Protect your health όπως κάνεις με τα προσωπικά σου δεδομένα

Protect your health όπως κάνεις με τα προσωπικά σου δεδομένα Facebook Twitter
0

Αν μέχρι πρόσφατα η ασφάλιση υγείας φάνταζε σαν μια επιλογή για «μετά» –μετά τις σπουδές, μετά τη δουλειά, μετά τις πρώτες οικονομικές σταθερές–, η πραγματικότητα στην Ελλάδα του 2025 μας προσγειώνει απότομα. Όχι για να μας τρομάξει αλλά για να μας ξυπνήσει.


Σε μια χώρα όπου το δημόσιο σύστημα υγείας αντιμετωπίζει ελλείψεις σε υποδομές, προσωπικό και ταχύτητα στην εξυπηρέτηση, η ιδιωτική ασφάλιση υγείας δεν είναι πλέον «extra» αλλά αναγκαίο safety net για όλους, και ειδικά για εμάς, τους πιο νέους, τους ανθρώπους που ξεκινάμε τη ζωή μας, αλλά δεν θέλουμε να την αφήσουμε στην τύχη.


Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα μετά την πανδημία, η ανάγκη για άμεση, ποιοτική και αξιοπρεπή πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας έγινε πιο ξεκάθαρη από ποτέ. Και ναι, οι πρόσφατες αυξήσεις στα ασφάλιστρα μπορεί να δημιούργησαν μια ανησυχία, όμως αξίζει να ξέρεις πως οι ασφαλιστικές εταιρείες ήδη κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση: έχουν ανακοινώσει, η καθεμία ξεχωριστά, ότι απορροφούν μέρος της αύξησης, δείχνοντας έμπρακτα διάθεση συνεργασίας και κατανόησης.


Παράλληλα, η πολιτεία προετοιμάζει τον νέο Δείκτη Υγείας της ΕΛΣΤΑΤ, ένα εργαλείο που θα μας δώσει για πρώτη φορά σαφή εικόνα της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στη χώρα και της προσβασιμότητας σε αυτές – ένα βήμα προς τη διαφάνεια, που ενισχύει ακόμα περισσότερο την ανάγκη για προσωπική θωράκιση.


Το αφιέρωμα που κρατάς στα χέρια σου (ή διαβάζεις στο κινητό σου) δεν είναι διαφήμιση. Είναι πρόσκληση να σκεφτείς την υγεία σου όχι ως κάτι δεδομένο αλλά ως κεφάλαιο. Να δεις την ασφάλιση όχι ως έξοδο αλλά ως επένδυση. Και να καταλάβεις πως όσο νωρίτερα ξεκινήσεις, τόσο πιο δυνατά χτίζεις τη βάση για ένα μέλλον με περισσότερη σιγουριά και λιγότερα «αν».

Good Living
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM