NEO VIDCAST

Dishonored

Dishonored Facebook Twitter
2

Το να μιλάμε για sleeper hit από τη στιγμή που ένας τίτλος γράφει στην ούγια Bethesda (έστω και σαν publisher) είναι κομματάκι οξύμωρο. Έλα όμως που μερικές φορές τα marketing budgets δε φέρνουν την ευτυχία, και στην περίπτωση του Dishonored χρειάστηκε κάτι πολύ πιο σημαντικό για να τραβήξει την προσοχή κοινού και κριτικής. Χρειάστηκε να είναι ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της χρονιάς!
Όσοι από εσάς θυμάστε το αλησμόνητο Thief και τις συνέχειες του, θα νιώσετε μάλλον πολύ άνετα στον κόσμο που δημιούργησε η Arkane Studios (γνωστή για διάφορες hit 'n' miss απόπειρες της στο χώρο παλαιότερα). Αυτό σημαίνει ότι έχουμε να κάνουμε με ενα παιχνίδι οπτικής πρώτου προσώπου που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους stealth μηχανισμούς που σου προσφέρει, χωρίς όμως να αποξενώνει πουθενά το παίχτη από τη δράση. Δράση που μπορεί σε σημεία να γίνει πραγματικά καταιγιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Το story σε βάζει πίσω από τη μάσκα ενός πιστού στρατιώτη της αυτοκρατορικής φρουράς ενός steam-punk σύμπαντος, που ψάχνει απεγνωσμένα να βρει το δίκιο του αλλά και τον μόνο εν ζωή άνθρωπο που θα μπορέσει να του το αποδώσει. Χωρίς να δρέπει δάφνες πρωτοτυπίας, το σενάριο είναι καλόδομημένο με ενδιαφέροντες διαλόγους και εξαιρετικό voice acting (όπου και ξεχωρίζει η Susan Sarandon ως Granny Rags).


Στα γραφικά συναντάμε ένα υποδειγματικό art direction και αν και σε σημεία θα διακρίνεις προβληματικά textures και μικρά glitches, αυτά δεν είναι σε καμία περίπτωση ικανά να ζημιώσουν την όλη εμπειρία. Άλλωστε το προκείμενο σε κάθε sleeper hit ήταν ανέκαθεν το gameplay, και το Dishonored προσφέρει άφθονο περιεχόμενο στον συγκεκριμένο τομέα.
Η Dunwall (όπου και εξελίσσεται η ιστορία μας) μπορεί να μην είναι ακριβώς ένας open-world χάρτης, αλλά αυτό δε σε περιορίζει σχεδόν καθόλου στο να χαράξεις τη δική σου πορεία στους δρόμους της, όπως και κάτω από αυτούς.

Αν είσαι τύπος του "όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω" θα βρεις ζόρια στην πορεία, αφού όσο πιο επικίνδυνος γίνεσαι τόσο περισσότερους εχθρούς δημιουργείς. Από την άλλη, οι λάτρεις του stealth, εσείς που ακόμα και στο κρεβάτι σας πηγαίνετε περπατώντας στις μύτες των ποδιών, θα λατρέψετε τις αμέτρητες δυνατότητες που σας παρέχει ο τίτλος. Ακόμα και να τερματίσεις το campaign χωρίς όυτε μια ανθρώπινη απώλεια μπορείς. Αν είσαι οπαδούς του Μαζόχ βέβαια...
Το Dishonored ήρθε σχεδόν αθόρυβα για να μας δώσει την άλλη πρόταση στα FPS για φέτος. Με τον ίδιο τρόπο που το έκαναν το Bioshock, το Deus Ex και φυσικά το Thief πριν από αυτό. Όπως λένε κι εκεί στα ξένα, game of the year material!

Τech & Science
2

NEO VIDCAST

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική ια πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Τech & Science / Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Οι αστρονόμοι εκτιμούν ότι ίσως ανήκει σε μία κατηγορία αντικειμένων που είχε θεωρητικά προβλέψει ο Στίβεν Χόκινγκ, αλλά που μέχρι σήμερα δεν είχε ποτέ εντοπιστεί
LIFO NEWSROOM
Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Τech & Science / Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Ο όρος διαδίδεται στα social media μεταξύ των ανθρώπων που δηλώνουν «κουρασμένοι» με την τεχνητή νοημοσύνη που «εφευρίσκει» πράγματα, ακούγεται υπερβολικά ανθρώπινη και απειλεί να εξαφανίσει θέσεις εργασίας
LIFO NEWSROOM
Από την Amy έως τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

Τech & Science / Από την Amy μέχρι τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

«Όταν μια καταιγίδα έχει όνομα, γίνεται πιο εύκολο για τα μέσα ενημέρωσης και το κοινό να μιλούν γι’ αυτήν, να μοιράζονται πληροφορίες και να προετοιμάζονται», εξηγεί η επικεφαλής μετεωρολόγος του Met Office, Rebekah Hicks
LIFO NEWSROOM
Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ 

Τech & Science / Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ

Στον ίδιο χώρο όπου πριν από χιλιάδες χρόνια συναθροίζονταν οι Έλληνες αθλητές, αυτή τη φορά συναντήθηκαν ομάδες μηχανικών από τέσσερις ηπείρους, μετατρέποντας την Ολυμπία σε παγκόσμιο εργαστήριο ρομποτικής
LIFO NEWSROOM
Αρχαίο DNA αποκαλύπτει το βακτήριο που προκάλεσε την πρώτη πανδημία στην ιστορία

Τech & Science / Αρχαίο DNA αποκαλύπτει το βακτήριο που προκάλεσε την πρώτη πανδημία στην ιστορία

«Τα ευρήματά μας αποτελούν το κομμάτι που έλειπε από το παζλ, προσφέροντας το πρώτο άμεσο γενετικό 'παράθυρο' στο πώς ξέσπασε αυτή η πανδημία στην καρδιά της αυτοκρατορίας»
LIFO NEWSROOM
Ozempic και Mounjaro μπορούν να μειώσουν κατά το ήμισυ τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου των καρδιοπαθών, σύμφωνα με μελέτη

Τech & Science / Wegovy και Mounjaro μπορούν να μειώσουν κατά το ήμισυ τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου των καρδιοπαθών, σύμφωνα με μελέτη

Τα φάρμακα GLP-1 θα μπορούσαν να χορηγηθούν σε εκατομμύρια άτομα με καρδιακές παθήσεις, ώστε να τους βοηθήσουν να αποφύγουν την νοσηλεία σε νοσοκομείο και να ζήσουν περισσότερο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
το 2011 η Bethesda ξαμόλησε ένα Skyrim ως developer και τα Brink, Rage και Hunted: The Demon's Forge ως publisher. το marketing budget στο τελευταίο (το ποιο; σωστά;) ήταν μιάμιση φορά αυτό του Dishonored. φέτος ξόδεψε τα διπλάσια για να προωθήσει την πρόσφατη επανέκδοση του Doom 3! το όποιο hype δημιουργήθηκε ήταν καθαρά θέμα υψηλής ποιότητας του τίτλου, κάτι που διαπίστωσαν όσοι το έπαιξαν σε Ε3 και Gamescom και όχι τόσο marketing. με αυτή τη λογική είναι sleeper hit