Underboob μπικίνι: Η νέα αποκαλυπτική τάση στα μαγιό για φέτος το καλοκαίρι

Underboob μπικίνι: Η νέα αποκαλυπτική τάση στα μαγιό για φέτος το καλοκαίρι Facebook Twitter
0



ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ να βλέπουμε στα social media τις διάσημες να κάθονται σπίτι τους με τις πυτζάμες, αγκαλιά με τα κατοικίδιά τους, το Instagram κατακλύστηκε από μια νέα τάση: το αποκαλυπτικό underboob μπικίνι, που όπως φαίνεται θα είναι η πιο τολμηρή τάση του καλοκαιριού.

Πρώτη και καλύτερη υιοθέτησε αυτό το νέο μαγιό η Bella Hadid. Φόρεσε ένα πράσινο σμαραγδί τοσοδούλι μπικίνι, πόζαρε με νάζι στον φακό και, παρόλο που δεν έβαλε καν λεζάντα στη φωτογραφία, σχεδόν 2 εκατομμύρια ακόλουθοί της πάτησαν την κόκκινη καρδούλα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Bella 🦋 (@bellahadid) στις

Ακολουθεί η Rita Ora, που πόσταρε φωτογραφίες της με ένα σούπερ αποκαλυπτικό, μικροσκοπικό λαδί μπικίνι με φόντο έναν υπέροχο μπλε ουρανό. Όλες οι λήψεις έχουν τραβηχτεί από κάτω και τη δείχνουν σε διάφορες πόζες στον ηλιόλουστο κήπο του σπιτιού της. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Me: hey what you reading? You: ffs

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη RITA ORA (@ritaora) στις

Από αυτή τη νέα τάση δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει η πάντα τολμηρή Emily Ratajkowski, η οποία έχει υιοθετήσει το συγκεκριμένο λουκ από το περσινό καλοκαίρι. Το μοντέλο –που διαθέτει δική της σειρά μαγιό, τα Inamorata– φοράει συχνά πολύ κοντά μπλουζάκια που αποκαλύπτουν το κάτω μέρος του στήθους της. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Heatwave 🔥

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Emily Ratajkowski (@emrata) στις

Άλλη μια γνώριμη της τάσης αυτής είναι η Kendall Jenner. Το 2019 είχε φωτογραφηθεί φορώντας ένα μπικίνι του οποίου το κάτω μέρος είχε ψηλόμεσο δέσιμο. Η νέα αυτή λατρεία για τα αποκαλυπτικά μπικίνι δεν πέρασε απαρατήρητη στο διάσημο μοντέλο και έτσι έκανε μια ανάρτηση από τις περασμένες καλοκαιρινές της διακοπές γράφοντας:«Εγώ και αυτό το μαγιό: έρωτας». Ένας έρωτας που σίγουρα θα συνεχιστεί και αυτό το καλοκαίρι. — Ν.Γ.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

me and this bikini: a love story

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kendall (@kendalljenner) στις

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Μόδα & Στυλ / Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Με σχεδιαστές και corporate στελέχη να αισθάνονται πάνω τους το εξαιρετικό ειδικό βάρος αυτής της παρισινής σεζόν, και τις επιδείξεις να μοιάζουν με διαγωνισμό εντυπώσεων, η εβδομάδα μόδας για την άνοιξη του 2026 εγκαινιάστηκε με μια σαγηνευτική επίδειξη του Anthony Vaccarello για τον οίκο Saint Laurent.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM