Έρωτας και πόθος στο LA

0


Πριν από έναν χρόνο, το σκηνοθετικό ντουέτο των Will Hoffman και Julius Metoyer, οι οποίοι ζουν και εργάζονται στην Καλιφόρνια, θέλησαν να εξερευνήσουν πώς απεικονίζεται στις ταινίες η σεξουαλική πράξη και απογοητεύθηκαν τελείως με αυτό που ανακάλυψαν.

Η ταινία τους LOVER ορίζει την ουσία της σεξουαλικής πράξης στην πιο ειλικρινή μορφή της. Με την συμμετοχή φίλων και αληθινών ζευγαριών που απάντησαν σε μικρή αγγελία στην περιοχή του Λος Άντζελες, ξεκίνησαν μέσα σε μία εβδομάδα να καταγράφουν ζευγάρια στο οικείο και προσωπικό περιβάλλον της κρεβατοκάμαρας τους.

Εδώ θα βρείτε κάποιες σκέψεις των Hoffman και Metoyer σχετικά με το σεξ και την ωμή οικειότητα που απεικονίζεται στην ταινία και σχετικά με την κινηματογράφιση της ίδιας της ταινίας.

Σχετικά με το LOVER:

"Οι σκηνές σεξ σε ταινίες αφήγησης είναι πάντα "έτσι κι έτσι" ενώ το πορνό αγγίζει άλλα επίπεδα ανειλικρίνειας. Επιθυμούσαμε να γυρίσουμε μια ταινία που δεν θα είχε ως σκοπό την παρακολούθηση μιας σεξουαλικής πράξης, αλλά αντίθετα την πυροδότηση αναμνήσεων από το συναίσθημα του να έχεις αφεθεί συναισθηματικά με τον σύντροφο σου. Να θυμηθείς την στιγμή αυτή που εγκαταλείπεις κάθε κρίση και συναίσθηση του εαυτού σου κι απλά ανοίγεσαι στην παρόρμηση και την επιθυμία."

Σχετικά με το σεξ σε ταινίες:

"Το πορνό είναι ένα κινηματογραφικό είδος που εστιάζει αποκλειστικά και μόνο στις σεξουαλικά ωμές και απροκάλυπτες εικόνες. Σαφώς αρέσει, και η δημοφιλία του έχει αποδειχθεί, αλλά η απεικόνιση του σεξ με αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο κάνει κάθε μορφή σεξουαλικής πράξης να μοιάζει κάτι βρώμικο. Αν ο μόνος σου σκοπός είναι να ερεθίσεις κάποιον τότε πρέπει να γυρίζεις πορνό. Αν θέλεις να προσπαθήσεις να κάνεις κάποιον να σκεφτεί ή να νιώσει κάτι άλλο τότε αναγκαστικά πρέπει να δημιουργήσεις διαφορετικούς κανόνες, τους οποίους επινοείς όσο προχωράς."

Σχετικά με το να κινηματογραφείς σεξουαλικές πράξεις:

"Γρήγορα καταλάβαμε πως το να ζητήσουμε από τα ζευγάρια μας να στρίψουν από 90 έως 180 μοίρες ήταν πολύ πιο εύκολο απ' το να ξεστήνουμε την κάμερα και να ξανατοποθετούμε τον φακό. Για να μεγιστοποιήσουμε το ωφέλιμο υλικό μας έπρεπε να μιλάμε και να λέμε "Μπορείτε να κάνετε το ίδιο αλλά να στρέψετε τα κεφάλια σας προς το παράθυρο;" κι άλλα τέτοια. Στην αρχή το να τους μιλάμε ήταν παράξενο αλλά σύντομα καταλάβαινες ποια ήταν η σωστή στιγμή για να ζητήσεις κάτι και ποια όχι."

________

Με την παραχώρηση του Νοwness

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ