ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Πέθανε από κορωνοϊό ο θρυλικός τρομπετίστας της τζαζ Wallace Roney

Πέθανε από κορωνοϊό ο θρυλικός τρομπετίστας της τζαζ Wallace Roney Facebook Twitter
ΕPA
0

Ο θρυλικός τρομπετίστας της τζαζ Wallace Roney πέθανε από επιπλοκές λόγω του κορωνοϊού, στα 59 του χρόνια.

Άφησε την τελευταία του πνοή σε νοσοκομείο στο Νιου Τζέρσι, την Τρίτη, ανακοίνωσε η εκπρόσωπός του, Λίντια Λίμπμαν. «Με θλίψη επιβεβαιώνω ότι ο εμβληματικός τρομπετίστας και θρύλος της τζαζ Wallace Roney απεβίωσε εξαιτίας επιπλοκών του κορωνοϊού», δήλωσε. «Η συνεργασία μου μαζί του ήταν και παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα προνόμια της ζωής μου», ανέφερε ακόμη.

Ο Μάιλς Ντέιβις τον είχε ακούσει να παίζει το 1983 και εντυπωσιάστηκε. Κάλεσε στο σπίτι του την επόμενη ημέρα τον τότε 23χρονο τρομπετίστα και μια στενή φιλία ξεκίνησε. Οι δυο τους είχαν παίξει μαζί το 1991 στο Montreux Jazz Festival, υπό τη διεύθυνση του Κουίνσι Τζόουνς, λίγους μήνες πριν από τον θάνατο του Ντέιβις.

 

«Τον αγαπούσα για τη μουσική του και μου μιλούσε για αυτή όλη την ώρα. Σίγουρα πρέπει να κερδίσεις τον σεβασμό του Μάιλς Ντέιβις και δεν μπορούσαν όλοι να το κάνουν αυτό», είχε πει ο Roney για τον μέντορά του σε συνέντευξη το 2016.

Ο Roney είχε κερδίσει Grammy το 1994 για τη συμμετοχή του στο άλμπουμ «A Tribute To Miles» και ήταν υποψήφιος το 1997. «Ήταν μοναδικός τρομπετίστας. Είχε χτίσει τη φήμη του ως ένας πραγματικά σπουδαίος της σύγχρονης εποχής. Θα μας λείψει», ανέφερε σε tweet το Jazz at Lincoln Center στη Νέα Υόρκη.

Με πληροφορίες από CNN, NYT

 

 

Culture
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.