Κάιλι και Κένταλ Τζένερ προώθησαν «μαϊμού» προϊόντα της Apple στους φανς τους

Κάιλι και Κένταλ Τζένερ προώθησαν «μαϊμού» προϊόντα της Apple στους φανς τους Facebook Twitter
0

Οι Κάιλι και Κένταλ Τζένερ φέρεται να προώθησαν «μαϊμού» AirPods της Apple μέσω Instagram στους φανς τους. 

Οι διάσημες αδερφές συγκαταλέγονται ανάμεσα στους «δεκάδες» influencers και άλλα πρόσωπα του διαδικτύου που διαφήμισαν ψεύτικα προϊόντα της Apple, μεταξύ άλλων AirPods και Apple Watches, σύμφωνα με την αναφορά Click Investigation του BBC. 

Οι δυο τους εμφανίστηκαν να κοινοποιούν links που οδηγούν σε online καταστήματα, όπου προμηθευτές είχαν τη δυνατότητα να τους στείλουν προϊόντα απευθείας από την Κίνα χωρίς να κρατήσουν προμήθεια. 



Τα τελευταία χρόνια, πολλοί από αυτούς τους προμηθευτές έχουν αναζητήσει influencers στο ίντερνετ για να κάνουν πιο δημοφιλή τα προϊόντα και τις προσφορές τους. 

Η αναφορά σημειώνει πως τα προϊόντα- απομίμηση μπορεί να μοιάζουν πολύ με τα αυθεντικά και να έχουν παρόμοια ονόματα, αλλά δεν λειτουργούν το ίδιο καλά. 

Αν και η Apple έχει τονίζει πως τα «μαϊμού» προϊόντα παραβιάζουν τα πνευματικά της δικαιώματα, η εταιρία δεν σκοπεύει να καταθέσει μήνυση εναντίον των αδερφών Τζένερ, σύμφωνα με το BBC. 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δεινόσαυροι, Πολ Νιούμαν και Κριστιάν Κλαβιέ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Δεινόσαυροι, Πολ Νιούμαν και Κριστιάν Κλαβιέ από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα προσθήκη στο franchise του Jurassic World, η επανέκδοση του «Cool Hand Luke» και μια κωμωδία με τον δημοφιλή Γάλλο κωμικό ξεχωρίζουν από το κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Πολιτισμός / Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Με φόντο, στο κάτω μέρος, το κεφάλι ενός αρχαιοελληνικού αγάλματος η λιτή αφίσα συνοδεύεται από το σύνθημα «Αψήφησε τους Θεούς» τονίζοντας μαζί με τον τίτλο και το όνομα του σκηνοθέτη ότι η ταινία γυρίστηκε «εξ ολοκλήρου με κάμερες IMAX»
LIFO NEWSROOM