Πέθανε ο ηθοποιός Μπιλ Κομπς

Πέθανε ο για 50 χρόνια ηθοποιός, Μπιλ Κομπς Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Imdb
0

Πέθανε σε ηλικία 90 ετών, ο για μισό αιώνα ηθοποιός, Μπίλ Κομπς. 

Ο Μπίλ Κομπς, ο ηθοποιός που έγινε γνωστός, μεταξύ άλλων, μέσα από τους ρόλους του στις ταινίες «Σωματοφύλακας» και «Μια νύχτα στο Μουσείο», πέθανε το βράδυ της Τρίτης στο σπίτι του στην Καλιφόρνια 

Την είδηση του θανάτου του επιβεβαίωσε ο αδελφός του Τόμας Τζ. Κομπς, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του Associated Press ο ηθοποιός πιθανόν πέθανε από φυσικά αίτια. 

«Ο Μπιλ γιόρτασε πρόσφατα και με χαρά τα 90α γενέθλιά του περιτριγυρισμένος από αγαπημένα πρόσωπα», έγραψε. «Ως οικογένεια παρηγορούμαστε γνωρίζοντας ότι ο Μπιλ έχει βρει την ειρήνη και την αιώνια ανάπαυση με τον Ουράνιο Πατέρα του. Ζητάμε τις προσευχές και την υποστήριξή σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου», είπε ο αδερφός του.   

Ποιος ήταν ο Μπιλ Κομπς

Γεννημένος στο Κλίβελαντ, ο Μπιλ Κομπς εμφανίστηκε σε ταινίες όπως το «The Hudsucker Proxy» των αδελφών Κοέν, ως μάνατζερ της Γουίτνεϊ Χιούστον στο «The Bodyguard», στο αθλητικό δράμα του Μάρτιν Σκορτσέζε «The Color of Money», στο «Demolition Man» και ως φρουρός ασφαλείας στο «Night at the Museum». Έκανε την πρώτη του εμφάνιση στη μεγάλη οθόνη σε έναν φευγαλέο ρόλο στο «The Taking of Pelham One Two Three» το 1974. 

Ο Μπιλ Κομπς κατά τη διάρκεια της πολυετούς καριέρας του έλαβε μέρος σε περίπου 200 ταινίες και σειρές. Ο ηθοποιός εμφανίστηκε σε τηλεοπτικές σειρές όπως «The Sopranos», «The West Wing», «The Equalizer», «Six Feet Under», και «Sesame Street».   

Ο Κομπς σε λίγες μόνο περιπτώσεις ανέλαβε κεντρικούς ρόλους που κερδίζουν βραβεία. Αντίθετα, ο Μπιλ Κομπς ήταν ένας οικείος και αξιομνημόνευτος καθημερινός άνθρωπος που άφηνε εντύπωση στο κοινό, ανεξάρτητα από το χρόνο προβολής του. Κέρδισε βραβείο Daytime Emmy για εξαιρετική περιορισμένη ερμηνεία σε ημερήσιο πρόγραμμα για τη σειρά Dino Dana το 2020. 

Ο Μπιλ Κομπς εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη σκηνή το 1969. Άρχισε να παίζει στο θέατρο του Κλίβελαντ και αργότερα μετακόμισε στη Νέα Υόρκη, όπου εντάχθηκε στο Negro Ensemble Company, παίζοντας στο πλευρό του Όσι Ντέιβις και της Ρούμπι Ντι.  

Αργότερα ο Μπιλ Κομπς δήλωσε ότι η υποκριτική είχε σημασία γι' αυτόν ως ένας τρόπος έκφρασης της ανθρώπινης κατάστασης, ιδίως κατά τη διάρκεια του κινήματος για τα πολιτικά δικαιώματα στα τέλη της δεκαετίας του '60. 

«Για να είσαι καλλιτέχνης, πρέπει να έχεις την αίσθηση της προσφοράς», δήλωσε ο Κομπς σε συνέντευξή του το 2004. 

Με πληροφορίες από Guardian

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ρωμαϊκή Εποχή: Η «καλύτερη ένδειξη» μέχρι σήμερα ότι οι μονομάχοι πάλευαν με λιοντάρια σε έναν σκελετό

Πολιτισμός / Ρωμαϊκή Εποχή: Η «καλύτερη ένδειξη» μέχρι σήμερα ότι οι μονομάχοι πάλευαν με λιοντάρια σε έναν σκελετό

«Είναι η πρώτη φορά που έχουμε φυσικές αποδείξεις για μονομάχους που πάλευαν, ή συμμετείχαν σε ένα θέαμα, με μεγάλες γάτες όπως τα λιοντάρια» σύμφωνα με τους ειδικούς
LIFO NEWSROOM
Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James» – Η ανατρεπτική ματιά στον Χάκλμπερι Φιν

Πολιτισμός / Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James»

Ο Percival Everett τιμήθηκε με το βραβείο Πούλιτζερ για το «James», μια ανατρεπτική επαναφήγηση του «Χακλμπερι Φιν» από την οπτική του Τζιμ - Το μυθιστόρημα έχει ήδη σαρώσει τα λογοτεχνικά βραβεία των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Πολιτισμός / «Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Το ηχητικό ντοκιμαντέρ που διακρίθηκε στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τραύμα, τον αγώνα και τη δικαίωση των θυμάτων κακοποίησης του προπονητή Τάε Κβο Ντο στην Ηλιούπολη
LIFO NEWSROOM