Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας;

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
Γωνία Σταδίου και Καραγεώργη Σερβίας, χθες... Φωτ.: LIFO
1

Στη γωνία Σταδίου και Καραγεώργη Σερβίας υπάρχει πάνω σε μια κολώνα κολλημένη με σελοτέιπ αυτή η αφίσα. Στην αρχή κολλάς. Τρίβεις τα μάτια. Λες, τι είναι αυτό τώρα; Διαφήμιση για πώληση ναρκωτικών στο κέντρο της πόλης; Πωλούνται σήμερα τα ναρκωτικά με τέτοια ευκολία και χωρίς κάποια τιμωρία; Ή πρόκειται απλώς για ένα τρολ; Μετά χαμογελάς, χαλαρώνεις και αναρωτιέσαι ποιος να είναι άραγε αυτός που σκαρφίστηκε αυτόν τον τρόπο για να σου τραβήξει το βλέμμα. Και κυρίως: «τι θέλει να πει ο ποιητής»;

Ο λογαριασμός Coucou_bebe75000 στο Instagram o οποίος αναγράφεται πάνω στο αφισάκι- που δεν είναι τίποτ' άλλο παρά μια ασπρόμαυρη φωτοτυπία- κρύβει την πιο αλλοπρόσαλλη συλλογή με ρούχα που έχεις δει ποτέ. Κάτι μεταξύ Vivienne Westwood του πεζοδρομίου, trap art ενώ έχει και στοιχεία από punk.

Κάνοντας μια γρήγορη περιήγηση στο προφίλ κανείς πέφτει πάνω στον «βασιλιά του troll punk», τον Kanoush, ένα αλάνι απ' το Παρίσι που έχει αναρχικές αναφορές. Η όλη ιδέα πίσω από τις αλλοπρόσαλλες συλλογές του coucou_bebe75000 κρύβει τις περιπέτειες του του εν λόγω street artist ο οποίος μέχρι και πρότινος ήταν πορτοφολάς και μικροαπατεώνας που ζούσε στο υπόκοσμο του Παρισιού.

Μεγάλο μέρος της συλλογής του αποτελείται από εντελώς DIY και ανακυκλώσιμα κομμάτια ενώ μαζί με αυτά διαθέτει και μια συλλογή ρούχων και αξεσουάρ με στάμπες αποκλειστικά αφιερωμένων στην καλλιτεχνική-παράνομη ατμόσφαιρα του σχεδιαστή.

Τα αφισάκια του @coucou_bebe75018 στην αρχή βρέθηκαν τοιχοκολλημένα σε μια κεντρική οδική αρτηρία στην Chinatown της Γαλλίας και συγκεκριμένα στο 18ο διαμέρισμα, εκεί όπου δηλαδή βρίσκεται η ιστορική Πλατεία της Δημοκρατίας. Εκ πρώτης όψεως, τα έργα του προκάλεσαν εντύπωση και προβληματισμό στους περαστικούς, γιατί είναι πράγματι περίεργο, όταν κάποιος βλέπει στο δρόμο αφίσες που δείχνουν ναρκωτικά, κλεμμένα αυτοκίνητα ή ακόμη και ψεύτικα εισιτήρια από συναυλίες.

Παρά την πρώτη έκπληξη που προκαλούν οι αφίσες του καλλιτέχνη είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι, κατά δήλωση του Kanoush, ένα μέρος των χρημάτων από τις πωλήσεις των ρούχων του δίδεται σε μια ένωση που μάχεται για την πρόληψη κατά των ναρκωτικών. Ο ίδιος μάλιστα φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος πάνω σε αυτό το θέμα γιατί, όπως λέει και ο ίδιος «τα ναρκωτικά είναι παντού και έχουν σκοτώσει πολλούς ανθρώπους».  

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

Bibliothèque nationale de France, département estampes et photographies.

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

Japanese Metal Banana

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

View this post on Instagram

voeux lourd underground

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Μόδα & Στυλ
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Το ήθος της χειρονομίας

Μόδα & Στυλ / Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

Καλλιτέχνες και τεχνίτες μπλέκουν τα χέρια τους για χάρη του οίκου, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο χειρονομιών γεμάτο εσωτερικότητα, χορογραφημένο από τη Λενιώ Κακλέα, που μιλά στη LiFO από το Παρίσι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ

σχόλια

1 σχόλια