Πάσχα: Αύξηση στις μισθώσεις τύπου Airbnb για εξοχικά και παραθαλάσσιες κατοικίες στην Αττική

Πάσχα: Αύξηση στις μισθώσεις Airbnb για εξοχικά και παραθαλάσσιες κατοικίες στην Αττική Facebook Twitter
eurokinissi
0

Σα παραθαλάσσια προάστια του Νομού Αττικής στρέφονται οι Αθηναίοι για το Πάσχα, καθώς οι μετακινήσεις εκτός νομού δεν επιτρέπονται λόγω του lockdown.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τις τελευταίες ημέρες καταγράφεται αυξημένη ζήτηση για βραχυχρόνιες μισθώσεις τύπου Airbnb για κατοικίες στα παράλια της Αττικής, με τις πληρότητες να βρίσκονται στο 80%. 

Όπως σημειώνει ο κ. Θεμιστοκλής Μπάκας, Πρόεδρος του Πανελλαδικού Δικτύου Ε-Real Estates, το φετινό Πάσχα, τα παραθαλάσσια προάστια του νομού Αττικής γνωρίζουν υψηλή ζήτηση. Παραθαλάσσιες περιοχές όπως ο Ωρωπός, Σούνιο, Πόρτο Ράφτη, Βραυρώνα, Κινέτα, Παλαιά Φώκαια, Λούτσα και Λαύριο καταγράφουν ήδη υψηλές πληρότητες για αυτοτελή διαμερίσματα ή/και αυτοτελείς κατοικίες που είναι εγγεγραμμένα σε πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης.

Τα συγκεκριμένα διαμερίσματα ή/και αυτοτελείς κατοικίες, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, επιλέγουν κυρίως οικογένειες με παιδιά. Όπως επισημαίνει ο κ. Μπάκας, οι υψηλές πληρότητες που καταγράφονται, αφορούν διαμερίσματα ή αυτοτελείς κατοικίες (όχι βίλες) που οι ιδιοκτήτες / διαχειριστές τα διαθέτουν με δωρεάν πολιτική ακύρωσης – δηλαδή χωρίς καμία χρέωση σε περίπτωση ακύρωσης και χωρίς προκαταβολή.

«Οι πληρότητες που καταγράφονται δεν αποτελούν «κλειδωμένες» κρατήσεις, αλλά καταγράφουν μια επιθυμία – τάση για το τριήμερο του Πάσχα. Επιπλέον, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι τα διαθέσιμα ακίνητα αριθμητικά δεν είναι πολλά στην εκάστοτε περιοχή», τονίζει.

Έτσι, με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, οι πληρότητες για την περίοδο του Πάσχα σε παραθαλάσσιες περιοχές της Αττικής διαμορφώνονται ως εξής:

Σούνιο: 77% πληρότητα για κατοικίες – διαμερίσματα με δωρεάν πολιτική ακύρωσης και χωρίς προπληρωμή.

Παλαιά Φώκαια: 72% πληρότητα για κατοικίες – διαμερίσματα με δωρεάν πολιτική ακύρωσης και χωρίς προπληρωμή.

Πόρτο Ράφτη: 81% πληρότητα για κατοικίες – διαμερίσματα με δωρεάν πολιτική ακύρωσης και χωρίς προπληρωμή.

Αίγινα: 79% πληρότητα για κατοικίες – διαμερίσματα με δωρεάν πολιτική ακύρωσης και χωρίς προπληρωμή.

Ωρωπός: 90% πληρότητα για κατοικίες – διαμερίσματα με δωρεάν πολιτική ακύρωσης και χωρίς προπληρωμή.

Βραυρώνα: 93% πληρότητα για κατοικίες – διαμερίσματα με δωρεάν πολιτική ακύρωσης και χωρίς προπληρωμή.

Αρτέμιδα/Λούτσα: 72% πληρότητα για κατοικίες – διαμερίσματα με δωρεάν πολιτική ακύρωσης και χωρίς προπληρωμή.

Λαύριο: 76% πληρότητα για κατοικίες – διαμερίσματα με δωρεάν πολιτική ακύρωσης και χωρίς προπληρωμή.

Κινέτα: 85% πληρότητα για κατοικίες – διαμερίσματα με δωρεάν πολιτική ακύρωσης και χωρίς προπληρωμή.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM