Ευρυδίκη, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Ευρυδίκη Κόφφα Content creator / μπλόγκερ Facebook Twitter
Αφορμή για το μπλογκ ήταν η ανάγκη μου να δημιουργήσω έναν προσωπικό χώρο στον οποίο να μπορώ να εκφράζομαι, είτε ενδυματολογικά είτε συναισθηματικά, ελεύθερα, να ξεφεύγω από τη βαρετή καθημερινότητα. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Ευρυδίκη, ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με τη μόδα και την τέχνη;

Η πρώτη μου επαφή με τη μόδα συγχρονίστηκε με την πρώτη μου επαφή με το ίντερνετ, καθώς ήταν τα αρχικά ερεθίσματα που δέχτηκα από τον χώρο στην ηλικία των δέκα μέσα από ένα παιχνίδι. Η ανάγκη να εκφράζομαι μέσω του στυλ μού μεταδόθηκε από τη μητέρα μου και υπήρχε μάλλον μέσα μου από πάντα – εκκεντρικά παπούτσια και ιδιαίτερα κομμάτια υπήρχαν στην ντουλάπα μου απ’ όταν ήμουν πολύ μικρή! Η αγάπη μου για την Ιστορία και την ανθρωπολογία με έφερε κοντά στην τέχνη όταν κατάλαβα ότι το να ανακαλύπτω πτυχές της είναι σαν να ανακαλύπτω έναν νέο κόσμο.

— Πότε ξεκίνησες το μπλογκ σου Chato-yant21 και με ποια αφορμή;

Στα δεκαπέντε μου. Αφορμή ήταν η ανάγκη μου να δημιουργήσω έναν προσωπικό χώρο στον οποίο να μπορώ να εκφράζομαι, είτε ενδυματολογικά είτε συναισθηματικά, ελεύθερα, να ξεφεύγω από τη βαρετή καθημερινότητα. Ήταν, και είναι, το δίχτυ ασφαλείας μου, εκεί έχω την ευκαιρία να γράψω τι με απασχολεί και να αναρτήσω ένα ολοκληρωμένο πρότζεκτ χωρίς να με ενδιαφέρουν χαζοί αλγόριθμοι.

Το #thegreekgirl δίνει φωνή στα ζητήματα που απασχολούν τη σύγχρονη γυναίκα, οι βιασμοί και οι γυναικοκτονίες γίνονται κομμάτι αυτής της μεγάλης πλέον κοινότητας που μετράει περισσότερες από 5.000 δημοσιεύσεις κοριτσιών και αγοριών στο Instagram, τα οποία το χρησιμοποιούν για να εκφραστούν με τον τρόπο τους.

— Τι είναι το #thegreekgirl;

Κάτι περισσότερο από ένα hashtag, είναι μια ιδέα, μια φιλοσοφία και η δική μου προσωπική ανάγκη για τη σύνδεση με την πολιτισμική μου κληρονομιά. Δεν πηγάζει από πατριδολατρία ή εθνικισμό, αντιθέτως εισάγει τη μοντέρνα Ελληνίδα σε έναν κόσμο γεμάτο στοιχεία απ’ όλους τους λαούς. Το #thegreekgirl αναφέρεται σε ένα άμορφο πρότυπο μιας σύγχρονης γυναίκας που, εμπνεόμενη από το παρελθόν της, αποδέχεται την παράδοση και οραματίζεται ένα μέλλον δυναμικό. Κομμάτια αυτής της γυναίκας, αυτού του κοριτσιού, είναι πάνω μας, τα αναγνωρίζουμε εμείς πρώτοι κι έπειτα τα εξιστορούμε στους άλλους. Το ηλιοκαμένο δέρμα μας, τα γερά και λαμπερά σκούρα μαλλιά, τα έντονα φρύδια, τα μεγάλα μάτια, το χαμόγελο, η φωνή, το γέλιο, τα πάντοτε βαμμένα νύχια μας και ο τρόπος που φοράμε τα ρούχα μας, άλλοτε με χρώμα και ένταση και άλλοτε λευκά, λιτά, είναι μόνο λίγα χαρακτηριστικά αυτού του άμορφου #thegreekgirl. Ποτέ ξανά τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά δεν αποτυπώθηκαν τόσο συνολικά ώστε να χαρακτηρίσουν την Ελληνίδα ως το νέο it girl, μια μούσα, αν θέλετε, που θα εμπνεύσει τις γυναίκες να πιστέψουν σε αυτά τα χαρακτηριστικά τους και να τα αναδείξουν. Το #thegreekgirl δίνει φωνή στα ζητήματα που απασχολούν τη σύγχρονη γυναίκα, οι βιασμοί και οι γυναικοκτονίες γίνονται κομμάτι αυτής της μεγάλης πλέον κοινότητας που μετράει περισσότερες από 5.000 δημοσιεύσεις κοριτσιών και αγοριών στο Instagram, τα οποία το χρησιμοποιούν για να εκφραστούν με τον τρόπο τους.

Ευρυδίκη Κόφφα Content creator / μπλόγκερ Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Πάνω σε τι εργάζεσαι αυτόν τον καιρό;

Εκτός από τη βασική μου εργασία στην εταιρεία Nidodileda, αυτή την περίοδο κάναμε με τον σύντροφο και συνεργάτη-φωτογράφο μου Αντώνη Αγρίδο το πρώτο μας επιχειρηματικό βήμα, το @ΑΚΑΤΙΟ studio. Πρόκειται για ένα brand που φιλοξενεί vintage αντικείμενα και συνέργειες με ανερχόμενους σχεδιαστές και ταλαντούχους καλλιτέχνες.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Φοράω δύο πολύ αγαπημένα μου κομμάτια, ένα vintage βελούδινο μπλέιζερ και αυτή την απόλυτα ’70s παντελόνα από τη Nidodileda, ένα ζιβάγκο και vintage μπότες. Σύνολο 100 ευρώ.

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Σινεμά! 

@yurichat

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Το ήθος της χειρονομίας

Μόδα & Στυλ / Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

Καλλιτέχνες και τεχνίτες μπλέκουν τα χέρια τους για χάρη του οίκου, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο χειρονομιών γεμάτο εσωτερικότητα, χορογραφημένο από τη Λενιώ Κακλέα, που μιλά στη LiFO από το Παρίσι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ