Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών: Κινδυνεύουν 230.000 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα - 9,2 δισ. ζημιά

Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών: Κινδυνεύουν 230.000 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα - 9,2 δισ. ζημιά Facebook Twitter
0

Δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις του αντιπρόεδρου της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) για τις συνέπειες που θα έχει η κρίση στις αερομεταφορές, στις θέσεις εργασίας και στον τουρισμό σε όλη την Ευρώπη και φυσικά στην Ελλάδα. 

Ο Ραφαέλ Σβάρτσμαν είπε πως αν ο κλάδος των αερομεταφορών δεν καταφέρει να κάνει μια βιώσιμη επανεκκίνηση σε ανταγωνιστικό πλαίσιο, θα κινδυνεύσουν να χάσουν την δουλειά τους 6,7 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλη την Ευρώπη, καθώς κάθε θέση εργασίας σε αυτόν τον τομέα, συνδέεται και επηρεάζει ακόμα 24 θέσεις εργασίας σε σχετιζόμενους κλάδους. «Μπορείτε να φανταστείτε τον μεγάλο αριθμό των θέσεων εργασίας που θα χαθούν».

Ειδικά για την Ελλάδα, ο αντιπρόεδρος της ΙΑΤΑ εκτιμά πως οι επιπτώσεις της πανδημίας στις αερομεταφορές μπορεί να οδηγήσουν σε απώλειες 230.000 θέσεων εργασίας στον κλάδο του τουρισμού, και οι ζημιές για την ελληνική οικονομία θα αγγίξουν φέτος τα 9,2 δισεκατομμύρια ευρώ.  «Η πρόβλεψη που υπάρχει είναι ότι θα μειωθεί η αεροπορική κίνηση κατά 52% , κάτι που μεταφράζεται σε 26 εκατομμύρια λιγότερους ταξιδιώτες προς την Ελλάδα», είπε, μιλώντας στην εκπομπή 10 της ΕΡΤ, το βράδυ της Δευτέρας. 

 «Ανάμικτα συναισθήματα» για την πρόταση της Κομισιόν

Σχολιάζοντας την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις αερομεταφορές, ο αντιπρόεδρος της ΙΑΤΑ είπε ότι το υπό επεξεργασία πλάνο για το restart είναι πολύ καλό και υπάρχει ικανοποίηση για τον διάλογο, αλλά σε ό,τι αφορά την οδηγία για τις αποζημιώσεις των επιβατών, υπάρχει δυσαρέσκεια κυρίως λόγω της έλλειψης ρευστότητας. 

«Δεν είμαστε ικανοποιημένοι. Θα έλεγα ότι είναι αποτέλεσμα χαμηλής απόδοσης από την Κομισιόν γιατί έχουμε μία εξαιρετικά δυσμενή κατάσταση που έχει προκαλέσει μία πρωτοφανή έλλειψη σε μετρητά στον τομέα των αερομεταφορών. Προτείναμε να υπάρχει μία μεγαλύτερη επέκταση του χρόνου των αποζημιώσεων, προφανώς με vouchers. Αλλά να δοθούν οι αποζημιώσεις. Τελικά η Κομισιόν δεν επανήλθε με μία πρόταση που θα βελτιώσει κάπως την κατάσταση αλλά αντίθετα μπορώ να πω ότι με την εισήγησή της περιπλέκει περισσότερο τα πράγματα». 

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πίνακες του Χρηματιστηρίου

Οικονομία / Χρηματιστήριο: Πάνω από τις 1.000 μονάδες ο γενικός δείκτης, για πρώτη φορά από το 2014- Οι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο

Από το 2015 έως και σήμερα, ο δείκτης έχει επιχειρήσει τέσσερις φορές, όμως δεν έχει καταφέρει να ξεπεράσει πειστικά αυτό το κρίσιμο επίπεδο τιμών
NEWSROOM

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ