Το νέο βίντεοκλιπ του Justin Bieber ξεκινά με πλάνα από τη Σαντορίνη

Το νέο βίντεοκλιπ του Justin Bieber ξεκινά με πλάνα από τη Σαντορίνη Facebook Twitter
1

Ούτε ένα ολόκληρο 24ωρο δεν έχει κλείσει ακόμα το νέο βίντεοκλιπ του Justin Bieber για το τραγούδι "Company" που ανέβηκε στο Youtube και ήδη το έχουν δει σχεδόν 4,5 εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο με τον αριθμό -όπως είναι φυσικό κι αναμενόμενο- συνεχώς να αυξάνεται.

Το ενδιαφέρον όμως αυτή τη φορά είναι πως ανάμεσα στα πλάνα υπάρχουν και κάποια από την Σαντορίνη, με το βίντεοκλίπ μάλιστα να ξεκινά με ένα πανοραμικό πλάνο από το μαγευτικό νησί των Κυκλάδων και τον Bieber να ατενίζει το Αιγαίο.

Ο Justin Bieber είχε βρεθεί πέρυσι το καλοκαίρι για δεύτερη φορά στη Σαντορίνη φιλοξενούμενος σε ένα από τα καλύτερα στούντιο ηχογραφήσεων του κόσμου, το Black Rock Studios του Κώστα Καλημέρη. Ο διάσημος τραγουδιστής είχε φροντίσει τότε να δημοσιοποιήσει την παρουσία του στο νησί και μέσω φωτογραφιών στο Instagram δήλωνε για ακόμη μια φορά μαγεμένος από το ελληνικό τοπίο. Στο ίδιο ακριβώς στούντιο είχε βρεθεί και το 2014 προκειμένου να ηχογραφήσει κάποια τραγούδια του και είχε προκαλέσει φρενίτιδα στο νησί, το οποίο όμως άργησε λίγο να αντιληφθεί την παρουσία του.

Ακόμη και αν σε κάποιον δεν αρέσει ο Bieber οφείλει να παραδεχτεί πως η διαφήμιση της Ελλάδας και της Σαντορίνης σε 39 εκατ. followers είναι αρκετά καλή.

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Πολιτισμός / Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Με φόντο, στο κάτω μέρος, το κεφάλι ενός αρχαιοελληνικού αγάλματος η λιτή αφίσα συνοδεύεται από το σύνθημα «Αψήφησε τους Θεούς» τονίζοντας μαζί με τον τίτλο και το όνομα του σκηνοθέτη ότι η ταινία γυρίστηκε «εξ ολοκλήρου με κάμερες IMAX»
LIFO NEWSROOM
Αυτές είναι οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα για τους New York Times

Πολιτισμός / Αυτές είναι οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα για τους New York Times

Από το "In the Mood for Love" μέχρι το "Get Out" και το "Mad Max: Fury Road", η λίστα που παρουσίασαν οι New York Times συγκεντρώνει τις πιο επιδραστικές ταινίες των τελευταίων 24 ετών, όπως τις ψήφισαν εκατοντάδες δημιουργοί, ηθοποιοί και κριτικοί σε όλο τον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Πολιτισμός / Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Ο «σκοτεινός μάγος της μόδας» ξεδιπλώνει την 30ή πορεία του με μια αναδρομική έκθεση που περιλαμβάνει από τα φθαρμένα υφάσματα μέχρι τα κοστούμια με βάτες τύπου Φρανκενστάιν και το γλυπτό που παρουσιάζει τον ίδιο να ουρεί
LIFO NEWSROOM