Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter
0

Όταν μετά από 15 χρόνια αποχής από τις μεγάλες φρουάρ, ο διάσημος εικαστικός Μαουρίτσιο Κατελάν αποφάσισε να παρουσιάσει το νέο του έργο, ίσως να μην περίμενε ούτε ο ίδιος το πλήθος των αντιδράσεων που θα προκαλούσε, αποτελώντας πηγή έμπνευσης ακόμα και για ολόκληρες διαφημιστικές καμπάνιες.

Κολλώντας μια απλή μπανάνα με μία ταινία σε έναν τοίχο, στην Art Basel στο Miami Beach, και ανακοινώνοντας την αστρονομική τιμή του έργου - 120.000 δολάρια - ο Κατελάν έγινε σχεδόν αμέσως γνωστός σε εκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο που μέχρι την προηγούμενη ημέρα αγνοούσαν και τον ίδιο και την καλλιτεχνική πορεία του. Τα σχόλια, οι σατιρικές αναρτήσεις και οι κριτικές ειδικών και μη, πήραν πρωτοφανή έκταση σε δεκάδες χώρες. Τηλεοπτικά κανάλια έκαναν αφιερώματα για την μπανάνα και, την περασμένη εβδομάδα, το έργο "Comedian" πουλήθηκε όντως για 120.000 δολάρια. Το Σάββατο όμως, το φρούτο φαγώθηκε «άδοξα» από έναν καλλιτέχνη - ούτε καν από τον αγοραστή του - πυροδοτώντας νέο κύκλο σχολίων. 

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Εκμεταλλευόμενες το παγκόσμιο διαδικτυακό φαινόμενο, πασίγνωστες πολυεθνικές εταιρείες άρχισαν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους κολλώντας τα με ταινίες σε τοίχους. Τρόφιμα, ηλεκτρικά ήδη, κοσμήματα, όλα στον τοίχο. Η Carrefour, η Pepsi τα Burger King «μπήκαν στον χορό» σχεδόν αμέσως, συγκρίνοντας τα δικά τους φαγώσιμα προϊόντα με την πανάκριβη μπανάνα.

«Απαντήστε με την καλύτερη προσφορά σας», γράφει η Pepsi στο Twitter.

«Μην καταπιείτε τίποτα», προτρέπουν τους πελάτες τους τα γαλλικά Burger King

«Με τα οργανικά μας αγαθά, η υψηλή τέχνη είναι προσιτή σε όλους», διαβεβαιώνουν τα Carrefour.

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Ακόμα και το βασιλικό νομισματοκοπείο στον Καναδά κόλλησε ένα νόμισμα πάνω σε μπανάνα (πάνω σε τοίχο) και προσφέρει το έργο έναντι 120.000+2 δολαρίων.

«Μην τρώτε την τέχνη», ζητούν τα Popeyes Chicken. «Ακόμα κι αν είναι πεντανόστιμη». 

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Μπουκάλια τζιν ανέβηκαν επίσης στον τοίχο, για χάρη της μπανάνας και φυσικά των πωλήσεων.  

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ

Διεθνή / Απετράπη τρομοκρατική ενέργεια στο Μάντσεστερ: Υποστηρικτές του ISIS σχεδίαζαν επίθεση κατά εβραϊκών στόχων

Εάν το σχέδιο στο Μάντσεστερ είχε υλοποιηθεί, θα μπορούσε να εξελιχθεί στη «φονικότερη τρομοκρατική επίθεση στην ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου» σύμφωνα με τις αρχές
THE LIFO TEAM
Οι ΗΠΑ σκέφτονται να πραγματοποιήσουν διάσκεψη για την ανοικοδόμηση της Γάζας

Διεθνή / Οι ΗΠΑ σκέφτονται να πραγματοποιήσουν διάσκεψη με θέμα την ανοικοδόμηση της Γάζας

Η διάσκεψη θα αποτελούσε μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας να συνεχίσει να προχωρά το ειρηνευτικό σχέδιο 20 σημείων του Τραμπ, το οποίο παρουσιάστηκε κατά την υπογραφή της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός
THE LIFO TEAM
Ο Τραμπ πέταξε με τον Έπσταϊν σε ιδιωτικό τζετ μαζί με μια 20χρονη, σύμφωνα με νέα αρχεία

Διεθνή / Ο Τραμπ πέταξε με τον Έπσταϊν και μια 20χρονη σε ιδιωτικό τζετ, σύμφωνα με νέα αρχεία

Μεταξύ των αρχείων περιλαμβάνεται και μια επιστολή που φαίνεται να έχει σταλεί από τον Έπσταϊν προς τον Λάρι Νάσαρ, τον γιατρό της εθνικής ομάδας ενόργανης γυμναστικής των ΗΠΑ, ο οποίος έχει καταδικαστεί για τη σεξουαλική κακοποίηση δεκάδων νεαρών αθλητριών
THE LIFO TEAM
Υπόθεση Έπσταϊν: «Μου βρήκες νέους ακατάλληλους φίλους;» - Email από το Μπαλμόραλ με την υπογραφή «Α»

Διεθνή / Υπόθεση Έπσταϊν: «Μου βρήκες νέους ακατάλληλους φίλους;» - Email από το Μπαλμόραλ με την υπογραφή «Α»

Ανάμεσα στα νέα έγραφα που δόθηκαν στη δημοσιότητα περιλαμβάνεται email από το 2001 που ξεκινά με τη φράση «Βρίσκομαι στο εξοχικό της βασιλικής οικογένειας στο Μπαλμόραλ»
THE LIFO TEAM