«Το Δώρο»: Η Disney κυκλοφόρησε τη νέα διαφήμιση για τα Χριστούγεννα

Η διαφήμιση της Disney Facebook Twitter
Φωτ: Disney
0

Ο χρόνος για τα Χριστούγεννα, μία από τις πιο ωραίες εποχές του χρόνου, πλησιάζει και η Disney κυκλοφόρησε τη νέα της διαφήμιση με τίτλο «Το Δώρο».

Η δίλεπτη μικρού μήκους ταινία κινουμένων σχεδίων της Disney αποτελεί το τελευταίο μέρος της τριλογίας «Από την οικογένειά μας στη δική σας». Αυτή τη φορά παρακολουθούμε την μικρή Έλα, που έχει στην αγκαλιά της τον Μίκυ Μάους -δώρο του αδελφού της, να προσπαθεί να προσαρμοστεί σε ένα οικογενειακό περιβάλλον που περιμένει την άφιξη ενός μωρού.

Όλοι ετοιμάζονται να υποδεχθούν το νέο μέλος της οικογένειας, αλλά δεν όπως φαίνεται η μικρή Έλα δεν είναι έτοιμη για για την αλλαγή.

Όταν το μωρό, όμως, έρχεται στο σπίτι και η Έλα το συναντά για πρώτη φορά, αποφασίζει να του χαρίσει τον Μίκυ, που αποτελεί έναν ακόμη συνδετικό κρίκο μεταξύ των αδελφών. Του δίνει το δικό της δώρο!

Η φετινή παγκόσμια διαφήμιση υποστηρίζει για άλλη μια φορά τον μακροχρόνιο συνεργάτη της Disney, Make-A-Wish, καλώντας τους θεατές σε όλο τον κόσμο να στηρίξουν το έργο του.

«Αυτή η συγκινητική ιστορία γιορτάζει τη μαγεία και τη χαρά της οικογένειας, τις εορταστικές παραδόσεις και τη δημιουργία νέων αναμνήσεων. Ελπίζουμε να απολαύσετε αυτό το ξεχωριστό χριστουγεννιάτικο βίντεο», αναφέρει η Disney.

Βίντεο: Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Disney

Το ελληνικό τραγούδι με τίτλο «Κι Ακόμα Πιο Πολύ» ερμηνεύει η Πέννυ Μπαλτατζή.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM