ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Σταμάτης Κραουνάκης: Έπρεπε να είχα ερωτηθεί

Σταμάτης Κραουνάκης: Έπρεπε να είχα ερωτηθεί Facebook Twitter
0

Ο συνθέτης Σταμάτης Κραουνάκης εξέφρασε την ενόχλησή του για την ερμηνεία κομματιών του από την Άλκηστη Πρωτοψάλτη στην «συναυλία εν κινήσει» που έδωσε η δημοφιλής τραγουδίστρια πάνω σε ένα φορτηγό, το Σάββατο, στους δρόμους της Αθήνας.

Η συναυλία ξεκίνησε από την Τεχνόπολη στο Γκάζι, πέρασε από πολλές γειτονιές, στάθηκε έξω από νοσοκομεία αναφοράς ενώ σε κάποιο σημείο, το ανοικτό φορτηγό με τους μουσικούς έστριψε και στην Ηρώδου Αττικού, όπου ο πρωθυπουργός είχε βγει έξω από το Μέγαρο Μαξίμου. 

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο», ο Σταμάτης Κραουνάκης εμφανίστηκε ενοχλημένος και τόνισε πως έπρεπε να έχει ερωτηθεί τόσο ο ίδιος, όσο και η στιχουργός Λίνα Νικολακοπούλου. «Αυτό που έγινε ήταν πολύ σιχαμερό και τώρα έχω έναν νόμιμο δρόμο να ακολουθήσω», πρόσθεσε ο μουσικοσυνθέτης.

  

«Η Άλκηστις σε όλη την πορεία της ήταν άνθρωπος της περιπέτειας, δραστήριος, πρωτοστάτησε στην δημιουργία μίας νέας παρουσίασης για τα τραγούδια, με ρίσκο και κόστος, για να ανοίξει η ομπρέλα των συνεργατών, να υπάρξει μία νέα αισθητική. Αλλά αυτό που έγινε είναι πολύ σιχαμερό, δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι, έγινε βιασμός του πνευματικού μου δικαιώματος, συνέχισε, όσο κι αν γράφουν τα τσιράκια της κυβέρνησης. Έγινε οργανωμένη παραγωγή από την Τεχνόπολη, οπωσδήποτε εν γνώσει του δημάρχου Αθηναίων Κ. Μπακογιάννη (αλλά και εν αγνοία του δημοτικού συμβουλίου). Και η Άλκηστη «τον έδωσε» τον Κ. Μητσοτάκη, ότι τηλεφώνησε ο Μητσοτάκης στον Μπακογιάννη να πάει το φορτηγό έξω από το Μαξίμου», είπε μεταξύ άλλων ο συνθέτης.

«Ηθικά, θα έπρεπε να έχω ερωτηθεί εάν θέλω το τραγούδι μου να παιχτεί έξω από το Μαξίμου σε κατάσταση πανδημίας μπροστά στον Μητσοτάκη που καθόλου δεν χωνεύω, είναι σαφές. Θα έπρεπε να έχω ερωτηθεί και εγώ και η Νικολακοπούλου. Τώρα, έχω έναν νόμιμο δρόμο που θα ακολουθήσω, είναι ήδη στα χέρια της δικηγόρου μου. Και θα διεκδικήσω με κάθε τρόπο μέχρι τελευταία ρανίδα την αμοιβή των 100.000-120.000 εργαζόμενων του μουσικού χώρου που δεν εντάσσονται στο πλαίσιο που έχει φορμάρει η κυβέρνηση Μητσοτάκη», κατέληξε ο συνθέτης. 

Τι είχε απαντήσει η Πρωτοψάλτη

Αντιδρώντας τόσο στα θετικά σχόλια όσο και στις επικρίσεις, η Άλκηστις Πρωτοψάλτη είχε ευχαριστήσει πριν λίγα 24ωρα «όλους τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ της πρώτης γραμμής στα νοσοκομεία: Γιατρούς , νοσηλευτές, όλους όσους βοήθησαν και μας στήριξαν για να κρατηθεί η «ζωή μας» αυτές τις μέρες ,στους ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ μου που «άντεξαν»και αντέχουν ... Αυτό το πρωινό τρίωρο σε όλες τις γειτονιές της Αθήνας ήταν συγκλονιστικό».

Ωστόσο για τους επικριτές της στα social media είχε σχολιάσει πως «το δηλητήριο που έσταξε από κάποιους που δεν "κατάλαβαν", ας χρησιμοποιηθεί για ιατρικούς σκοπούς».

Culture
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.