Η νέα μόδα στην Ιαπωνία θέλει τους άντρες να καλύπτουν τις θηλές τους με αυτοκόλλητα

Η νέα μόδα στην Ιαπωνία θέλει τους άντρες να καλύπτουν τις θηλές τους με αυτοκόλλητα Facebook Twitter
2

«Free the nipple!». Εκτός κι αν είσαι Ιάπωνας, οπότε σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει προφανώς να καλύψεις τις θηλές σου παρά να τις αφήσεις ελεύθερες. Αυτό είναι το παράδοξο μήνυμα που προσπαθεί να περάσει μια νέα ιαπωνική διαφήμιση σχετικά με τις θηλές των αντρών και το πόσο απαραίτητα τους είναι τα ειδικά σχεδιασμένα καλύμματα για αυτές.

Το σποτ είναι πολύ σύντομο και το κόνσεπτ πολύ απλό. Δείχνει ένα ζευγάρι να έχουν βγει ραντεβού σε κάποιο εστιατόριο και πώς αυτό εξελίσσεται όταν η γυναίκα βλέπει τις θηλές του άντρα να διαγράφονται μέσα από το μπλουζάκι του και τι γίνεται όταν εκείνος φορά τα ειδικά patches. Spoiler: Το ραντεβού έχει happy end στην δεύτερη περίπτωση, ενώ στην πρώτη η γυναίκα αηδιασμένη από το θέαμα σηκώνεται και φεύγει, αφήνοντάς τον μόνο του να κλαίει (!). 

Το αξιοσημείωτο στην υπόθεση δεν είναι τόσο η επιτυχία της διαφήμισης, όσο αυτό που την πυροδότησε αφού, όπως φαίνεται, η ζήτηση για τα συγκεκριμένα καλύμματα των θηλών για άντρες έχει αυξηθεί ραγδαία τον τελευταίο χρόνο. Η εταιρία αθλητικών ειδών Dot Store αναφέρει χαρακτηριστικά πως μόνο φέτος έχει πουλήσει περισσότερα από 55.000 τεμάχια, αριθμός που ήδη ξεπερνά τις συνολικές ετήσιες πωλήσεις που είχε πέρυσι το προϊόν. 

Η νέα μόδα στην Ιαπωνία θέλει τους άντρες να καλύπτουν τις θηλές τους με αυτοκόλλητα Facebook Twitter

Τα καλύμματα εφαρμόζονται όπως ένας επίδεσμος και είναι αδιάβροχα. Αρχικά είχαν σχεδιαστεί για όσους ασχολούνται με το τρέξιμο ώστε να αποφεύγουν την φαγούρα και το τσούξιμο όταν τρέχουν, αλλά με τον καιρό έγιναν δημοφιλή και μεταξύ αντρών που απλώς δεν ήθελαν να διαγράφονται οι θηλές τους μέσα από τα ρούχα. 

Για την ιστορία, σύμφωνα με σχετική ιαπωνική έρευνα το 2013, ένα ποσοστό 83% των γυναικών είχαν απαντήσει πως δεν θέλουν να βλέπουν τις θηλές των αντρών μέσα από τα πουκάμισα, που οι ίδιοι συνηθίζουν να φορούν στο γραφείο.

Δείτε το διαφημιστικό σποτ:

 
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η κυρία Μαρία, ο κύριος Νίκος και μια ιστορία αγάπης με μια μηχανή ποπκόρν

Living / Πενήντα καλοκαίρια χωρίς ρεπό, με μαλλί της γριάς και ψημένο καλαμπόκι

Ο κύριος Νίκος έχει προλάβει την εποχή που το γλειφιτζούρι κοκοράκι ήταν συνώνυμο του πρώτου ραντεβού. Μετά από δεκαετίες στους δρόμους, δεν μπορεί να φανταστεί καλοκαίρι χωρίς πανηγύρι και χωρίς το μηχάνημα του ποπκόρν.
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ
CHECK Ένα πρωί αναζητήσαμε πουλιά στον Εθνικό Κήπο

Living / Birdwatching στην Αθήνα: Παρατηρώντας πρωί-πρωί πουλιά στον Εθνικό Κήπο

Το birdwatching στην πόλη μας είναι πολύ πιο δημοφιλές από ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Οι ξένοι το λατρεύουν, και παίρνουν τα πάρκα και τα βουνά για να ανακαλύψουν τσαλαπετεινούς και κουκουβάγιες, σε ένα «κυνήγι» με τα κιάλια που κάνει το συγκεκριμένο τουρ από τα πιο διαδεδομένα στην Ελλάδα.
M. HULOT