Ρεκόρ επισκεπτών για το Μet στη Νέα Υόρκη το 2018

Ρεκόρ επισκεπτών για το Μet στη Νέα Υόρκη το 2018 Facebook Twitter
H έκθεση «Heavenly Bodies», η οποία διερεύνησε τους δεσμούς μεταξύ της μόδας και της Καθολικής Εκκλησίας και προσέλκυσε 1,7 εκατομμύρια ανθρώπους και έφερε το ρεκόρ του Met
0

Αν και το Λούβρο κατέχει παγκοσμίως τα ηνία, το Met στη Νέα Υόρκη έκλεισε τη χρονιά του 2018 με νέο ρεκόρ επισκεπτών.

Το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης υποδέχτηκε περίπου 7,4 εκατομμύρια επισκέπτες το 2018, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν την Παρασκευή, ένα νέο ρεκόρ για τον φορέα ο οποίος τον Μάρτιο άρχισε να χρεώνει πάγια είσοδο αξίας 25 δολαρίων για τους επισκέπτες από άλλες πόλεις και χώρες.

Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει αύξηση 5,1% σε σύγκριση με το 2017.

Το ρεκόρ οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην έκθεση «Heavenly Bodies», η οποία διερεύνησε τους δεσμούς μεταξύ της μόδας και της Καθολικής Εκκλησίας και προσέλκυσε 1,7 εκατομμύρια ανθρώπους.

Επίσης οι εκθέσεις αφιερωμένες στον Μιχαήλ Άγγελο και τον Ντέιβιντ Χόκνεϊ, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στα τέλη του 2017 και στις αρχές του 2018, σημείωσαν μεγάλη επιτυχία.

Τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την Παρασκευή έδειξαν ότι το 32 τοις εκατό των επισκεπτών ήταν από τη Νέα Υόρκη, το 34 τοις εκατό από τις υπόλοιπες Ηνωμένες Πολιτείες και το 34 τοις εκατό ήταν ξένοι τουρίστες.

Η Κίνα ήταν η χώρα με τη μεγαλύτερη εκπροσώπηση και αντιπροσώπευε το 5% του συνόλου του εξωτερικού.

Παρά τις επιτυχίες του, το Met παραμένει πολύ πίσω από το Λούβρο του Παρισιού, το οποίο είδε 10,2 εκατομμύρια επισκέπτες το 2018 - και ένα δικό του, παγκόσμιο ρεκόρ.

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.