Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter
0

Όταν μετά από 15 χρόνια αποχής από τις μεγάλες φρουάρ, ο διάσημος εικαστικός Μαουρίτσιο Κατελάν αποφάσισε να παρουσιάσει το νέο του έργο, ίσως να μην περίμενε ούτε ο ίδιος το πλήθος των αντιδράσεων που θα προκαλούσε, αποτελώντας πηγή έμπνευσης ακόμα και για ολόκληρες διαφημιστικές καμπάνιες.

Κολλώντας μια απλή μπανάνα με μία ταινία σε έναν τοίχο, στην Art Basel στο Miami Beach, και ανακοινώνοντας την αστρονομική τιμή του έργου - 120.000 δολάρια - ο Κατελάν έγινε σχεδόν αμέσως γνωστός σε εκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο που μέχρι την προηγούμενη ημέρα αγνοούσαν και τον ίδιο και την καλλιτεχνική πορεία του. Τα σχόλια, οι σατιρικές αναρτήσεις και οι κριτικές ειδικών και μη, πήραν πρωτοφανή έκταση σε δεκάδες χώρες. Τηλεοπτικά κανάλια έκαναν αφιερώματα για την μπανάνα και, την περασμένη εβδομάδα, το έργο "Comedian" πουλήθηκε όντως για 120.000 δολάρια. Το Σάββατο όμως, το φρούτο φαγώθηκε «άδοξα» από έναν καλλιτέχνη - ούτε καν από τον αγοραστή του - πυροδοτώντας νέο κύκλο σχολίων. 

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Εκμεταλλευόμενες το παγκόσμιο διαδικτυακό φαινόμενο, πασίγνωστες πολυεθνικές εταιρείες άρχισαν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους κολλώντας τα με ταινίες σε τοίχους. Τρόφιμα, ηλεκτρικά ήδη, κοσμήματα, όλα στον τοίχο. Η Carrefour, η Pepsi τα Burger King «μπήκαν στον χορό» σχεδόν αμέσως, συγκρίνοντας τα δικά τους φαγώσιμα προϊόντα με την πανάκριβη μπανάνα.

«Απαντήστε με την καλύτερη προσφορά σας», γράφει η Pepsi στο Twitter.

«Μην καταπιείτε τίποτα», προτρέπουν τους πελάτες τους τα γαλλικά Burger King

«Με τα οργανικά μας αγαθά, η υψηλή τέχνη είναι προσιτή σε όλους», διαβεβαιώνουν τα Carrefour.

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Ακόμα και το βασιλικό νομισματοκοπείο στον Καναδά κόλλησε ένα νόμισμα πάνω σε μπανάνα (πάνω σε τοίχο) και προσφέρει το έργο έναντι 120.000+2 δολαρίων.

«Μην τρώτε την τέχνη», ζητούν τα Popeyes Chicken. «Ακόμα κι αν είναι πεντανόστιμη». 

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter

Μπουκάλια τζιν ανέβηκαν επίσης στον τοίχο, για χάρη της μπανάνας και φυσικά των πωλήσεων.  

Διαφήμισέ με σαν την μπανάνα: Πολυεθνικές κολλούν τα προϊόντα τους στον τοίχο Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συγκινούν οι γονείς του Μάθιου Πέρι σε επιστολή προς τον γιατρό του: «Γιατί το έκανες; Για μερικές χιλιάδες δολάρια;»

Διεθνή / Συγκινούν οι γονείς του Μάθιου Πέρι σε επιστολή προς τον Δρ. Πλασένσια: «Γιατί το έκανες; Για μερικές χιλιάδες δολάρια;»

Ο Δρ. Πλασένσια είναι από τους βασικούς κατηγορούμενους στην υπόθεση θανάτου του Πέρι - Οι επιστολές του πατέρα, της μητέρας, του πατριού και της μητριάς του
LIFO NEWSROOM
Αγία Σοφία:

Διεθνή / Αγία Σοφία: Οι επικεφαλής των έργων αποκατάστασης απαντούν για τα φορτηγά μέσα στο μνημείο

Η σκληρή κριτική οφείλεται στην πολιτική πόλωση, ενώ η πολυπλοκότητα των εργασιών καθιστά δύσκολη την πλήρη κατανόησή τους από το ευρύ κοινό, εξηγεί μέλος του επιστημονικού συμβουλίου
LIFO NEWSROOM
Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πόσο διαρκεί η ενοικίαση του «παντοτινού» τους σπιτιού στο Forest Lodge

Διεθνή / Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πόσο διαρκεί η ενοικίαση του «παντοτινού» τους σπιτιού στο Forest Lodge

Ο πρίγκιπας και η πριγκίπισσα της Ουαλίας έχουν ήδη εγκατασταθεί στο νέο τους σπίτι, στο οποίο σκοπεύουν να μείνουν ακόμη και όταν ο Ουίλιαμ γίνει βασιλιάς
LIFO NEWSROOM
Instagram: Ο CEO βάζει τέλος στην τηλεργασία για λόγους δημιουργικότητας και συνεργασίας

Διεθνή / Instagram: Ο CEO Άνταμ Μοσέρι βάζει τέλος στην τηλεργασία των υπαλλήλων

Ο Μοσέρι υποστήριξε ότι η επιστροφή στο γραφείο και οι αλλαγές στον τρόπο εργασίας θα βοηθήσουν την εταιρεία να γίνει πιο ευέλικτη και αποτελεσματική, ενόψει αυτού που χαρακτήρισε ως δύσκολη χρονιά
LIFO NEWSROOM