ΟΑΕΔ: Πλήρης διαγραφή οφειλών για το 75% των δανειοληπτών του πρώην ΟΕΚ

ΟΑΕΔ: Πλήρης διαγραφή οφειλών για το 75% των δανειοληπτών του πρώην ΟΕΚ Facebook Twitter
EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
0

Για πλήρη διαγραφή οφειλής στο 75% των δανειοληπτών του πρώην Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας (ΟΕΚ) έκανε λόγο η διοικήτρια του ΟΑΕΔ, Μαρία Καραμεσίνη, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» 105,5, με αφορμή την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ.

Σύμφωνα με την κα Καραμεσίνη, δίνεται η δυνατότητα σε 82.000 δανειολήπτες του πρώην ΟΕΚ να κάνουν αίτηση ρύθμισης των οφειλών τους (για διαγραφές, επαναπροσδιορισμό ύψους οφειλής και επαναπροσδιορισμό του τρόπου πληρωμής).

Όπως σημείωσε η διοικήτρια του ΟΑΕΔ, καλύπτονται τόσο αυτοί που πήραν στεγαστικό δάνειο από τα ίδια κεφάλαια του πρώην ΟΕΚ, όσο και αυτοί που πήραν κατοικίες μέσα από ειδικό πρόγραμμα του πρώην ΟΕΚ, αλλά όχι αυτοί που πήραν δάνεια από τράπεζες με επιδότηση του πρώην ΟΕΚ.

Διευκρίνισε, δε, ότι για τους τελευταίους, που είναι περίπου 45.000 δανειολήπτες, αυτήν τη στιγμή, «συγκεντρώνουμε στοιχεία από τις τράπεζες και θα έχουμε ακριβή εικόνα αρκετά σύντομα».

Μεταξύ άλλων, η κα Καραμεσίνη είπε ότι οι ρυθμίσεις προβλέπουν τα εξής:

- Διαγραφή οφειλών, όσων το συνολικό χρέος είναι μέχρι 6.000 ευρώ, που αφορά 42.000 από τους 82.000 δανειολήπτες.

- Διαγραφή υπόλοιπων οφειλών για όσους έχουν καταβάλει ήδη το 60%.

- Διαγραφή τόκων κεφαλαίου και υπερημερίας που δεν έχουν εισπραχθεί.

- Επαναπροσδιορισμό του ύψους της οφειλής με εκπτώσεις που ξεκινούν από 15%, επιπλέον εκπτώσεις για κοινωνικές κατηγορίες στο υπόλοιπο του δανείου.

«Περίπου 62.000 δανειολήπτες ή το 75%, μετά την αίτηση υπαγωγής, θα τύχουν πλήρους διαγραφής της οφειλής τους» ανέφερε η διοικήτρια του ΟΑΕΔ.

Για την τρέχουσα στεγαστική πολιτική του ΟΑΕΔ, η κα Καραμεσίνη τόνισε: «Ήδη, έχουμε ολοκληρώσει τρεις οικισμούς, τα τελευταία τρία χρόνια, έχουμε δώσει δωρεάν με κλήρωση 256 νέες εργατικές κατοικίες σε δικαιούχους, στα Νέα Λιόσια, την Καρδίτσα και τη Μεσσήνη. Άλλοι πέντε τέτοιοι οικισμοί είναι σε εκκρεμότητα, δύο στην Ελευσίνα, ένας στην Κέρκυρα, ένας στα Γρεβενά και ένας στα Γιαννιτσά».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM