Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter
0

Όταν μετά από 15 χρόνια αποχής από τις μεγάλες φρουάρ, ο διάσημος εικαστικός Μαουρίτσιο Κατελάν αποφάσισε να παρουσιάσει το νέο του έργο, ίσως να μην περίμενε ούτε ο ίδιος το πλήθος των αντιδράσεων που θα προκαλούσε, αποτελώντας πηγή έμπνευσης ακόμα και για ολόκληρες διαφημιστικές καμπάνιες.

Κολλώντας μια απλή μπανάνα με μία ταινία σε έναν τοίχο, στην Art Basel στο Miami Beach, και ανακοινώνοντας την αστρονομική τιμή του έργου - 120.000 δολάρια - ο Κατελάν έγινε σχεδόν αμέσως γνωστός σε εκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο που μέχρι την προηγούμενη ημέρα αγνοούσαν και τον ίδιο και την καλλιτεχνική πορεία του. Τα σχόλια, οι σατιρικές αναρτήσεις και οι κριτικές ειδικών και μη, πήραν πρωτοφανή έκταση σε δεκάδες χώρες. Τηλεοπτικά κανάλια έκαναν αφιερώματα για την μπανάνα και, την περασμένη εβδομάδα, το έργο "Comedian" πουλήθηκε όντως για 120.000 δολάρια. Το Σάββατο όμως, το φρούτο φαγώθηκε «άδοξα» από έναν καλλιτέχνη - ούτε καν από τον αγοραστή του - πυροδοτώντας νέο κύκλο σχολίων. 

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Εκμεταλλευόμενες το παγκόσμιο διαδικτυακό φαινόμενο, πασίγνωστες πολυεθνικές εταιρείες άρχισαν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους κολλώντας τα με ταινίες σε τοίχους. Τρόφιμα, ηλεκτρικά ήδη, κοσμήματα, όλα στον τοίχο. Η Carrefour, η Pepsi τα Burger King «μπήκαν στον χορό» σχεδόν αμέσως, συγκρίνοντας τα δικά τους φαγώσιμα προϊόντα με την πανάκριβη μπανάνα.

«Απαντήστε με την καλύτερη προσφορά σας», γράφει η Pepsi στο Twitter.

«Μην καταπιείτε τίποτα», προτρέπουν τους πελάτες τους τα γαλλικά Burger King

«Με τα οργανικά μας αγαθά, η υψηλή τέχνη είναι προσιτή σε όλους», διαβεβαιώνουν τα Carrefour.

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Ακόμα και το βασιλικό νομισματοκοπείο στον Καναδά κόλλησε ένα νόμισμα πάνω σε μπανάνα (πάνω σε τοίχο) και προσφέρει το έργο έναντι 120.000+2 δολαρίων.

«Μην τρώτε την τέχνη», ζητούν τα Popeyes Chicken. «Ακόμα κι αν είναι πεντανόστιμη». 

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Μπουκάλια τζιν ανέβηκαν επίσης στον τοίχο, για χάρη της μπανάνας και φυσικά των πωλήσεων.  

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τρομοκρατική επίθεση στο Σίδνεϊ: Νέοι νόμοι κατά της ρητορικής μίσους μετά την τραγωδία στην παραλία Μπόντι

Διεθνή / Τρομοκρατική επίθεση στο Σίδνεϊ: Νέοι νόμοι κατά της ρητορικής μίσους μετά την τραγωδία στην παραλία Μπόντι

Ο Αυστραλός πρωθυπουργός ανακοινώνει νέους νόμους κατά της ρητορικής μίσους, παραδεχόμενος ότι θα μπορούσαν να είχαν γίνει περισσότερα πριν από τη σφοδρότερη τρομοκρατική επίθεση στην ιστορία της χώρας
THE LIFO TEAM
O Τραμπ απηύθυνε διάγγελμα για να περηφανευτεί για τον εαυτό του και να αποδώσει ευθύνες στον Μπάιντεν

Διεθνή / O Τραμπ απηύθυνε διάγγελμα για να αποδώσει ευθύνες στον Μπάιντεν και να περηφανευτεί για τον εαυτό του

Ο Αμερικανός πρόεδρος δεν παρουσίασε καμία νέα πρόταση για την αντιμετώπιση της κρίσης του κόστους ζωής στις ΗΠΑ, αντ' αυτού τα έβαλε με τους μετανάστες και τους τρανς
THE LIFO TEAM
Rob και Michele Reiner: Ο λόγος που ο γιος τους μπορεί να αντιμετωπίσει θανατική ποινή

Διεθνή / Rob και Michele Reiner: Ο λόγος που ο γιος τους μπορεί να αντιμετωπίσει ακόμη και θανατική ποινή

Οι δύο κατηγορίες για φόνο πρώτου βαθμού περιλαμβάνουν έναν επιβαρυντικό παράγοντα, που σημαίνει ότι αν κριθεί ένοχος, μπορεί να του επιβληθεί η αυστηρότερη δυνατή ποινή
THE LIFO TEAM
Οι Φιλιππίνες διαψεύδουν ότι υπάρχουν στρατόπεδα εκπαίδευσης τζιχαντιστών στη χώρα

Διεθνή / Επίθεση στο Σίδνεϊ: Οι Φιλιππίνες διαψεύδουν ότι υπάρχουν στρατόπεδα εκπαίδευσης τζιχαντιστών στη χώρα

Ο πρόεδρος Μάρκος «απορρίπτει κατηγορηματικά την περιγραφή των Φιλιππινών ως κέντρου εκπαίδευσης του Ισλαμικού Κράτους», μετά τη σύνδεση της χώρας με την τρομοκρατική επίθεση στο Σίδνεϊ
THE LIFO TEAM