Μαντς Μίκελσεν: «Μια λέξη λάθος να πεις πλέον και είσαι νεκρός»

Μαντς Μίκελσεν: «Μια λέξη λάθος να πεις πλέον και είσαι νεκρός» Facebook Twitter
4

«Από τη στιγμή που "σφαγιάστηκε" ο Ματ Ντέιμον, το πιο πολιτικά ορθό άτομο στην ιστορία, καταλαβαίνετε πόσο ζόρικα είναι τα πράγματα», δήλωσε ο Δανός σταρ στη συνέντευξή του στον Guardian

Η συζήτηση έφτασε στις επιπτώσεις του ευρύτερου κινήματος #MeToo, με αφορμή τις κατηγορίες εναντίον του Πέτερ Αάλμπαεκ, επικεφαλής των περιβόητων κινηματογραφικών στούντιο Zentropa στη Δανία, απ' όπου έχει περάσει και ο Μίκελσεν, ο οποίος σημείωσε ότι «σαφώς και η κουλτούρα της σεξουαλικής παρενόχλησης και κακοποίησης στο χώρο του σινεμά ήταν εξωφρενική και απαράδεκτη, και δόξα τω Θεώ επιτέλους βγήκε στην επιφάνεια».

Έσπευσε να προσθέσει πάντως ότι νιώθει «εξαιρετικά άβολα να μπλέξει δημόσια σ' αυτή τη συζήτηση». Φοβάται μήπως του ξεφύγει κάτι ανάρμοστο;

«Όχι μήπως μου ξεφύγει – απλά λέω ότι μια λέξη λάθος να πεις πλέον και είσαι νεκρός, τελειωμένος», είπε, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα του Ματ Ντέιμον, ο οποίος είχε τολμήσει να πει ότι οι κατηγορίες περί σεξουαλικής κακοποίησης πρέπει να κρίνονται με βάση ένα ευρύ «φάσμα συμπεριφοράς»:

«Ο Ματ Ντέιμον είναι το πιο πολιτικό ορθά άτομο στην ιστορία. Είπε κάτι που μοιάζει με κοινή λογική και όμως "σφαγιάστηκε". Η συζήτηση αυτή έχει πάψει πλέον να είναι υγιής», δήλωσε, αποφεύγοντας να προσθέσει οτιδήποτε παραπάνω επί του θέματος.

 

Πολιτισμός
4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Μουσική / Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Cycladic Identity», ιστορίες και παραμύθια του νησιού, οι μελωδιές Τζιωτών μουσικών, η προφορική παράδοση και η μυθολογία συγκεντρώθηκαν σε μια σειρά podcast που θα μπορεί κάθε επισκέπτης της Κέας να ακούσει ενώ περιηγείται σε πλατείες, μονοπάτια, παραλίες, στα δρομάκια της Ιουλίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Πολιτισμός / The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Μετά τη μεγάλη επιτυχία και το τριπλό sold out του πρότζεκτ «The Artaud Diptych» την περασμένη άνοιξη στο THE TANK THEATER της Νέας Υόρκης, η διεθνής Ελληνίδα σκηνοθέτις Ιόλη Ανδρεάδη επιστρέφει με νέα παράσταση τον προσεχή Μάιο στο φημισμένο θέατρο του Μανχάταν, σκηνοθετώντας για πέμπτη συνεχή σεζόν στη σημαντικότερη θεατρική πόλη του κόσμου.
NEWSROOM
«Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»

Πολιτισμός / «Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»: Η νέα μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ κάνει πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη

Στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Tribeca, και συγκεκριμένα στο τμήμα “Escape from Tribeca” που φιλοξενεί τις πιο ιδιαίτερες και αταξινόμητες δουλειές δημιουργών απ’ όλο τον κόσμο, θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ.
NEWSROOM
Γιορτή Βιβλίου 2024

Πολιτισμός / Η γιορτή Βιβλίου επιστρέφει στο Μουσείο Μπενάκη

Το bazaar βιβλίου θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 26 Απριλίου μέχρι και την Κυριακή 28 Απριλίου 2024 στο ισόγειο του κτιρίου Πειραιώς 138, μαζί με παρουσιάσεις βιβλίων και δωρεάν ξεναγήσεις στις εκθέσεις. Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα.
NEWSROOM
Η Βιτρίνα της Κριεζώτου. Ένας καλλιτέχνης προτείνει.

Πολιτισμός / Ένα οργιαστικό ανοιξιάτικο σκηνικό από την Ελένη Κανελλοπούλου στη Βιτρίνα της Κριεζώτου

Tην Πέμπτη 18 Απριλίου στις 19:00, το Πωλητήριο της Πινακοθήκης Γκίκα παρουσιάζει τριαντάφυλλα, παπαρούνες και λεμόνια που μπλέκουν με φυλλώματα πάνω στον πηλό στο πλαίσιο της σειράς παρουσιάσεων «Η Βιτρίνα της Κριεζώτου. Ένας καλλιτέχνης προτείνει».
NEWSROOM
Ο Πρόεδρος, μια ταινία-σκάνδαλο κι ένας εμφύλιος πόλεμος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ο Πρόεδρος, μια ταινία-σκάνδαλο κι ένας εμφύλιος πόλεμος από αύριο στους κινηματογράφους

Το πολυσυζητημένο Civil War του Άλεξ Γκάρλαντ, η νέα πρόκληση της Κατρίν Μπρεγιά και η βαμπιρομπαλαρίνα Abigail ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

3 σχόλια
To metoo εξελίσσεται στο πιο φασιστικό κίνημα της δεκαετίας. Απόλυτος δογματισμός και τυφλή πίστη, το κάνουν πλέον να μοιάζει περισσότερο με σέχτα.
Αυτό που συμβαίνει ουσιαστικά είναι ότι παλιότερα οι γυναίκες δεν είχαν καμία δύναμη, άρα δεν μπορούσαν να αντιδράσουν αν κάποιος τούς προσέβαλε. Καθώς σιγά σιγά οι γυναίκες αποκτούν δύναμη, μπορούν να κάνουν αυτό που οι άντρες έκαναν από πάντα: να απαντούν όταν κάποιος τούς ενοχλεί. Και πρέπει να μάθει ο συγκεκριμένος κύριος ότι αν αυτός μόλις τον τελευταίο ένα χρόνο φοβάται για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν τα λόγια του προς τις γυναίκες, εμείς οι γυναίκες εδώ και χιλιάδες χρόνια φοβόμαστε και σκεφτόμαστε εκατό ώρες πριν πούμε κάτι σε έναν άντρα.
Το ένα λάθος δεν διορθώνει το άλλο. Το ότι φοβούνταν οι γυναίκες να αντιδράσουν σε μια προσβολή (ισχύει), δεν σημαίνει ότι όταν έχουν την δύναμη να το κάνουν, θα πρέπει να θεωρούν προσβολή τα πάντα και να σταυρώνεται όποιος "τολμήσει" να πει κάτι που φαίνεται λάθος (ή ερμηνεύεται εσκεμμένα ως λάθος)