Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter

Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού

0

Ο Ιάπωνας καλλιτέχνης Azuma Makoto ξεκίνησε την καριέρα του σαν ανθοπώλης που στη συνέχεια εξελίχθηκε σ' αυτό που ο ίδιος ονομάζει βοτανική γλυπτική. Για τον Azuma, τα άνθη είναι το ιδανικό μέσο όχι μόνο να εξερευνήσει την μεταβατική φύση της ομορφιάς και της αποσύνθεσης της αλλά επίσης να δημιουργήσει σουρεαλιστικά σενάρια στη φύση. Οι πληθωρικές, εξωτικές του συνθέσεις έχουν αιωρηθεί στον αέρα, έχουν καταψυχθεί στον πάγο, πυρποληθεί στη φωτιά και εκτοξευθεί στο διάστημα. Στο πρότζεκτ του Exobiotanica, έστειλε σε συνεργασία με μία αεροδυναμική εταιρεία, ένα μπουκέτο και ένα μπονσάι στη στρατόσφαιρα, καταγράφοντας το ταξίδι τους και την ενδεχόμενη αποσύνθεσή τους με κάμερες και GoPro βίντεο. Για το τελευταίο του πρότζεκτ στράφηκε στον ωκεανό. Πρόκειται για το Sephirothic Flower: Diving Into the Unknown μια ωκεάνια λουλουδένια εκστρατεία αρκετά χιλιόμετρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Τα τελευταία τρία χρόνια αυτός και μια ομάδα 15 ατόμων ξεκίνησαν μια εξαντλητική επιστημονική διαδικασία σχεδιασμού του εγχειρήματος. Σχεδίασαν επίσης μια πλαστική κατασκευή με χυτοσίδηρο που θα μπορούσε να αντέξει την πίεση του ωκεανού, μεταφέροντας τα λουλούδια και τον φωτογραφικό εξοπλισμό. Το πρότζεκτ πραγματοποιήθηκε στον κόλπο Suruga της Ιαπωνίας, όπου οι υποβρύχιες τάφροι του Ειρηνικού έχουν βάθος μέχρι και τα 7.000 πόδια.

Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Ο Azuma στο υπόγειο στούντιο του. Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Το στήσιμο των μπουκέτων.Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Σχέδιο του πρότζεκτ. Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Τα φυτά μεταφέρονται με σκάφος στον κόλπο Suruga. Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Μια ανθοδέσμη που ονομάζεται God to God. Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Η ανθοδέσμη Multi God. Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Το μπονσάι Pine God. Credit © AMKK
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ