News Lab: To νέο δημοσιογραφικό εργαλείο της Google

News Lab: To νέο δημοσιογραφικό εργαλείο της Google Facebook Twitter
1

Έναν νέο σύμμαχο αποκτούν οι δημοσιογράφοι και οι ρεπόρτερ ανά τον κόσμο με το νέο δημοσιογραφικό εργαλείο της Google. 

Μετά την ανακοίνωση του εργαλείου επαλήθευσης βίντεο ειδησεογραφικού ενδιαφέροντος, ονόματι YouTube Newswire, την προηγούμενη εβδομάδα, η Google λάνσαρε μόλις μια νέα πρωτοβουλία, ονόματι News Lab που θα παρέχει εφόδια σε δημοσιογράφους από όλα τα επίπεδα και θα τους εξοικειώνει με πρακτικές και εργαλεία της ψηφιακής εποχής των media.

To News Lab, αναφέρει η ανακοίνωση της Google, παρέχει όλα τα απαραίτητα εφόδια που θα βοηθούν τους δημοσιογράφους να γνωρίσουν, αλλά και να προσαρμόσουν τις μεθόδους καταγραφής μια ιστορίας στα νέα δεδομένα της online δημοσιογραφίας, κάνοντας χρήση νέων τεχνολογιών και εργαλείων όπως το Google Trends, που αποδεικνύονται καίρια για το επάγγελμά τους.

Σε συνεργασία με εδραιωμένους δημοσιογραφικούς οργανισμούς καθώς και εταιρείες ανάπτυξης νέων εργαλείων, η Google, φαίνεται να επενδύει με την τεχνογνωσία της στην παραγωγή έγκυρου, ποιοτικού περιεχομένου ειδησεογραφικού ενδιαφέροντος. Έναν τομέα που αποτελεί πόλο έλξης επισκεπτών και διαφημίσεων ο οποίος θα την κάνει ακόμη πιο ανταγωνιστική απέναντι σε άλλες εταιρείες, όπως το Facebook, το Twitter και το Snapchat, που το τελευταίο διάστημα δίνουν έμφαση (και χρήμα) στο χώρο της δημοσιογραφίας.

Παρακολουθήστε το βίντεο λανσαρίσματος της υπηρεσίας Google News Lab:

Τech & Science
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μουσική διευκολύνει το χειρουργείο και επιταχύνει την ανάρρωση, σύμφωνα με μελέτη

Τech & Science / Η μουσική διευκολύνει τα χειρουργεία και επιταχύνει την ανάρρωση, σύμφωνα με μελέτη

Η έρευνα παρέχει από τις πιο ισχυρές μέχρι σήμερα ενδείξεις ότι η μουσική κατά τη γενική αναισθησία μπορεί να μειώσει τις ανάγκες σε φάρμακα και να βελτιώσει την ανάρρωση
LIFO NEWSROOM
ΜΠΑΤΜΑΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Τech & Science / Νέα μελέτη: Τι είναι το «φαινόμενο Μπάτμαν» που βελτιώνει την ανθρώπινη συμπεριφορά σε δημόσιους χώρους

Οι ερευνητές έβαλαν έναν άνδρα ντυμένο ως Μπάτμαν να στέκεται σε βαγόνι του μετρό για να δουν αν αυτό επηρέαζε τις καθημερινές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των επιβατών
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Content is the King και η Google παρέχοντας την προηγμένη της πλατφόρμα φροντίζει να προσελκύσει νέο και ποιοτικό περιεχόμενο. Αναμένουμε την υποδοχή του από τους δημοσιογράφους.