Νέοι δημιουργοί απ’ όλες τις πτυχές του design παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο Ρομάντσο

Νέοι δημιουργοί απ’ όλες τις πτυχές του design παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο Ρομάντσο Facebook Twitter
Η κεραμική χρησιμοποιεί ένα υλικό πολύ άμεσο και οικείο και ταυτόχρονα πολυδιάστατο και αχανές.
0

— Πώς θα περιέγραφες το στυλ σου και πώς αναπτύχθηκε;

Αρχικά, χρησιμοποιούσα το υλικό για να υλοποιήσω μια έμπνευσή μου, και αυτό απαιτεί ακρίβεια και επιμονή, με τα χρόνια όμως θέλησα παράλληλα να αναδείξω και αυτά που το ίδιο το υλικό έλεγε σ' εμένα, την ομορφιά του, τη διαδικασία του. Σήμερα εκτιμώ και τις δύο προσεγγίσεις και τις χρησιμοποιώ παράλληλα.

— Τι κάνει την κεραμική ξεχωριστή για σένα;

Χρησιμοποιεί ένα υλικό πολύ άμεσο και οικείο και ταυτόχρονα πολυδιάστατο και αχανές.

— Μίλησέ μου για ένα αγαπημένο σου αντικείμενο που έφτιαξες τελευταία.

Πρόσφατα βρισκόμουν σε μια παιδική χαρά και, κοιτάζοντας το έδαφος, η εικόνα ήταν πανέμορφη: λευκά πέταλα από τα λουλούδια ενός κοντινού δέντρου, διασκορπισμένα πάνω σε ένα σκούρο κεραμιδί λαστιχένιο δάπεδο. Λίγες σκέψεις αργότερα, αντικατέστησα το δάπεδο με έναν κόκκινο πηλό υψηλής θερμοκρασίας που βγάζει αυτό το βαθύ σκούρο κόκκινο και τα πέταλα με κατάλευκη πορσελάνη. Το πρώτο κομμάτι που έχω φτιάξει με ενθουσίασε και σίγουρα θα κάνω κι άλλα.

— Ονειρεύεσαι κάποιο πρότζεκτ που θα ήθελες να πραγματοποιήσεις το επόμενο διάστημα;

Οραματίζομαι κεραμικά που συνυπάρχουν με το νερό.

— Τι ανταπόκριση έχει στις μέρες μας ένα καλοφτιαγμένο χειροποίητο αντικείμενο;

Θα ήθελα να πω μεγάλη, γιατί νιώθω ότι ως άνθρωποι έχουμε απομακρυνθεί από την κλίμακά μας και χρειαζόμαστε ξανά την ενασχόληση με πράγματα που έχουν φτιαχτεί από έναν άλλο άνθρωπο και όχι από τεράστιες εταιρείες, με τρόπους που δεν μπορείς να προσεγγίσεις, αλλά στην πραγματικότητα δεν μπορώ. Είναι πολύ μικρό το ποσοστό εκείνων που καλύπτουν αυτή την ανάγκη με ένα καλοφτιαγμένο χειροποίητο αντικείμενο.

— Πώς βλέπεις το μέλλον της κεραμικής;

Με την εξέλιξη των υλικών η κεραμική έχει γίνει πολύ πιο προσιτή και όλο και περισσότερος κόσμος θα ασχολείται και θα την προχωράει.

— Τι θα δούμε στην έκθεση στο Ρομάντσο;

Θα εκτεθούν έργα μου από μια αγαπημένη μου περίοδο, με αυστηρή φόρμα, αρχιτεκτονική προσέγγιση και έμφαση στη σχέση ανάμεσα στον χώρο, στον όγκο και στη φωτιά.

Νέοι δημιουργοί απ’ όλες τις πτυχές του design παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο Ρομάντσο Facebook Twitter
Νέοι δημιουργοί απ’ όλες τις πτυχές του design παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο Ρομάντσο Facebook Twitter
Νέοι δημιουργοί απ’ όλες τις πτυχές του design παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο Ρομάντσο Facebook Twitter
Νέοι δημιουργοί απ’ όλες τις πτυχές του design παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο Ρομάντσο Facebook Twitter

Forma: 1o Athens Creators Showcase

Συμμετέχουν: Γιάννης Μαμουτζής, Αλεξάνδρα Μπίσα, Αλέξανδρος Ντούρας, Greece is for Lovers, it's a shirt, Un.processed Realities, Σταύρος Περάκης

Bios. Ρομάντσο, Αναξαγόρα 3-5

12-15/3, 17:00-21:00

Εγκαίνια: 12/3, 20:00

Είσοδος ελεύθερη

 

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ