«Το Δώρο»: Η Disney κυκλοφόρησε τη νέα διαφήμιση για τα Χριστούγεννα

Η διαφήμιση της Disney Facebook Twitter
Φωτ: Disney
0

Ο χρόνος για τα Χριστούγεννα, μία από τις πιο ωραίες εποχές του χρόνου, πλησιάζει και η Disney κυκλοφόρησε τη νέα της διαφήμιση με τίτλο «Το Δώρο».

Η δίλεπτη μικρού μήκους ταινία κινουμένων σχεδίων της Disney αποτελεί το τελευταίο μέρος της τριλογίας «Από την οικογένειά μας στη δική σας». Αυτή τη φορά παρακολουθούμε την μικρή Έλα, που έχει στην αγκαλιά της τον Μίκυ Μάους -δώρο του αδελφού της, να προσπαθεί να προσαρμοστεί σε ένα οικογενειακό περιβάλλον που περιμένει την άφιξη ενός μωρού.

Όλοι ετοιμάζονται να υποδεχθούν το νέο μέλος της οικογένειας, αλλά δεν όπως φαίνεται η μικρή Έλα δεν είναι έτοιμη για για την αλλαγή.

Όταν το μωρό, όμως, έρχεται στο σπίτι και η Έλα το συναντά για πρώτη φορά, αποφασίζει να του χαρίσει τον Μίκυ, που αποτελεί έναν ακόμη συνδετικό κρίκο μεταξύ των αδελφών. Του δίνει το δικό της δώρο!

Η φετινή παγκόσμια διαφήμιση υποστηρίζει για άλλη μια φορά τον μακροχρόνιο συνεργάτη της Disney, Make-A-Wish, καλώντας τους θεατές σε όλο τον κόσμο να στηρίξουν το έργο του.

«Αυτή η συγκινητική ιστορία γιορτάζει τη μαγεία και τη χαρά της οικογένειας, τις εορταστικές παραδόσεις και τη δημιουργία νέων αναμνήσεων. Ελπίζουμε να απολαύσετε αυτό το ξεχωριστό χριστουγεννιάτικο βίντεο», αναφέρει η Disney.

Βίντεο: Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Disney

Το ελληνικό τραγούδι με τίτλο «Κι Ακόμα Πιο Πολύ» ερμηνεύει η Πέννυ Μπαλτατζή.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM