Mέτρα λιτότητας στη μετακίνηση των βουλευτών μελετά το προεδρείο της Βουλής. Σύμφωνα με το www.protothema.gr οι βουλευτές Αθήνας, Πειραιά, οι ευρωβουλευτές καθώς και αυτοί που εκλέχθηκαν από τα ψηφοδέλτια επικρατείας «κατεβαίνουν» κυβικά και θα δικαιούνται στο εξής αυτοκίνητα ως 1.400 κ.ε ενώ αν είναι βουλευτές επαρχίας τα κυβικά θα ανεβαίνουν στα 1.800 καθώς οι βουλευτές αυτοί αναγκάζονται να κάνουν πιο μεγάλα δρομολόγια μέχρι την περιφέρεια τους. Το πλαφόν για το leasing θα πέσει κατά προσέγγιση στα 1.000 ευρώ το μήνα για κάθε αυτοκίνητο από 1.500 ευρώ που είναι σήμερα.
Επίσης μέχρι τώρα κάθε πατέρας του έθνους δικαιούνταν αυτοκίνητο μέχρι 2.000 κ.ε., όμως με τη δικαιολογία της περιβαλλοντικής νομοθεσίας οι βουλευτές μπορούσαν να προμηθευτούν αυτοκίνητο πολύ περισσότερων κυβικών. Έτσι γέμισε το γκαράζ της Βουλής με Lexus 4.500 κ.ε στα οποία έδειξαν αδυναμία οι περισσότεροι εκπρόσωποι μας στο Κοινοβούλιο.
Και οι υπόλοιποι όμως προτίμησαν μάρκες με κάποιο status. Οι 75 προμηθεύτηκαν Μερσεντές, 55 Audi, 25 BMW και 17 SAAB.Υπήρξαν και κάποιοι βουλευτές (μόλις τέσσερις, ούτε καν η Αριστερά δηλαδή) που πήραν πιο ταπεινά αυτοκίνητα, όπως Honda και Renault.
Aν τώρα πολλαπλασιάσεις τα 1.500 ευρώ που δικαιούται κάθε βουλευτής το μήνα για το leasing του αυτοκινήτου επί 300 (χωρίς να υπολογίσουμε τους ευρωβουλευτές που δικαιούνται κι αυτοί), το σύνολο της χρέωσης για τη Βουλή είναι 450 χιλιάδες ευρώ το μήνα. Δηλαδή το χρόνο η Βουλή χρεώνεται με 5,5 εκ. ευρώ.
σχόλια