Νύχτες Πρεμιέρας: Ποιοι πήραν τα φετινά βραβεία

Νύχτες Πρεμιέρας: Ποιοι πήραν τα φετινά βραβεία Facebook Twitter
0
Νύχτες Πρεμιέρας: Ποιοι πήραν τα φετινά βραβεία Facebook Twitter
Ο Jack O'Connell του βραβευμένου με τη Χρυσή Αθηνά "71"

Με την προβολή της ταινίας «Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε» του Ντέιβιντ Φίντσερ έπεσε η αυλαία του φετινού 20ού Διεθνούς Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας, στον κινηματογράφο Odeon Όπερα. Η τελετή περιελάμβανε και την απονομή των υπόλοιπων βραβείων του διεθνούς διαγωνιστικού τμήματος με τη Χρυσή Αθηνά, το μεγάλο βραβείο του φεστιβάλ να πηγαίνει στην ταινία "71".

Η ταινία του Γιαν Ντεμάνζ, ξεχώρισε «για την ιδιαίτερη ματιά του σκηνοθέτη και την επίτευξη του να εισάγει το θεατή στη δράση και την κατάσταση της εποχής», όπως σχολίασε η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής. Στην τελετή βρέθηκε ο παραγωγός της ταινίας, Άνγκους Λαμόντ, στη θέση του Γιαν Ντεμάνζ, ο οποίος όμως ευχαρίστησε την επιτροπή με βιντεοσκοπημένο μήνυμα.

 



Το βραβείο Σκηνοθεσίας της Πόλης των Αθηνών κέρδισε ο Γιόνας Άρνμπι για την δουλειά του στην ταινία «When Animals Dream» και το βραβείο Σεναρίου δόθηκε στην ταινία «Στο Σκοτάδι» («Blind») και τον Έσκιλ Βογκτ.

 

Νύχτες Πρεμιέρας: Ποιοι πήραν τα φετινά βραβεία Facebook Twitter
Η πρωταγωνίστρια του When Animals Dream,Sonia Suhl

Η ταινία «Σήμερα Θέλω να Γυρίσω Μόνος» του Ντανιέλ Ριμπέιρο, απέσπασε το βραβείο κοινού ενώ τη Χρυσή Αθηνά του τμήματος Μουσική & Φιλμ κέρδισε η ταινία «20.000 Μέρες στη Γη» («20,000 Days on Earth») των Ίαν Φορσάιθ και της Τζέιν Πόλαρντ.

Την Ειδική Μνεία της Επιτροπής απέσπασε το «Pulp: Μία Ταινία για τη Ζωή, το Θάνατο και τα Σούπερμαρκετ»  Το βραβείο παρέλαβε ο σκηνοθέτης της ταινίας, Φλόριαν Χάμπιχτ.

 

Νύχτες Πρεμιέρας: Ποιοι πήραν τα φετινά βραβεία Facebook Twitter
«Pulp: Μία Ταινία για τη Ζωή, το Θάνατο και τα Σούπερμαρκετ»

Το βραβείο της φωτογραφικής ομάδας, με έπαθλο μία φωτογραφική μηχανή Sony A6000 E-mount κέρδισε η Μαρία Σαλταούρα, ενώ το βραβείο του διαγωνισμού «Σκηνοθετώντας για την Ελλάδα», το οποίο συνοδεύεται από μια πλήρη υποτροφία σπουδών του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, κέρδισε ο Μιχάλης Μιχαλάκος για την ταινία «Λάζαρος».

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ