Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών: Κινδυνεύουν 230.000 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα - 9,2 δισ. ζημιά

Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών: Κινδυνεύουν 230.000 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα - 9,2 δισ. ζημιά Facebook Twitter
0

Δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις του αντιπρόεδρου της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) για τις συνέπειες που θα έχει η κρίση στις αερομεταφορές, στις θέσεις εργασίας και στον τουρισμό σε όλη την Ευρώπη και φυσικά στην Ελλάδα. 

Ο Ραφαέλ Σβάρτσμαν είπε πως αν ο κλάδος των αερομεταφορών δεν καταφέρει να κάνει μια βιώσιμη επανεκκίνηση σε ανταγωνιστικό πλαίσιο, θα κινδυνεύσουν να χάσουν την δουλειά τους 6,7 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλη την Ευρώπη, καθώς κάθε θέση εργασίας σε αυτόν τον τομέα, συνδέεται και επηρεάζει ακόμα 24 θέσεις εργασίας σε σχετιζόμενους κλάδους. «Μπορείτε να φανταστείτε τον μεγάλο αριθμό των θέσεων εργασίας που θα χαθούν».

Ειδικά για την Ελλάδα, ο αντιπρόεδρος της ΙΑΤΑ εκτιμά πως οι επιπτώσεις της πανδημίας στις αερομεταφορές μπορεί να οδηγήσουν σε απώλειες 230.000 θέσεων εργασίας στον κλάδο του τουρισμού, και οι ζημιές για την ελληνική οικονομία θα αγγίξουν φέτος τα 9,2 δισεκατομμύρια ευρώ.  «Η πρόβλεψη που υπάρχει είναι ότι θα μειωθεί η αεροπορική κίνηση κατά 52% , κάτι που μεταφράζεται σε 26 εκατομμύρια λιγότερους ταξιδιώτες προς την Ελλάδα», είπε, μιλώντας στην εκπομπή 10 της ΕΡΤ, το βράδυ της Δευτέρας. 

 «Ανάμικτα συναισθήματα» για την πρόταση της Κομισιόν

Σχολιάζοντας την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις αερομεταφορές, ο αντιπρόεδρος της ΙΑΤΑ είπε ότι το υπό επεξεργασία πλάνο για το restart είναι πολύ καλό και υπάρχει ικανοποίηση για τον διάλογο, αλλά σε ό,τι αφορά την οδηγία για τις αποζημιώσεις των επιβατών, υπάρχει δυσαρέσκεια κυρίως λόγω της έλλειψης ρευστότητας. 

«Δεν είμαστε ικανοποιημένοι. Θα έλεγα ότι είναι αποτέλεσμα χαμηλής απόδοσης από την Κομισιόν γιατί έχουμε μία εξαιρετικά δυσμενή κατάσταση που έχει προκαλέσει μία πρωτοφανή έλλειψη σε μετρητά στον τομέα των αερομεταφορών. Προτείναμε να υπάρχει μία μεγαλύτερη επέκταση του χρόνου των αποζημιώσεων, προφανώς με vouchers. Αλλά να δοθούν οι αποζημιώσεις. Τελικά η Κομισιόν δεν επανήλθε με μία πρόταση που θα βελτιώσει κάπως την κατάσταση αλλά αντίθετα μπορώ να πω ότι με την εισήγησή της περιπλέκει περισσότερο τα πράγματα». 

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι των νονών» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Οικονομία / Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι του νονού» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Στο καλάθι του νονού εντάσσονται 12 κατηγορίες προϊόντων και δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές που είναι νονοί ή γονείς μικρών παιδιών να κάνουν οικονομικότερες αγορές κατά την περίοδο του Πάσχα
NEWSROOM
Η ΔΕΗ μεγαλώνει και επιταχύνει τον πελατοκεντρικό μετασχηματισμό της

Οικονομία / Η ΔΕΗ μεγαλώνει και επιταχύνει τον πελατοκεντρικό μετασχηματισμό της

Η ΔΕΗ αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα και στη Ρουμανία, εξυπηρετώντας 8,7 εκατομμύρια πελάτες, στους οποίους παρέχει περίπου 35TWh ενέργειας και μια ευρεία σειρά ενεργειακών προϊόντων και υπηρεσιών.
NEWSROOM
Δώρο Πάσχα: Ποια είναι η καταληκτική ημερομηνία για να καταβληθεί στους εργαζόμενους

Οικονομία / Δώρο Πάσχα: Ποια η καταληκτική ημερομηνία για να καταβληθεί στους εργαζόμενους

Αν οι εργοδότες δεν τηρήσουν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, εντός του οποίου πρέπει να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους, τότε θα υποστούν και τις συνέπειες του νόμου, καθώς η μη καταβολή του Δώρου συνιστά ποινικό αδίκημα
NEWSROOM