Απεργία την Πρωτομαγιά

Ο Manolo Blahnik καλεί τον κόσμο να χρωματίσει παπούτσια που έχει σχεδιάσει

Ο Manolo Blahnik καλεί τον κόσμο να χρωματίσει παπούτσια που έχει σχεδιάσει Facebook Twitter
Πηγή φωτό Instagram
0

Αυτή την περίοδο ο Manolo Blahnik βρίσκεται στο σπίτι του στο Μπαθ και σχεδιάζει καθημερινά. Και καλεί τον κόσμο να βάλει χρώμα σε διάσημα σχέδιά του, ως έναν τρόπο για χαλάρωση εν μέσω της καραντίνας.

Ο διάσημος σχεδιαστής παπουτσιών δημοσίευσε στο διαδίκτυο σε ασπρόμαυρη έκδοση δέκα δικά του σχέδια, καλώντας τον κόσμο να τα χρωματίσει. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του σε συνεργασία με τη βρετανική μη κερδοσκοπική εταιρεία Mental Health Foundation.

«Πιστεύουμε ότι η ζωγραφική μπορεί να φέρει μια αίσθηση ηρεμίας», επισημαίνεται στην ιστοσελίδα που δημοσιεύθηκαν τα σχέδια του Manolo Blahnik. Και ο ίδιος τα επέλεξε με προσοχή.

«Επέλεξα σχέδια που είναι πολύ προσωπικά και έχουν μεγάλη σημασία για εμένα, λαμβάνοντας υπόψη έναν τόσο σημαντικό σκοπό. Όλα εμπεριέχουν διαφορετικές εμπνεύσεις και αναμνήσεις μου, τόπους που αγαπώ πολύ», δήλωσε στη Vogue. Για παράδειγμα, ανάμεσα στα σχέδια είναι το Acanthus, με έμπνευση το φυτό αυτό από το σπίτι της παιδικής ηλικίας του, στα Κανάρια Νησιά.

«Πρέπει να παραμείνουμε θετικοί και να φροντίζουμε ο ένας τον άλλον. Θα το περάσουμε αυτό και θα βγούμε πιο ενωμένοι και δυνατοί από ό,τι ήμασταν», είναι το μήνυμα που στέλνει στον κόσμο για τον κορωνοϊό.

Με πληροφορίες από Vogue

Πολιτισμός
0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άννα Κοκκίνου διαβάζει τον «Μοσκώβ-Σελήμ» του Γεωργίου Βιζυηνού

Πολιτισμός / Η Άννα Κοκκίνου διαβάζει τον «Μοσκώβ-Σελήμ» του Γεωργίου Βιζυηνού την Κυριακή στο ΚΠΙΣΝ

Η Άννα Κοκκίνου συνεργάζεται με τον Νίκο Βελιώτη και διαβάζει το τελευταίο και, κατά γενική παραδοχή, σπουδαιότερο διήγημά του Γεωργίου Βιζυηνού την Κυριακή στον Φάρο του ΚΠΙΣΝ.
NEWSROOM
Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM