων όταν οι γονείς του χώρισαν και τον έστειλαν σε ανάδοχη οικογένεια. Στη συνέχεια αποβλήθηκε από έξι σχολεία. «Ήμουν ενοχλητικός, πολύ απείθαρχος, οπότε με πέταξαν έξω. Ήμουν ένα είδος μικρού τέρατος. Πολύ τραχύς», έχει πει για αυτήν την περίοδο.

Ο Ντελόν έκανε τη στρατιωτική του θητεία στο γαλλικό Ναυτικό σε ηλικία 17 ετών και υπηρέτησε στον πόλεμο της Ινδοκίνας, αλλά καταδικάστηκε από το στρατοδικείο επειδή έκλεψε ένα τζιπ. Επιστρέφοντας στο Παρίσι, ζούσε ανάμεσα σε ιερόδουλες και γκάνγκστερ στα τέλη της δεκαετίας του 1950, πριν τον ανακαλύψουν και γίνει ηθοποιός.

Μετά από μια πενταετή σχέση με τη Ρόμι Σνάιντερ, ο Ντελόν παντρεύτηκε τη Νάταλι, έγκυο τότε στον Άντονι, το 1964. Το ζευγάρι χώρισε τέσσερα χρόνια αργότερα. Οι σχέσεις του Ντελόν με τις γυναίκες ήταν διαβόητες, συμπεριλαμβανομένων αυτών με τη Μιρέιγ Νταρκ και τη Μαντλί Μπαμί, σε ένα ménage à trois στα τέλη της δεκαετίας του 1960, όταν δήλωνε ότι δεν ήταν σε θέση να αποφασίσει ποια αγαπούσε περισσότερο.

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Ο Delon και το «αγαπημένο» του παιδί, η Anouchka, στο Φεστιβάλ Καννών το 2007. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Ο Ντελόν δεν έχει κρύψει ποτέ ότι η Ανούσκα είναι το αγαπημένο του παιδί. «Σε καμία άλλη γυναίκα δεν έχω πει τόσο συχνά σ’ αγαπώ», είπε το 2008, προσθέτοντας μια δεκαετία αργότερα: «Έχω μια κόρη που είναι η αγάπη της ζωής μου, μια αγάπη υπερβολική σε σχέση με τις άλλες». 

Έχει γραφτεί ότι η ταραχώδης σχέση του Ντελόν με τον Άντονι και τον Αλέν-Φαμπιέν, που είναι και οι δυο ηθοποιοί, οφείλεται στην αντιζηλία που υπάρχει μεταξύ τους. 

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο τεράστιος εγωισμός του αλλά και η ανασφάλειά του τον έκανε να θεωρεί τους γιους του ως πιθανούς αντιπάλους που έπρεπε να συντρίψει», έγραψε η «Le Monde».

Τα τρία παιδιά του υποστηρίζουν ότι ο Ντελόν είναι άρρωστος αλλά έχει πνευματική διαύγεια και συνείδηση, γεγονός που κάνει την οικογενειακή διαμάχη ακόμη πιο τραγική.

Με στοιχεία από airmail, guardian, le parisien, le monde, telerama

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ