Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter
0

 

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

 

 Δεκαήμερο

Μέσα από εκατό νουβέλες που γράφτηκαν από το 1349 έως το 1351 και συνθέτουν το Δεκαήμερο ο Βοκάκιος αποκαλύπτει ολοκληρωμένο τον ποιητικό του κόσμο, γεμάτο έρωτα, ευφυΐα και ουμανισμό.
Η μεταφορά του Νίκου Καραθάνου, που σκηνοθέτησε και διασκεύασε το κείμενο σε συνεργασία με τη Λένα Κιτσοπούλου, επιστρέφει στις 10 Οκτωβρίου στη Νέα Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου.


Διαβάστε τις εντυπώσεις της Αργυρώς Μποζώνη και του Χρήστου Παρίδη από την περσινή παράσταση, καθώς και τη συνέντευξη του Καραθάνου στην Τίνα Μανδηλαρά για τη στήλη «Αθηναίοι».

Εθνικό Θέατρο (Νέα Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος»), Αγ. Κωνσταντίνου 22-24, 210 5288173

4.48 Ψύχωση

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Το τελευταίο έργο της Σάρα Κέιν μεταφέρθηκε την περσινή σεζόν από την Άντζελα Μπρούσκου στο υπόγειο του BIOS και επιστρέφει από τις 2 Οκτωβρίου για 8 μόνο παραστάσεις. Το έργο αναφέρεται στη συγκεκριμένη ώρα πριν από την ανατολή. Ένας χρόνος καταγεγραμμένος ως μία στιγμή ακραίας διαύγειας – οι πρωινές ώρες κατά τις οποίες στατιστικά διαπράττεται ένας μεγάλος αριθμός αυτοκτονιών. Τρεις ηθοποιοί βρίσκονται επί σκηνής καθώς και η μουσικός Nalyssa Green που παίζει και τραγουδάει ζωντανά στην παράσταση.

Η Ματίνα Καλτάκη έγραψε κριτική για την παράσταση, η Αργυρώ Μποζώνη ανέλυσε τη μανία με τη Σάρα Κέιν που έχει κατακλύσει τις αθηναϊκές σκηνές, η Παρθενόπη Μπουζούρη μίλησε στον M. Hulot για τη στήλη «Λεπτά» με αφορμή τη συμμετοχή της και η Nalyssa Green στη Μαρίνα Πετρίδου για το grekamag.gr.

Bios, Πειραιώς 84, Γκάζι, 210 3425335

Mέχρι 12/10, Πέμ.-Κυρ. 8.30 μ.μ.

Εισ.: € 10.

 

 

Μεφίστο

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Ο Νίκος Μαστοράκης ανέβασε τον περασμένο Μάιο στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά το κλασικό έργο των Αριάν Μνουσκίν και Κλάους Μαν. Η παράσταση επαναλαμβάνεται στην Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου από τις 26 Σεπτεμβρίου.

Το μυθιστόρημα του Μαν, που γράφτηκε στο Άμστερνταμ το 1936, είναι εμπνευσμένο από τον μύθο του Φάουστ. Η Μνουσκίν το διασκεύασε για το θέατρο, κάνοντάς το γνωστό στο ευρύ κοινό. Η άνοδος του Χίτλερ στην εξουσία δοκιμάζει τις αντοχές, την ιδεολογία και την ηθική όλων των ηρώων μέσα στη δίνη καταιγιστικών ιστορικών εξελίξεων.

Διαβάστε τη συνέντευξη που έδωσε ο Μαστοράκης στον Χρήστο Παρίδη για τη στήλη «Αθηναίοι».

Εθνικό Θέατρο (Κεντρική Σκηνή), Αγ. Κωνσταντίνου 22-24, 210 5288170

Κυρ. 7.30 μ.μ. Τετ.-Σάβ. 8 μ.μ.

Εισ.: € 20, 15, 10. Κάθε Πέμ. € 13.

 

 

Εγώ ο Θουκυδίδης, ένας Αθηναίος

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Ύστερα από τρεις παρατάσεις, το έργο της Άννας Κοκκίνου έκλεισε πέρσι μια επιτυχημένη σεζόν για το Θέατρο Σφενδόνη κι επιστρέφει σε αυτό από τις 3 Οκτωβρίου.

Ένα τολμηρό εγχείρημα που αποδίδει σκηνικά κάτι μέχρι πρότινος αδιανόητο: την Ιστορία του Θουκυδίδη. Η Κοκκίνου συνθέτει από το κλασικό ελληνικό κείμενο μια πυκνή αφήγηση μεγάλης και υποδόριας έντασης, που με φόντο τον Πελοποννησιακό Πόλεμο ουσιαστικά μιλά για τον ελληνικό χαρακτήρα και τη φύση των ανθρώπων.

Ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος έγραψε σε editorial του κάποιους συνειρμούς με αφορμή την παράσταση, ο Σπύρος Στάβερης τη φωτογράφισε, ενώ η Αργυρώ Μποζώνη μίλησε με την Άννα Κοκκίνου και μετέφερε τις εντυπώσεις της από αυτό που παρακολούθησε.

Θέατρο Σφενδόνη, Μακρή 4, Μακρυγιάννη 215 5158968

Παρ., Σάβ. 8 μ.μ. Κυρ. 7 μ.μ.

Εισ.: € 15, 10.

Από 4/10 

 

Ραμόνα travel / η γη της καλοσύνης

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Η Γλυκερία Μπασδέκη γράφει, ο Γιάννης Σκουρλέτης σκηνοθετεί και η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη πρωταγωνιστεί στην παράσταση της bijoux de kant που άνοιξε το τελευταίο Φεστιβάλ Αθηνών.

Ένα κορίτσι της επαρχίας του ελληνικού Βορρά, η Ραμόνα, ταξιδεύει στα Βαλκάνια των μύθων, των θρύλων, των ηρωικών στιγμών και των θρησκευτικών εμμονών. Τραγουδά την ιστορία του τόπου της, κουβαλώντας, όμως, σαν άλλη Μπλανς Ντιμπουά, το φορτίο των ματαιωμένων προσδοκιών της. Στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων, από 1 Οκτωβρίου.

Η Γλυκερία Μπασδέκη έγραψε μερικές γραμμές για το έργο και η Λένα Δροσάκη μίλησε στον Αλέξανδρο Διακοσάββα και στο grekamag.gr με αφορμή τη συμμετοχή της στην παράσταση.

 

Οδού Κυκλάδων, Κυκλάδων 11 & Κεφαλληνίας, Κυψέλη, 210 8217877

Mέχρι 2/11, Κυρ. 7 μ.μ. Τετ.-Σάβ. 9 μ.μ.

Εισ.: € 18, 12, 10, 5.

 

 

Δυτική Αποβάθρα

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Η ιδέα για τη Δυτική Αποβάθρα γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη, στις όχθες του ποταμού Χάντσον, όπου υπήρχε ένα μεγάλο, έρημο υπόστεγο που ανήκε στις παλιές αποβάθρες. Εκεί ο Μπερνάρ-Μαρί Κολτές οραματίστηκε έναν τόπο-πέρασμα όμοιο με σταυροδρόμι, ένα μετά-μοντέρνο γκέτο μύησης ή απώλειας για κάθε καρυδιάς καρύδι που ξεβράζεται δίπλα στο ποτάμι.

Η μεταφορά του Γάλλου σκηνοθέτη Ludovic Lagarde στο έργο του καταραμένου ποιητή του γαλλικού θεάτρου επιστρέφει στη σκηνή «Νίκος Κούρκουλος» του Εθνικού μέχρι τις 5 Οκτωβρίου.

Εθνικό Θέατρο (Νέα Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος»), Αγ. Κωνσταντίνου 22-24, 210 5288173

Mέχρι 5/10, Κυρ. 7.30 μ.μ. Τετ.-Σάβ. 9 μ.μ.

Εισ.: € 15, 10. Τετ. (απογ.), Πέμ. € 13.

Ο Μουνής

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Μια ιστορία ακραία και απόκοσμα βίαιη σε ένα χωριό της ελληνικής επαρχίας κάπου την δεκαετία της «Αλλαγής». Όλοι ξέρουν, αλλά όλοι σιωπούν. Και όλα λύνονται με πολύ ξύλο πίσω από κλειστές πόρτες ή χορεύοντας ένα λεβέντικο τσάμικο στην κεντρική πλατεία του χωριού.

Η ομάδα 4frontal και ο σκηνοθέτης Παντελής Δεντάκης μετέφεραν το διήγημα της Λένας Κιτσοπούλου στη σκηνή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου κι έπειτα από την περσινή επιτυχία η παράσταση επαναλαμβάνεται από τις 11 Οκτωβρίου.

Διαβάστε τη συνέντευξη που έδωσε ο Δεντάκης στην Αργυρώ Μποζώνη.

Θέατρο του Νέου Κόσμου (Κάτω Χώρος), Αντισθένους 7 & Θαρύπου, 210 9212900

Μέχρι 2/11, Σάβ. 7 μ.μ. Κυρ. 9.30 μ.μ.
 

Ε_φυγα

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Το Συνεργείο στο Μεταξουργείο θα μεταμορφωθεί και πάλι από τις 2 Οκτωβρίου σε μια πενταώροφη κατοικία με πολλά μικρά δωμάτια όπου θα ζήσουν άνθρωποι που έφτασαν στην Αθήνα από μακριά.

Μια πρωτότυπη παράσταση-περιήγηση στο σπίτι του καθένα από αυτούς. Νέοι άνθρωποι από το Αφγανιστάν, το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, φυγάδες που εξομολογούνται την προσωπική τους ιστορία και μας ξεναγούν στην προσωπική τους μνήμη και στο παρελθόν τους.

Η Αργυρώ Μποζώνη παρουσίασε πριν από μερικούς μήνες την παράσταση και μίλησε με τη δημιουργό της.

Συνεργείο, Κολωνού 31, Μεταξουργείο, 698 1802544

Πέμ.-Παρ. 2, 3, 9, 10, 16, 17/10 & Τετ.-Πέμ.-Παρ. 22, 23, 24, 29, 30, 31/10 & 5, 6, 7/11, 9.30 μ.μ.

Είσοδος ελεύθερη με σειρά προτεραιότητας κατόπιν τηλεφωνικής κράτησης.

Καταστρούπολη

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Στη Μικρή Πόρτα, ο Μανώλης Μαυροματάκης, ως σκηνοθέτης, και η Ξένια Καλογεροπούλου σε έναν γοητευτικά παράδοξο ρόλο παρουσιάζουν, ύστερα από το Φεστιβάλ Αθηνών, το έργο του Φίλιπ Ρίντλεϊ.

Η συγκινητική ιστορία μιας παρέας παιδιών που, με την καθοδήγηση μιας γριάς μάγισσας, αποφασίζουν να φτιάξουν τον κόσμο από την αρχή θα κάνει πρεμιέρα στις 4 Οκτωβρίου.

Πόρτα, Μεσογείων 59, Αμπελόκηποι, 210 7711333

Μέχρι 22/11, Σάβ. 6 μ.μ. Δευτ. 9.15 μ.μ.

Εισ.: € 10.

 

 

Προσοχή! Ο πρίγκιπας λερώνει

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Είκοσι χρόνια μετά την πρώτη τους συνεργασία, ο Νίκος Κυπουργός και ο Θωμάς Μοσχόπουλος συναντήθηκαν την περσινή σεζόν στην όπερα «Προσοχή! Ο πρίγκιπας λερώνει» που ανέβασε η Εθνική Λυρική Σκηνή.

Η ιστορία βασίζεται στο διάσημο παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, ενώ το θέαμα που αφορά εξίσου τα παιδιά και το ενήλικο κοινό επιστρέφει στο Θέατρο Ολύμπια από τις 7 Νοεμβρίου.

Διαβάστε τις εντυπώσεις της Αργυρώς Μποζώνη από την περσινή παράσταση.

Θέατρο Ολύμπια, Ακαδημίας 59-61, 210 3662100

7, 22/10, 24, 30/1/2015, 8 μ.μ.

11, 12, 16, 18, 19, 20, 21, 23/11, 21, 23, 24/12, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 22, 23, 25, 27, 28, 29/1/2015, 1, 3, 8, 15, 17, 18, 19, 20/2/2015, 5, 6, 8/3/2015, 11 π.μ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Καραθάνος: Ο θάνατος είναι μια αποθέωση 

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
THE LIFO TEAM
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ