ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΚΑΤΑ ΤΡΑΜΠ

Το "τζαμπατζιλίκι" στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μεταφέρει το κόστος σε όλους τους υπολοίπους;

Το "τζαμπατζιλίκι" στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μεταφέρει το κόστος σε όλους τους υπολοίπους; Facebook Twitter
134

Στο πλαίσιο της ενότητας 'Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ' ζητάω ή δημοσιεύω κείμενα σχετικά με το πώς βιώνουμε αυτήν την παράξενη εποχή.

 

Σήμερα γράφει ο Querion Subsector για μια σελίδα που βρήκε στο Facebook. 

 

 

==

 

 

 

 

Σελίδα Ενημέρωσης Αποφυγής Ελεγκτών Εισιτηρίων

 

Απ' τον Querion Subsector

 

 

Πρόσφατα έπεσα σε αυτήν την σελίδα στο f/b: https://www.facebook.com/stop.elegktes?ref=stream

 

Πρόκειται για μια σελίδα η οποία διακηρύσσει την αποφυγή ακύρωσης των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς καθώς και την επίθεση σε ελεγκτές του κράτους. Μάλιστα έχουν απευθείας ενημέρωση για τις διαδρομές στις οποίες εμφανίζονται ελεγκτές (τους οποίους χαρακτηρίζουν "σκυλορουφιάνους" και άλλα τέτοια ωραία) και προτρέπουν τον κόσμο να μην δίνει τα στοιχεία του, ενώ αρκετοί φίλοι της σελίδας μιλάνε για σφαλιάρες, βιαιοπραγίες και άλλα τέτοια.

Προσωπικά θεωρώ υπέρ-απαράδεκτη αυτήν την σελίδα για πολλούς και διαφόρους λόγους. Για να εξηγούμαι: συμφωνώ ότι οι ελεγκτές πρέπει πάντα να είναι ευγενικοί και κόσμιοι, να κάνουν σωστά την δουλεία τους, να μην τσεπώνουν μίζα και φυσικά να μην χειροδικούν. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση οφείλει ο επιβάτης να τους αναφέρει στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΟΑΣΑ και να περνάνε από πειθαρχικό.

Όμως το η προτροπή του κόσμου να μην ακυρώνει το εισιτήριο με την δικαιολογία ότι οι συγκοινωνίες πρέπει να είναι διαθέσιμες σε όλους χωρίς κόμιστρο είναι λάθος. Αποτελεί και αυτή μέρος της καινούριας λογικής ότι πρέπει να μας διαθέτουν δωρεάν πράγματα διότι μια ανώτερη δύναμη μας τα χρωστάει, την ίδια στιγμή που οι περισσότεροι επιβάτες δεν έχουν πρόβλημα να πληρώσουν πενταπλάσια λεφτά για μια μπύρα ή ένα καφέ. Η λογική αυτή ουσιαστικά δεν βοηθάει σε τίποτα, ενώ περνάει το μήνυμα ότι μπορούμε να απολαμβάνουμε τα δικαιώματα μας ενώ δεν χρειάζεται να τηρούμε τις υποχρεώσεις μας.

Το αν πρέπει να υπάρχει κόμιστρο στην συγκοινωνία είναι μια μεγάλη κουβέντα, αλλά η κατακλείδα είναι ότι υπάρχει νόμιμο κόμιστρο το οποίο οφείλει ο επιβάτης να πληρώσει και μάλιστα είναι από τα φτηνότερα στην Ευρώπη (http://www.athenstransport.com/2012/12/europe-transport/). Με την ίδια λογική ας μην πληρώνουμε για τα ρούχα και τα παπούτσια, για το φαγητό, για τις διακοπές, για την μετακίνηση με αεροπλάνο. Η νοοτροπία πίσω από το εισιτήριο είναι ότι με ένα μικρό κόμιστρο συμβάλλουμε στα έσοδα του κράτους για να μπορεί να προσφέρει αυτήν την υπηρεσία ώστε να την απολαμβάνουν όλοι, ενώ το λεγόμενο "τζαμπατζιλίκι" ουσιαστικά μεταφέρει το κόστος σε όλους τους υπολοίπους.

Για να ολοκληρώσω, δεν θέλω να κινδυνολογήσω αλλά φοβάμαι ότι αργά ή γρήγορα θα έχουμε νέο επεισόδιο βιαιοπραγίας αυτή την φορά με θύμα ελεγκτή. Οπότε όσοι στηρίζουν τέτοιες πρωτοβουλίες είναι έμμεσα ηθικοί αυτουργοί, οπότε ας προσέχουμε τι λέμε.

 

 

 

134

ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΚΑΤΑ ΤΡΑΜΠ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

20 σχόλια
γεια σας , σας γραφω απο την βιεννη, εδω σαν φοιτητης δινω μολις 75 ευρο το εξαμηνο και ολα απλα λειτουργουν αψογα, το λεω πριν ξεκινησουν οι συγκρισεις . εδω εχει κρυο και αλυμονο αν δεν λειτουργουσαν αψογα,αλλα παιδια στην ελλαδα (εστω στα λιγα πεζοδορομια μας) μπορουμε απο αποψη καιρου να περπαταμε,αντι να μπαινουμε τζαμπα , η να βγαλουμε μια μηνιαικα καρτα που απο οσο ξερω δεν ειναι πολυ ακριβη δικαιολογιες υπαρχουν παντου αλλα αμα δεν θες να πληρωνεις εγω μαζι σου γιατι , οτι υπαρχει εκμεταλλευση υπαρχει ( πχ στο ηρακλειο εδινα μονο για το λεωφορειο 40 ευρω τον μηνα κ ηταν κ αθλιες συνθηκες) αλλα η λυση ειναι να κινηθεις εξυπνα και να περπαρτησεις η ακομα καλυτερα να κανεις ποδηλατο με κρανος !
Eφοσον ειναι κρατικη η υπηρεσια , κυριως μισθωνεται απο τους φορους ολων των πολιτων.Συμφωνα με το συνταγμα το αντιτιμο για την χρηση μιας κρατικης υπηρεσιας ειναι ειτε μηδενικο ειτε "συμβολικο". Να με συγχωρειτε αλλα 50 ευρω για την μηνιαια καρτα σε μια χωρα με τεραστια ανεργια και βασικο μισθο 500(;) ευρω ,δεν ειναι καθολου συμβολικο.Προσωπικα θελωντας να ειμαι τυπικος με τον εαυτο μου κι όντας φοιτητης που χρησιμοποιει απο αναγκη τα ΜΜΜ καθημερινα ,βγαζω καρτα καθε μηνα εδω και 2 χρονια (κι ας ξερω πως στις στασεις που κατεβαινω δεν προκειται ποτε να πετυχω ελεγκτη) σπαταλωντας το μισο χαρτζιλικι το οποιο παιρνω απο τους γονεις μου μηνιαιως. Παρολα αυτα τους τελευταιους 3 μηνες ,εχω παρατηρησει πως τα δρομολογια του μετρο ακομα και τις ωρες αιχμης (7-8 το πρωί,2-3 το μεσημερι) εχουν αραιωσει και τα 2-3 λεπτα ,εχουν γινει 5-6 .Το χρονικο διάστημα μπορει να μην φαινεται μεγαλο ,αλλα οδηγει σε τετοια συσσωρευση κοσμου,που καταληγουμε να μεταφερομαστε κυριολεκτικα σαν ζωα .Αν συνεχιστει και προσθεθει αυτο στο ηδη προσβλητικο στον ανθρωπινο πολιτισμο λεωφορειο 242(κατεχακη-πολυτεχνειο/οποιος δεν εχει επιχειρησει να το παρει 8.30 το πρωι δεν μπορει να με καταλαβει) το οποιο με εχει κανει να περπατω 2,5 χμ καθε πρωι έχοντας καρτα,τοτε θα το σκεφτω πολυ αν θα ξανααγορασω και δεν θα γινω ενας συγχρονος πειρατης.Όπως έλεγε και ο αείμνηστος Μπουλάς στο παρακάτω σκετσάκι "Βοηθήστε μας εσείς,να σας βοηθήσουμε κι εμείς.Δεν βοηθάτε εσείς ; Ε ,ας πέσετε έξω !"https://www.youtube.com/watch?v=GdApgYtfGRM
Ότι να ναι!Το Αττικό Μέτρο είναι ανώνυμη εταιρεία! Το Α.Ε. πληροφοριακά αυτό σημαίνει! Δεν είναι δημόσια υπηρεσία. Εσύ θες τσάπα ηλεκτρικό, τσάπα νερό, τσάπα μετακινήσεις και δεν ξέρω εγώ και τι άλλο! Από τους φόρους μάλιστα που δεν πληρώναμε. Ο τσάπας πέθανε. Το τσάπα είναι κλοπή!
Αυτή η νοοτροπία "έχει σχέση με δημόσιο συνεπώς δεμπληρώνω" είναι εξαιρετικά χαρακτηριστική! Μέγιστο επιχείρημα υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων. Πόσοι από εσάς χρησιμοποιήσατε τα ιδιωτικής ιδιοκτησίας ΚΤΕΛ χωρίς να αγοράσετε εισιτήριο; Α ξέχασα στα πάντα κάπως τσιμπημένα ΚΤΕΛ έχουμε εισιτήριο γιατί διαφορετικά θα μας αφήσουν στην μέση του δρόμου - στα ελεγχόμενα από το δημόσιο μέσα μαζικής μεταφοράς πότε ο Γιάννης δεν μπορεί πότε ο κώλος του πονεί
.Α.Ε μεν ,δημοσίου συμφερόντος δε.Που σημαίνει ότι πληρώνεται από τους φόρους.(αν εσύ δεν πλήρωνες φόρους και βάζεις τον α' πληθυντικό ,να πας και να αποζημιώσεις την εφορία...εγώ και οι γονείς μου που με συντηρούν όλα αυτά τα χρόνια δεν έχουν κλέψει δεκάρα και ούτε έκαναν σκόντο τις αποδείξεις για 1 ευρώ.Οπότε τύψεις επί του θέματος δεν μπορώ να νιώσω.)Όταν το κράτος εξαγοράζει ή δημιουργεί μία εταιρία με λεφτά μας ,τότε μου φαίνεται λογικό να πρέπει να την χρησιμοποιώ με ένα μικρό κόστος-τέτοιο ώστε να μην έχει αρνητικό προυπολογισμό η εταιρία.Ναι θέλω νοσοκομεία,πανεπιστήμια,μετακινήσεις,νερό,ρεύμα με ελάχιστο ή μηδενικό κόστος γιατί τα χιλιοπληρώνω μέσω των φόρων.Αλλιώς αν ιδιωτικοποιηθούν όλα ,τότε πρέπει και μεις να σταματήσουμε να πληρώνουμε γαμημένους φόρους.Σε ένα δημοκρατικό κράτος ο φόρος έχει σαν σκοπό να παρέχει δωρεάν παροχές στους πολίτες του.Αν πληρώνω και δεν μου παρέχει τίποτα ,αυτό λέγεται υποδούλωση.Στα γαμημένα τα ΚΤΕΛ πληρώνω ,γιατί ο ιδιοκτήτης του δεν έρχεται κάθε χρόνο να μου ζητάω να τον βοηθήσω οικονομικά για την ψυχή της μάνας μου,ούτε σε κάθε συναλλαγή που κάνω έρχεται και πέρνει ένα μέρος του συναλλάγματος.Επίσης τη στιγμή που το κτελ χωράει 80 άτομα ,πέρνει 80 άτομα.Δεν μου χει τύχει κτελ με 200 άτομα στο οποίο δεν μπορω ν πάρω ανάσα.Λεωφορείο(μονό) μου χει τύχει(242).Αν ο Ο.Α.Σ.Α γίνει ιδιωτικών συμφερόντων θα είναι παράνομη εταιρία και θα δέχεται το ένα πρόστιμο πίσω από το άλλο λόγω μονοπωλίου και γρήγορα θα δημιουργηθούν κι άλλες εταιρίες και λόγω ανταγωνιστικότητας θα πέσουν οι τιμές.ΥΓ: Η ΕΥΔΑΠ είχε κέρδη 77,7 εκατομυρίων το '13. Με την ίδια λογική που ακολουθεί το κείμενο και εσύ θα μου φαινόταν λογικό να πέσει η τιμή του νερού...Ή αυξήσεις όταν μπαίνει μέσα το κράτος και αυξήσεις όταν έχει κέρδη.Ο πλήρης βιασμός των μαθηματικών και των οικονομικών θεωριών σ'αυτή τη χώρα θεωρείται η μόνη αποδεκτή πολιτική για να σωθεί η χώρα...Τα στραβά του σοσιαλισμού και το φιλελευθερισμού μαζεμένα σε μια πολιτική χωρίς κανένα κέρδος ή στόχο!Ωραία πράμα!
".Α.Ε μεν ,δημοσίου συμφερόντος δε."Πες λοιπός πως έκανες λάθος και πως τα περί συντάγματος δεν έχουν καμία σχέση με το μετρό! Και η ΔΕΗ ΑΕ δημοσίου συμφέροντος είναι (τουλάχιστον τα δίκτυα της). Να πούμε δεμπληρώνω και στη ΔΕΗ:;;; "Που σημαίνει ότι πληρώνεται από τους φόρους."Ποιος ακριβώς σου το είπε αυτό;;;; Δημοσίου συμφέροντος πάει να πει πως ελέγχεται από το δημόσιο το οποίο αποφασίζει τον τρόπου χρηματοδότησης του! Μπορεί να χρησιμοποιούνται και οι φόροι μέσω της δημόσια επιδότησης αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η κύρια πηγή δεν μπορεί να είναι τα εισιτήρια!"Ναι θέλω νοσοκομεία,πανεπιστήμια,μετακινήσεις,νερό,ρεύμα με ελάχιστο ή μηδενικό κόστος γιατί τα χιλιοπληρώνω μέσω των φόρων "ΜΑ ποιος σου είπε ρε άνθρωπε πως οι λιγοστοί φόροι που πληρώναμε έφθαναν για όλα αυτά (για το χρυσοπλήρωμα απλά LOL! δες την έκθεση taxation trends in eurozone να δεις τι χρυσοπλήρωναν οι γονείς σου!);;; Καταλαβαίνεις πως δεν γίνεται να τα έχεις όλα αυτά τζάμπα γιατί οι φόροι δεν φθάνουν;; Καταλαβαίνεις επίσης πως χρησιμότερο από το να προσφέρονται σε όλους όλα τσάμπα είτε έχουν είτε δεν έχουν είναι προτιμότερο να υπάρχει κάποιο αντίτιμο σε κάποιες υπηρεσίες (όπως το ρεύμα!) και να υπάρχουν μέτρα κοινωνικής πολιτικής για τους ασθενέστερους και λιγότερη φορολογία (η οποία φθείρει την επιχειρηματικότητα όλων) ;Όσο για την ΕΥΔΑΠ" Όπως εξηγεί η εταιρεία, η αλλαγή του φορολογικού συντελεστή από 20% σε 26% επηρέασε σημαντικά την αναβαλλόμενη φορολογική απαίτηση κατά 19,9 εκατ. ευρώ περίπου, βελτιώνοντας τα κέρδη μετά από φόρους.Πάντως, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 264,1 εκατ. ευρώ, μειωμένος κατά 1,7%, λόγω της μείωσης των εσόδων από κατανάλωση νερού, της μείωσης της ζήτησης νέων παροχών και της συνακόλουθης μείωσης των εσόδων αποχέτευσης ως αποτέλεσμα της γενικότερης οικονομικής ύφεσης.Παρά τη μείωση του κύκλου εργασιών, τα μικτά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 3,8% στα 132,1 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω της μείωσης του κόστους πωληθέντων κατά 9,4 εκατ. ευρώ. Το γεγονός αυτό οφείλεται κυρίως στη μείωση των προβλέψεων από επισφαλείς απαιτήσεις πελατών, συνέπεια της εξόφλησης των ληξιπρόθεσμων οφειλών των ΟΤΑ και του Ελληνικού Δημοσίου, σε συνδυασμό με το σχηματισμό προβλέψεων για τις υποχρεώσεις παροχών στο προσωπικό της εταιρείας.Η εταιρεία επισημαίνει στην ανακοίνωσή της πως προχώρησε στην πλήρη εξόφληση των δανειακών της υποχρεώσεων."Αντιλαμβανόμαστε γιατί έχει κέρδη;;; Αντιλαμβανόμαστε επίσης πως δεν δεδομένου πως υπήρξαν κέρδη μία ή περισσότερες χρονιές δεν σημαίνει πως θα συνεχίσει να έχει πάντα στο μέλλον και συνεπώς πρέπει να κρατά αποθεματικά. Να κάτσω να στα κάνω νιανιά όλα επειδή προφανώς διαθέτεις λίγες γνώσεις/αντίληψη ;; Το ότι πληρώνονται κάποιοι φόροι (που δεν φτάνουν - για αυτό διαθέταμε και ελλείμματα) δεν σημαίνει πως δικαιούμαστε τα πάντα δωρεάν;;;
Δεν φτάνουν γιατί η διαχείριση χρημάτων είναι άθλια στις ΔΕΚΟ και τόσα χρόνια γίνεται πανηγύρι.Θα συμφωνούσα να πληρώσω και μεγάλο αντίτιμο για κάποιο διάστημα για κάποιο χρόνο αν υπήρχε ένα πλάνο και δεν ένιωθα πως ρίχνω λεφτά σε ένα άδειο βαρέλι.Η φοροδιαφυγή θα μπορούσε να παταχτεί σε πολύ μεγάλο βαθμό (σε εχέση με τον τωρινό) με λίγα βήματα .Όταν η Αττικό Μετρο Α.Ε. θα μπορούσε να προσλάβει ένα σώμα ελεγκτών το οποίο να λειτουργεί όπως λειτουργεί σε κάθε παρόμοια ιδιωτικήεπιχείρηση(ζητάω εισιτήριο-αν δεν υπάρχει προσφέρομαι να του κόψω εισιτήριο-αλλιώς τον αποβιβάζω) με ελάχιστο κόστος σε σχέση με τα κέρδη ,τότε θα είχε λυθεί μία και καλή το πρόβλημα.Το να πληρώνω εγώ όλο και πιο μεγάλο αντίτιμο για υπηρεσίες προ συνεχώς υποβαθμίζονται επειδή είναι ανώφελο και θα οδηγήσει την εταιρία σε πτώχευση.Και ναι χρηματοδοτείται κυρίως από το κράτος αφού τόσα χρόνια οι ζημίες στον Ο.Α.Σ.Α και στο μετρό ήταν τεράστιες.
Αμφιμονοσήμαντος συνεπώς εν τέλει συμφωνείς μαζί μου. Πρέπει να πληρώνουμε εισιτήρια και πρέπει να υπάρχει έλεγχος (μπάρες όπως σε όλα τα μετρό του κόσμου, CCTV και ελεγκτές δίπλα στις μπάρες) και ναι οι υπηρεσίες δεν πρέπει να υποβαθμίζονται! Αλλά τι στιγμή που το μετρό δεν λειτουργεί ως ιδιωτική επιχείρηση γεγονός για το οποίο ευθύνονται και οι επιβάτες με την νοοτροπία τους (που θεωρούν πως επειδή κύριος μέτοχος είναι το Δημόσιο μπορεί να κάνουν ότι γουστάρουν με οποιαδήποτε πρόφαση) τι ακριβώς ζητάς; Αυτό που περνάει από το χέρι σου που είναι και το ελάχιστο - είναι ο να πληρώσεις το πάμφθηνο σε σχέση με άλλες χώρες και σε σχέση με την καθαρότητα (το London Tube το έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ; )και τις υπηρεσίες του Μετρό εισιτήριο.
Κυριε Αμφιμονοσημαντε, μην το παλευετε. Εκτιθεσθε και η αγνοια σας ειναι πασιφανης. Καλα το ξεκινησατε αλλα μην το συνεχιζετε. Οι απαντησεις του κου Αταξινομητου ειναι σαφεις και λεπτομερεις αλλα οι δικες σας ειναι μπουρδουκλωμενες και ασυναρτητες, ειδικα η τελευταια. Αρχισατε χαρακτηριζοντας την Αττικο Μετρο ως δημοσιο και τελειωνετε λεγοντας οτι θα μπορουσε να προσλαβει σωμα ελεγκτων, οπως καθε ιδιωτικη εταιρεια (αρα δεχεσθε οτι ειναι ιδιωτικη εταιρεια?). Μπλεκετε Δεκος, ΑΕ, ιδιωτικες εταιρειες, βρισκετε και λυση στη φοροδιαφυγη με λιγα βηματα (τα οποια δε μας λετε ποια εναι αφου τα ξερετε), μπλεκετε την πληρωμη εισιτηρειων με τη φοροδιαφυγη, μιλατε για εταιρειες που θα κλεισουν απο κακοδιαχειρηση (ενω αν ολοι ηταν τσαμπατζηδες, δε θα κλεισουν αυτες οι εταιριες, ξερετε τη ζημια εχει ο ΟΑΣΑ απο διαφυγοντα κερδη εισιτηριων?, κλπ.).Σας το ξαναλεω, αφηστε το καλυτερα η παραδεχτειτε οτι δεν τα ξερετε ολα (δυσκολο για Ελληνα, το καταλαβαινω) και πληροφορηθειτε καλυτερα πριν μιλησετε.
Δεν δέχομαι πως είναι ιδιωτική εταιρία εφόσον δεν είναι (το δημόσιο έχει το 51% των μετοχών ).Το γεγονός πως δεν είναι ιδιωτική εταιρία δεν σημαίνει πως πρέπει να είναι ξέφραγο αμπέλι ,οπότε αυτό που προτείνω είναι πως θα έπρεπε να λειτουργεί σαν ιδιωτική εταιρία στην οργάνωση. Τα βήματα για την φοροδιαφυγή(όπως είπα σε σχέση με το τώρα και αυτό που γινόταν τόσα χρόνια) έχει ήδη να τα εφαρμόζει η νέα κυβέρνηση και έχουν εφαρμοστεί σε άλλες χώρες εδώ και πάρα πολλά χρόνια.Αν συνεχίσει και εντείνει τις προσπάθειες της μπορεί σε λίγα χρόνια να έχουμε θεαματικά αποτελέσματα.Τα κέρδη ή οι ζημίες των ΔΕΚΟ έχουν άμεση σχέση με τα έσοδα/έξοδα του κράτους αφού ζημιώνουν ή ανακουφίζουν οικονομικά του κράτος.Η φοροδιαφυγή παρόλα αυτά απλώς συγκρίθηκε στο παραπάνω σχόλιο με την μη επικύρωση εισιτηρίων. Δεν μίλησα ποτέ για τσαμπατσήδες επίσης ούτε είμαι υπέρ.Όλα μου τα σχόλια σε σχέση με τα ΜΜΜ αφορούν τη βελτίωση υπηρεσιών.Είναι όμως προφανές πως αν οι εταιρίες λειτουργούσαν με διαφάνεια και το αντίτιμο θα ήταν μικρότερο(ή τουλάχιστον καλύτερες οι υπηρεσίες) και μέσα δεν θα έμπαινε η εταιρία.Όχι δεν ξέρω πόσα χρήματα χάνονται λόγω διαφυγόντα κέρδη ,αλλά όταν όπως η ίδια η εταιρία (ΜΕΤΡΟ ΑΕ)υποστηρίζει ,εξυπηρετεί καθημερινά 968.000 επιβάτες μου φαίνεται πως χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να έχει ζημίες.Δεν έχω βάλει τα νούμερα κάτω να κάνω πράξεις ,αλλά νομίζω πως κάτι πάει στραβά.Τέλος όχι δεν τα ξέρω όλα και το παραδέχομαι.Αν τα ήξερα θα είχα πάει στα Ιμαλάια να έκανα γιόγκα και δεν θα είχα ανοίξει κουβέντα στο Lifo.
Κυριε Αμφιμονοσημαντε, θετικο το οτι παραδεχεσθε οτι δεν τα ξερετε ολα, μελετηστε λοιπον καλυτερα τα σχολια του κου Αταξινομητου πριν βιαστειτε να απαντησετε. Οπως ειπα, καλα το αρχισατε σε προηγουμενα σχολια αλλα το χασατε στη συνεχεια.Οσον αφορα το πιο προσφατο σας σχολιο:Απο που το συμπερενετε οτι το μετρο ειναι ξεφραγο αμπελι? Σαφως και λειτουργει ως ιδιωτικη εταιρεια αλλα, αν θα λειτουργουσε 100% ως τετοια (που δεν ειναι) θα επρεπε να βλεπουμε ελεγκτες σε καθε σταθμο (φανταζεσθε τις αντιδρασεις των απανταχου επαναστατων στη *αστυνομικοποιηση* και *φασιστικοποιηση* των κρατικων υπηρεσιων που θα επρεπε να ειναι δωρεαν γα το λαο, κλπ,, κλπ.?).Η φοροδαιφυγη και η μη επικυρωση εισιτηριων ειναι δυο διαφορετικα πραγματα αλλα εχουν το εξης κοινο: και τα δυο μειωνουν τα εσοδα του κρατους και υποβαθμιζουν την ποιοτητα των υπηρεσιων του ( και μετα, οι γνωστοι/αγνωστοι προοδευτικοι του λαικισμου κραυγαζουν για την υποβαθμιση των υπηρεσιων, ενω οι ιδιοι και φοροδιαφευγουν (οπου και οπως μπορουν) και λαικιζουν για το δικαιωμα σε φθηνες υπηρεσιες, μη ακυρωση, δεν πληρωνω, κλπ.Οσο για τις οικονομικες ζημιες, αφου διαβασατε για το ποσοι χρησιμοποιουν μετρο καθε μερα, γιατι δεν ειδατε και το οτι το 10% εως 40% των επιβατων των ΜΜΜ (με το χαμηλοτερο ποσοστο στο μετρο και το υψηλοτεορ στα λεωφοριεα) δεν ακυρωνουν εισιτηριο? Βλεπετε ποσα ειναι τα διαφυγοντα κερδη? Σαφως, σε ολα αυτα πρεπει να προστεθει το κομματικο κρατος και οι προεκλογικοι διορισμοι (και) στα ΜΜΜ αλλα εδω οι συνδικαλιστες (ολων των χρωματων) σιωπουν.Τελος, δεν ξερω ποσα θα μαθαινατε στ Ιμαλαια αλλα κι εδω αρκετα μαθαινουμε, αρκει να το θελουμε και να μην οχυρωνομαστε πισω απο ιδεοληψιες.
Εγω πάντως ελπίζω να πέσω σε ελεγκτή στο λεωφορείο....ΦΥΣΙΚΑ θα εχω το εισητηριο επικυρωμενο,αλλα κρυμμενο στη τσέπη μου. Και θα πώ στον ελεγκτή "λυπάμαι,δέν εχω" ή θα κάνω ότι κάπου το εχω αλλα το εχασα,απλά και μόνο για να δώ τι θα κάνει.Θα μου ζητησει στοιχεία ? Θα επικαλεστώ τον νόμο και δεν θα του τα δώσω (απαγορευεται σε πολιτη παρα μονο σε αστυνομικο οργανο).Θα μου κλείσει τις πόρτες ? Ακόμα καλύτερα ! Θα παρω αμεσα τηλεφωνο την αστυνομια και θα τον παω γαμ**ντας για παρανομη κρατηση (αυτοφωρο).Θα μου πείτε "καλα βιτσιόζος εισαι και δεν εχεις με τι ν΄ασχοληθείς ?"Οχι βιτσιόζος δεν ειμαι. Αλλά όσο βλέπω αγενεστατους και λεχριτες ελεγκτες να μιλανε απαξιωτικα στον κόσμο και να το παίζουν Καρδινάλιοι,τόσο θα πεισμώνω ! Γιατί,πιστέψτε με,οι περισσότεροι δεν ξερουν ΚΑΝ τον νόμο (που ΟΚ ειναι λίγο ερμαφρόδιτος,αλλα ειναι νομος) και φερονται σαν αξεστοι !Οσο ζω περιπτωσεις ελεγκτών σαν εκεινο το ζωάδι που μιλούσε σαν Ναζί βασανιστής των Ες Ες σ' εκείνη τη παρεα πιτσιρικάδων στο λεωφορείο στη Ν.Σμύρνη που βρεθηκα περυσι,τοσο θα πεισμώνω.Όσο μου έρχονται ελεγκτές και μου λενε "εισιτηριο εχεις ?" με υφος σαν να μιλανε σε κανα κοπροσκυλο,τοσο θα πεισμωνω.Παραμενω βιτσιόζος στις συνειδησεις σας ? ΟΚ λοιπόν καλά κάνω ! Αλλά το εισητήριό μου θα το εχω επικυρωμενο στη τσεπη μου και θα κανω τη δικιά μου "στατιστική" σχετικα με το ποσα κιλα @@ εχουν τελικά μερικοί δημόσιοι υπάλληλοι που τους πληρώνω ΕΓΩ κι ΕΣΥ !Μπορεί να μην κερδίσω κάτι ουσιαστικό (αφου αν εφαρμοσει σωστά τον νομο,θα δει τελικά το εισητήριό μου επικυρωμενο με τα ολα του)...αλλά σκεφθείτε τι γέλιο θα πέσει αν κανει καποια παρανομία απέναντί μου και βρεθεί τελικά αυτός υπόλογος στην αστυνομια που θα καλέσω και τον παω κωλοφεράτζα.....Γιατί κυρίες μου και κύριοι,μπορεί το παληκαρακι να ειναι εδω και μηνες νεκρο,αλλά το αίμα του ειναι ακομα αρκετά ζεστό για να αλωνίζουν μπαστουνοβλαχοι ελεγκτές στα ΜΜΜ.Και πιστέψτε με....όντως ακόμα αλωνίζουν !!ΥΓΣωστή και νομοτυπη προσεγγιση στο θεμα υπαρχει ΜΟΝΟ απο τους ελεγκτες που τη στηνουν σε στασεις του Μετρο η Ηλεκτρικού με αστυνομικούς διπλα τους. Και ετσι μονο εφαρμοζεται ο νόμος....!
Βασικά μην παίρνεις και όρκο ότι θα τον πας γ*****ς. Ο ελεκγτής από όσο γνωρίζω έχει δικαίωμα να κλείσει τις πόρτες για να περιορίσει τον παραβάτη μέχρι να έρθει η αστυνομία να του πάρει τα στοιχεία. Ομοίως αν πχ πας σε ένα κατάστημα και πάρεις κάτι χωρίς να το πληρώσεις. Επίσης από όσο ξέρω υπάρχουν προηγούμενες σχετικές αποφάσεις δικαστηρίου. Πιθανών να κάνω λάθος οπότε νομίζω ότι ένας νομικός θα μπορεί να μας ενημερώσει καλύτερα.
Αμ σιγα μην επαιρνα τετοιο ρισκο αν δεν ειχα συρμα απο νομικο ;)Η κρατηση απο πολίτη σε ΚΙΝΟΥΜΕΝΟ μεσο ειναι σε καθε περιπτωση παρανομη και εντασετται στα αυτοφορα αδικηματα. Αλλο μεσα σε μαγαζι οπου δεν πληρωσες και θεωρειται κλοπη.
Και στις δύο περιπτώσεις κάνεις χρήση μιας υπηρεσίας που για την οποία δεν έχεις πληρώσει. Δεν καταλαβαίνω την διαφορά, βάση αυτής της λογικής μπορούμε να μπαινοβγαίνουμε στα αεροπλάνα και στα καράβια ανενόχλητοι.
Ελπίζω να πρόσεξες οτι ανεφερα ρητα πως "θα εχω επικυρωμενο εισητηριο στη τσεπη".....Και ποια ειναι η λογικη του ποστ μου (οχι το τζαμπατζηλικι,αλλα κατι αλλο....για τσεκαρε)
Εγώ προσωπικά δεν αγοράζω ποτέ εισητήριο αλλά έχω πάντα μαζί μου ταυτότητα και σε περίπτωση που με πιάσουν τους δίνω τα στοιχεία μου και όλα μια χαρά. Όσο για το που μπαίνουν και που κάθονται οι ελεγκτές τα έχω μάθει απέξω. Είναι συγκεκριμένα τα σημεία.
Πληρωνω ΠΑΝΤΑ εισητηριο !Περα απο το αυτονοητο οτι πρεπει να πληρωνεις για μια υπηρεσια που σου παρεχεται (οπως πχ πρεπει να πληρωνεσαι οταν δουλευεις), πληρωνω για να ενισχυσω την Αττικο Μετρο να συνεχισει να εχει κερδη ετσι ωστε να μην ξεπουληθει σε ξενους.Αυτοι που δεν πληρωνουν αθελα τους παιζουν αυτο το παιχνιδι.Αυριο μεθαυριο η ΑΤ θα δηλωσει ζημιες και θα πουληθει για ενα κομματι ψωμι.Ο νεος αγοραστης θα βαλει δεκαδες ελεγκτες, καθε μερα στις αποβαθρες ΚΑΙ αστυνομια, ετσι ωστε κανεις να μην κυκλοφορει χωρις εισητηριο ΚΑΙ θα αυξησει την τιμη του.ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟ ΑΝΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ
Όποιος δεν θέλει να πληρώνει εισιτήριο, τότε να πάρει ένα ποδήλατο και να το χρησιμοποιεί ως μέσο μεταφοράς. Επιπλέον, μπορείτε να περπατάτε, καλό κάνει :-) Πρέπει να καταλάβεται πως δεν υπάρχει άλλος τρόπος να συντηρούνται οι σταθμοί, τα τρένα, τα λεωφορεία και όλα τα υπόλοιπα. Το γελοίο της υπόθεσης είναι πως δήθεν άτομα (αριστερά κυρίως) με μπαμπάδες λεφτάδες το παίζουν επαναστάτες και δεν πληρώνουν... η επανάσταση του κώλου. Λεφτά να αγοράσουν την τάδε μάρκα ή να πάνε διακοπές το καλοκαίρι στο τάδε νησί ή στην τάδε χώρα έχουν... άσε μας κουκλίτσα μου!ΩΣΤΟΣΟ...Είναι εξωφρενικό το κόστος του εισιτηρίου (1,40) στην Ελλάδα της κρίσης! Ειδικά αν σκεφτείς πως οι άνεργοι αναγκάζονται να πληρώσουν το ίδιο εισιτήριο με τους εργαζόμενους! 1,40??? έλεος!! κανονικά έπρεπε να πληρώνουν οι άνεργοι το ίδιο εισιτήριο με τους φοιτητές (0,70 αν και αυτό έπρεπε να είναι λιγότερο-συμβολικό)Και όλα αυτά ενώ τα ΜΜΜ στην Ελλάδα είναι σε κακή κατάσταση (όχι όλα βέβαια, αλλά αρκετά) και πρέπει να ανεχτείς πολλές καταστάσεις (όπως καθυστέρηση αδικαιολόγητη, βρωμιά, κλέφτες, ζητιάνους μαιμού κτλπ)Τέλος, εύχομαι να βάλουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τις μπάρες που έχουν και στο εξωτερικό + οι οδηγοί των λεωφορείων να δίνουν εισιτήρια! Και φυσικά να γίνει κάτι ώστε οι άνεργοι να πληρώνουν κάτω από 1 ευρώ εισιτήριο!!! Απορώ πως κανείς δεν έχει διαμαρτυρηθεί!
απορεις ε? ο ανεργος που δεν εχει εισοδημα ή καποιος που παιρνει 300-400 πρεπει να κοψει τον λαιμο του να βρει λεφτα να πληρωσει. εστω και κατω απο το ευρω? Δλδ να μην χτυπαει εισιτηριο δεν ειναι μορφη διαμαρτυριας?
Οχι κυριε NIck Tzovla, δεν ειναι μορφη διαμαρτυριας. Ειναι παρασιτισμος και κακομαθημενια, εκμεταλευση των οποιων (καλων η κακων) υπηρεσιων προσφερει το κρατος, παρτακισμος και, ναι, κρυπτοφασισμος. Με τη ιδια λογικη ο φοροφυγας αρνειται να πληρωσει φορους για να μη βοηθησει το διεφθαρμενο κρατος αφου παντα, για τους εαυτους μας, εμεις ειμαστε οι ριγμενοι και παντα υπαρχει καποιος πιο πλουσιος που πρεπει (παντα αυτος μονο) να πληρωσει.
Συμφωνω με αυτα που λες αλλα δεν σημαινει οτι οποιος ειναι ανεργος δεν εχει χρηματα ουτε οτι μετακινειται με τα ΜΜΜ μονο για αναζητηση εργασιας.. Πιο δικαιο θα ηταν ενα συστημα ζωνικης κυκλοφοριας μιας και ειναι αδικο να πληρωνει το ιδιο καποιος που παει απο Αμπελοκήπους-Συνταγμα με τον επιβατη που παει απο Πειραιά-Κηφισιά.
άρα μας λένε κάποιοι σύντροφοι πως ΔΕΝ πρέπει να πληρώνουμε για τίποτα επειδή έτσι μας αρέσει (η καραμέλα για τα χρήματα είναι τόσες φορές μασημένη, βρείτε μια άλλη βρε παιδιά)Μια είναι η λύση. Να μειωθεί το εισιτήριο για όλους τους άνεργους. Αλλά φυσικά κάποιοι εξυπνάκηδες προτιμούν την εύκολη λύση του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Ωραίο αυτό, όταν έρθω στην καφετέρια που δουλεύεται δεν θα πληρώσω για τον καφέ μου και έτσι μην περιμένετε να πληρωθείτε και εσείς.ΥΓ: όταν λες ότι δεν έχεις λεφτά για ένα ποδήλατο, προφανώς να υποθέσω πως δεν έχεις χρήματα για Internet και για υπολογιστή ε?
Δεν ξέρω τι αντιληψη ειναι αυτη... Δηλαδή θα μπεις στο ταξί και μετα θα πεις δεν πληρωνω? Ή εκει δεν σου περναει γιατι μπορεί να σε κανει μαυρο ο ταξιτζης??
ΕΠΙΣΗΣ : ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑ.ΣΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ..Να γίνεται οργανωμένα και από κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό ο έλεγχος των εισιτηρίων ζητούν τα σωματεία της ΣΤΑ.ΣΥ., δηλώνοντας κατηγορηματικά αντίθετα "με το θεσμό των κυνηγών κεφαλών".Με οργανωμένο τρόπο και από προσωπικό κατάλληλα εκπαιδευμένο ζητούν να γίνεται ο έλεγχος των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς τα σωματεία εργαζομένων στην εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες, ώστε να «αποφευχθούν ανεξέλεγκτες καταστάσεις και τραγικά γεγονότα που μέχρι και σήμερα συμβαίνουν».Ειδικότερα, με ανακοίνωσή τους, κάνουν λόγο για λανθασμένο τρόπο εκτέλεσης του έργου του ελέγχου των εισιτηρίων εκφράζοντας την κατηγορηματική αντίθεσή τους «με τον θεσμό των κυνηγών κεφαλών, με την μετατροπή του έργου σε εργολαβία και μάλιστα από προσωπικό με σχέση εργασίας με τις εταιρείες, αλλά και με την παροχή εργολαβίας σε τρίτους για την ευαίσθητη αυτή εργασία του ελέγχου κομίστρου».Παράλληλα ζητούν από τις διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών το προσωπικό που θα κάνει ελέγχους να αμείβεται όπως όλο το υπόλοιπο προσωπικό (βάσει των νόμων και της ΣΣΕ).Σε καμία περίπτωση, προσθέτουν, δεν αποδεχόμαστε να γίνουν οι εργαζόμενοι αλλά και οι Εταιρίες δυνάμεις καταστολής και επιβολής ακραίων τρόπων επιβολής εξοντωτικών προστίμων, αδιαφορώντας για τις κοινωνικές ανάγκες των πολιτών.Επίσης, ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στον άδικο θάνατο του 18 χρόνου κατά τη διάρκεια ελέγχου σε όχημα τρόλεϊ τον περασμένο Αύγουστο, που «ανέδειξε, με τον πλέον τραγικό τρόπο, την εντελώς λάθος μέθοδο ελέγχου εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς».ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΞΥΠΝΙΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ...
ΝΕΚΡΟΣ 18 ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΣΕ ΤΡΟΛΕΪ- ΝΑ ΧΥΘΕΙ ΑΠΛΕΤΟ ΦΩΣΣκηνές θρίλερ εκτυλίχθηκαν χθες το βράδυ, λίγα μέτρα πριν το δημαρχείο Περιστερίου. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα γνωστά από τα ΜΜΕ:Ένας 18χρονος, ο Θανάσης Καναούτης, επιβιβάστηκε στο τρόλεϊ από τη στάση του Αγίου Αντωνίου με κατεύθυνση προς Ανθούπολη. Μία στάση αργότερα, μπήκε στο τρόλεϊ ένας ελεγκτής και κατευθύνθηκε προς τον νεαρό ζητώντας του το εισιτήριο.Σύμφωνα με τα λεγόμενα του προέδρου των εργαζόμενων στα τρόλει, ο νεαρός πάτησε το μπουτόν κινδύνου και στην προσπάθειά του να διαφύγει χτύπησε σοβαρά στο κεφάλι του.Ο πρόεδρος των εργαζομένων στα τρόλεϊ Κώστας Νικολακόπουλος ομολόγησε επίσης ότι ήθελαν να κατακρατήσουν, παρά την θέληση του, τον νεαρό 18χρονο μέχρι το τέρμα της διαδρομής προφανώς για να κάνουν ήσυχα την δουλειά τους φωνάζοντας την αστυνομία. Όπως ανακοινώθηκε στα ΜΜΕ (ΑΝΤ1) ο νεαρός είχε σκισμένο το πουκάμισο του.META AΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ !!!!!!
Τραγικο αυτο που εγινε, μηπως ομως σημαινει οι δεν πρεπει να ακυρωνουμε εισιτηρια εξ'αιτιας εκεινου του γεγονοτος? Να σας υπενθυμισω δημοσιευμενες φωτογραφιες το ατυχου νεαρου αγκαλια με γκομενιτσα να πινει φραπεδιες? (δυστυχως οχι πολυ πριν το θανατο του)? Δε λεω, καλα εκανε ,αλλα για το φραπε ειχε λεφτα και οχι για εισητηριο? Λυπαμαι που το λεω και σεβομαι τη μνημη του παιδιου αλλα δεν ειναι ολα οπως τα εχουμε στο μυαλο μας. Και τωρα, πειτε μου να πεθανω απο AIDS και καρκινο οπως η Διβανη.
Λοιπόν παιδιά ακούστε κάτι γιατί μου φαίνεται δεν έχετε συνειδητοποιήσει το τι επικρατεί..Πάντα πληρώναμε τις δημόσιες συγκοινωνίες..Έχουμε δώσει ένα σωρό λεφτά σε αυτό το κράτος..Χρόνια τώρα όλο δίνουμε δίνουμε δίνουμε..Πάντα πληρώναμε το εισιτήριο μας και πάντα ήμασταν 'Νομοταγείς πολίτες'Δεν είμαστε τζαμπατζίδες και ούτε μας αρέσει να μπαίνουμε μέσα στα λεωφορεία και να φοβόμαστε μήπως μας πιάσει κάποιος ελεγκτής.Λαθρεπιβάτες αναγκαζόμαστε να είμαστε..Οι τζαμπατζίδες που λέτε που έχουν χρήματα και απλά δεν πληρώνουν είναι το 3%...Έχουμε φτάσει να μην πληρώνουν κοντά στο 50% ..Λέτε όλοι αυτοί να είναι συνειδητά τζαμπατζίδες?? .. Δεν το νομίζω.Άμα ρίξετε μια ματιά στην κοινωνία γύρω σας και δεν είστε στον κόσμο σας θα δείτε ότι είμαστε πολλοί αυτοί που δεν πληρώνουν.Έχουνε μείνει οι μισοί που πληρώνουν ακόμα και μέρα με την μέρα όλο και περισσότερο λιγοστέυουν.. Λέτε να υπάρχει ιός του τζαμπατζιλίκι?Πρέπει να βλέπετε τα πράγματα αντικειμενικά και όχι να λέει μόνο την δική του άποψη ο κάθε ένας.Οι συγκοινωνίες είναι ένα σκέτο δράμα το 2014.Δρομολόγια που αργούν υπερβολικά και τα περιμένεις ίσα και με 40 λεπτά μην σου πω και 1 ώρα ειδικά τα ΣΚ..Οι συνθήκες μέσα είναι απαράδεχτες.στριμωγμένοι σαν σαρδέλες έτοιμοι να πάθουμε κυριολεκτικά όμως ασφυξία.Το εισιτήριο κοστίζει 1,40 και λένε να το ακριβύνουν και άλλο.Η κάρτα έχει πάει 20 ευρώ το κατώτερο και δεν καλύπτει και όλα τα μέσα..Για όλα τα μέσα πάει 40 ευρώ.Λέτε πολλοί από εδώ μέσα να πηγαίνουμε με τα πόδια αφού δεν έχουμε να πληρώσουμε.Οκ εμείς οι νέοι άντε και πηγαίνουμε με τα πόδια.Οι μεγάλοι σε ηλικία/μανάδες μας και οι ηλικιωμένοι που δεν μπορούν να κάνουν ούτε ένα βήμα θα πάνε με τα πόδια?Άμα θες να πας σε μια μακρινή απόσταση για να πας στην δουλειά σου ρε παιδί μου θα μπορώ να πάω με τα πόδια από τον Πειραιά στην ομόνοια για παράδειγμα??Λέτε να πληρώνουμε γιατί δεν μπορούν να συντηρηθούν οι δημόσιες συγκοινωνίες . Εγώ τις θυμάμαι τις συγκοινωνίες μέχρι και το 2004 ήταν ένα σκέτο δράμα και που πληρώναμε κανονικά και δεν υπήρχε αυτή η εικονική λαθρεπιβίβαση που αναφέρει το κράτος. Έπειτα αρχίζανε να τις αναβαθμίζουν λιγάκι.Μην μας ρίχνετε στο φιλότιμο και καλά ότι εμείς είμαστε μόνο υπαίτιοι για την κατάσταση αυτήν.Λοιπόν ακούστε κάτι..Εμείς θέλουμε να προσφέρουμε στην κοινωνία και να είμαστε τυπικοί και ως προς το κράτος που λέτε πολλοί..Αλλά δυστυχώς παιδιά δεν θα γίνει αυτό αν δεν γίνει επαναφορά των δεδουλευμένων μας από τις δουλείες μας και όσα χρήματα μας κόψανε από τα φορολογικά μας εισοδήματα που είναι αρκετά αυτά που μας κόψανε χουντικά..Τώρα οι πεποιθήσεις μας και οι αντιλήψεις μας διαφέρουν και χίλια συγνώμη που δεν έχουμε τις ίδιες αντιλήψεις που θέλετε.Εμείς λοιπόν θα συνεχίζουμε να πιστεύουμε και να φωνάζουμε ότι οι συγκοινωνίες/Το ρεύμα/Το νερό/και η τροφή είναι κοινωνικά αγαθά και όχι αγαθά προς εμπορική κατάχρηση..Τουλάχιστον οι συγκοινωνίες φωνάζουμε και λέμε ειδικά για τα αδύναμα κοινωνικά στρώματα να υπάρχει ελάφρυνση..(Άνεργοι/Μαθητές) ..Και μην αναμασάτε την γνωστή καραμέλα του , Ααα για καφέ/και ιντερνέτ έχουμε και δεν έχουμε για εισιτήρια.Που ξέρετε εσείς αν πηγαίνουν όλοι για καφέ η αν έχουν ιντερνέτ..Που ξέρετε τι κάνει και πως ζεί ο κάθε ένας Έλληνας..Μαζί με τα ξερά καίγονται και θα χλωρά δηλαδή? Έτσι πάει σε αυτήν την χώρα δηλαδή?και εγώ λέω λοιπόν .. Ο ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΝ ΛΙΘΟΝ ΒΑΛΕΤΩ.Άμα το πάρουμε έτσι οκ να μην παίρνω και γάλα και ψωμί για το σπίτι για να έχω για εισιτήρια.Αμφιβάλλω αν πολλοί από εδώ μέσα χρησιμοποιούν εντατικά τις δημόσιες συγκοινωνίες και όχι τις ωραίες αμαξάρες που έχουν..:)Μην έχετε τρελή εμπιστοσύνη σε αυτό το κράτος και μην νιώθετε τύψεις στην προπαγάνδα που σας κάνει ότι δεν είστε και καλά νομοταγείς πολίτες.Προσπαθούν να στρέψουν τα μισά στρώματα στα άλλα μισά και το καταφέρνουν μια χαρά.Εύχομαι να δημοσιευθεί αυτό το πόστ και όχι να διαγραφεί χουντικά όπως κάνει το κράτος σε όλους μας!
Πόσο καλά τα λές!!!!! Έχω την αίσθηση ότι όχι μόνο πολλοί από εδώ μέσα παίρνουν τις αμαξάρες τους, αλλά και ότι δεν έχουν πάει παραπέρα από την γειτονιά τους!
Εγώ πληρώνω κανονικά με μηνιαίες κάρτες. Αλλά πραγματικά είναι πολλά τα λεφτά ακόμα και στις μειωμένες (που δικαιούμαι). Να πετάς τόσα λεφτά για να μπαίνεις σε λεωφορεία που είναι σάπια και μέσα στη βρώμα, που έχουν να κάνουν service από την τελευταία φορά που χάλασαν, που αν αργήσει κάποιο δρομολόγιο στριμωχνόμαστε σαν σαρδέλες, που έχουμε αγενείς οδηγούς και που παριστάνουν τον Σουμάχερ, που τα Σαββατοκύριακα παρόλο που έχει μειωμένα δρομολόγια πολλοί οδηγοί κάθονται στην αφετηρία, πίνουν το φραπεδάκι τους και κάνουν δρομολόγιο όποτε γουστάρουν. Αυτά είναι, τα 1300€ το μήνα μισθός δεν τους φτάνει, κάντε καμιά απεργία ακόμα να σας δώσουμε κι άλλα... Υ.Γ. Φυσικά και δεν αναφέρομαι σε όλους τους οδηγούς.
Μια καλή τακτική προπαγάνδας που έχει μεγάλη επιτυχία είναι να τίθενται διλήμματα όπου το κοινό μπορεί να υποστηρίξει τη μία ή την άλλη πλευρά χωρίς να έχει το δικαίωμα να ξεφύγει από αυτό το διπολο.Για να αναφέρω μια φανταστική σκέψη που μόλις μου πέρασε από το μυαλό, μπορει για παράδειγμα να υποστηρίξει καποιος ότι πρέπει να πληρώνουμε εισιτήρια στα μέσα μαζικής μεταφοράς με τους αναγνώστες να έχουν δικαίωμα να πουν μόνο ναι η όχι (με επιχειρήματα), αλλά αν αναφέρει κάποιος ότι τα ΜΜΕ τα έχουμε πληρώσει εμείς για να γίνουν να φαντάζει εκτός θέματος. Πολύ περισσότερο δε όταν αναφέρει κάποιος ότι την ίδια στιγμή που ένας άνεργος δεν πληρώνει ένα ευρώ στο λεωφορείο με κίνδυνο να πέσει έξω το μέσο και να αναγκαστούν να το δώσουν κοψοχρονια σε ιδιώτες, οι εφοπλιστές δεν έχουν πληρώσει φόρους εδώ και δεκάδες χρόνια.Με τις υγείες μας και καλή συνέχεια.
Για το μετρό και όλες τις συγκοινωνίες,πληρώσαμε και πληρώνουμε ακόμα μέσω των φόρων.Και έναν καφέ να πάρω με 1,50 ευρώ μέσω του ΦΠΑ ένα μέρος πάει στο κράτος για τις δαπάνες του.Οπότε κι εγώ που δεν έχω δικό μου εισόδημα πληρώνω.Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για εταιρίες που είναι σύμπραξη ιδιωτικού-δημόσιου τομέα.Εκεί έχεις τα έσοδα για επενδύσεις από την κρατική χρηματοδότηση συν τα έσοδα από διαφημίσεις κλπ κλπ.Οπότε με το εισιτήριο ουσιαστικά πληρώνεις τριπλά ένα σημαντικό αγαθό όπως η μετακίνηση.Ένα πράγμα σαν τα διόδια:Εμ πληρώσαμε και φτιάξαμε εμείς δρόμους,εμ χρυσοπληρώνουμε σε ιδιώτες για να έχουν καθαρά κέρδη κάτι καθιστοί χαρτογιακάδες με πούρα.
Εσύ τώρα έχεις βάλει τα νούμερα, έχεις κάνει οικονομοτεχνική μελέτη και σου βγήκε πως πληρώνουμε πολλά σε σχέση με τους φόρους μας. Λογική συνέπεια ουδεμία σε αυτά που γράφεις!Ότι του φανεί του λολοστεφανή!
Αναρωτιέμαι το εξής.Γιατί να μην υπάρχει μειωμένο εισιτήριο για τους ανέργους όπως στους φοιτητές;Να μην πω για κατάργηση,κάτι που ισχύει σε στρατιωτικούς,αστυνομικούς οι οποίοι έχουν σταθερη δουλειά.Πάντα πληρώνω εισιτήριο και θα συνεχίσω μέχρι να μη μπορώ οικονομικά να το πληρώσω,αλλά δεν πρέπει να το κάνουν ελεύθερο ή μειωμένο για ανέργους,μαθητές,φοιτητές και γενικά ομάδες που δεν εργάζονται;
Για άνεργους,μαθητές,φοιτητές,συνταξιούχους και λοιπές ευπαθείς κοινωνικές ομάδες θα έπρεπε να είναι όλα δωρεάν,αλλά άσε ανοίγουμε μεγάλο κεφάλαιο τώρα.
θα έλεγα ότι πιο σωστό θα ήταν να μιλάμε για χαμηλά εισοδήματα και όχι απλά για άνεργους, μαθητές κ.α. Δεν είναι το ίδιο ένας συνταξιούχος εισοδηματίας με τραπεζικό λογαριασμό και ένας χαμηλοσυνταξιούχος.
"...έχω πρώτη εικόνα αυτόν που παίρνει 300 ευρώ(κι αν) πάντα "Που δείχνει πόση μικρή επαφή έχεις με την πραγματικότητα. "Στους 2.637.090 ανέρχεται ο αριθμός των συνταξιούχων, σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης σε σχέση με τις συνταξιοδοτικές παροχές του Ιανουαρίου 2014.Ο συνολικός αριθμός των καταβαλλόμενων συντάξεων ανέρχεται σε 4.433.281 εκ των οποίων οι 10.077 καταβάλλονται σε υπηκόους άλλων χωρών σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Εργασίας.Η συνολική μηνιαία δαπάνη για συντάξεις το μήνα Ιανουάριο ανέρχεται σε 2.291.936.096,75 ευρώ, ενώ το μέσο μηνιαίο εισόδημα από συντάξεις γήρατος ανέρχεται στα 941,59 ευρώ.Πηγή: Στα 940 ευρώ η μέση σύνταξη στην Ελλάδα -Πόσοι είναι οι δικαιούχοι | Ειδήσεις και νέα με άποψη http://www.iefimerida.gr/node/141475#ixzz2yETuwPaY"
Κυριε DelusionsEnd, ο κος Αταξινομητος μπορει να ειναι λαθος για τις συνταξεις αλλα απαντα με στοιχεια και ποσοστα. Εσεις με το *ασε μας ρε κουκλε μου* το θεωρειτε σοβαρο επιχειρημα ως απαντηση?
Ναι βγες στον δρόμο και ρώτα όσους συνταξιούχους θες να σου πουν αν παίρνουν 940.Και αν σου πουν ναι έλα ξαναπές μου.Το βλέπω και από τα σόγια μου.Αν μιλάμε για 940 μεικτά(κύρια ΚΑΙ επικουρική-απορώ ποιος αθροίζει και γιατί τις επικουρικές.Λες και τις δικαιούνται όλοι.Έτσι για να έχουμε να λέμε φαντάζομαι και να βρίσκουμε να απαιτούμε να κοπούν και άλλο οι συντάξεις από την στιγμή που οι υπόλοιποι παίρνουμε 300 ευρώ βασικό.Δίπλα στα ξερά βέβαια θα καούν και τα χλωρά αλλά τι μας νοιάζει τώρα,ε;Το περί δικαίου αίσθημα που πρέπει να ικανοποιηθεί κλπ κλπ...) και από δαύτα παίρνει ο συνταξιούχος 400 λόγω διαφόρων κρατήσεων(προ φόρου και κρατήσεων υγειονομικής περίθαλψης),μόνο έτσι το δέχομαι.Κάθε λίγο και λιγάκι μειώνουν τις συντάξεις και άλλο.Ποια 940;
Να με συγχωρειτε κε DelusionsEnd αλλα ουτε τα σογια σας ουτε το *βγες στο δρομο και ρωτα* ειναι αποδεκτες στατιστικες η επιστημονικες μεθοδοι μετρησης...
Ούτε το copy-paste στα σχόλια της Lifo είναι,ούτε κάνει κανέναν επιστήμονα το να κοτσάρει μαγειρεμένα νούμερα και μέσους όρους(ξέρεις πως βγαίνει ο ΜΟ έτσι;) βάζοντας στην ίδια μοίρα χαμηλοσυνταξιούχους 300 ευρώ με συνταξιούχους διευθυντές τραπεζών με 5000 ευρώ σύνταξη.Τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα.Και γι αυτόν τον λόγο αποκαλώ όλους εσάς τους φιλελεύθερους οπαδούς(γιατί τα μεγάλα κεφάλια ξέρουν πως,τι και γιατί κάνουν ότι κάνουν)μπακάληδες.Σαν τον Άδωνι ένα πράγμα.
Κε DelusionsEnd, με χαροποιει που, αν και δια της τεθλασμενης, φτασατε εμμεσως να αποδεχτειτε την ορθοτητα των στοιχειων που παρεθεσε ο κος Αταξινομητος. Τωρα, εναποκειται σε σας, ως γνησιος αντι/νεοφιλελευθερος, να εφευρετε ενα νεο στατιστικο συστημα που θα δειχνει ακριβως αυτο που εσεις (και τα σογια σας) θελετε. Κατι σαν να λεμε, τοσο το χειροτερο για την πραγματικοτητα αν δε συμφωνει με τις αποψεις μας ,ενα πραγμα....
Τουναντίον.Λέω πως τα στοιχεία του Αταξινόμητου είναι λανθασμένα,γιατί είναι μπακαλοστατιστική.2.500.000 συνταξιούχοι και 2.5 δις έξοδα για συντάξεις(χονδρικά) λογικό να βγαίνει ο ΜΟ σύνταξης στο 1000ρικο(940 στην συγκεκριμένη περίπτωση αφού έτσι πάνε τα νούμερα).Τα υπόλοιπα...δικά σας συμπεράσματα.
Οχι, κε DelusionsEnd, δεν μπορει να ειναι και ετσι και γιουβετσι! Η τα στατιστικα στοιχεια του κου Αταξινομητου ειναι *ασε μας ρε κουκλε μου* η ειναι σωστα. Να ειναι σωστα αλλα να φταιει ο κακος μεσος ορος, αυτο που λετε ειναι μπακαλικη στατιστικη. Οσο για τα συμπερασματα μου (τουλαχιστον για αυτα που λετε) δυτυχως τα εχω ηδη βγαλει...
Τι να πω, δεν αρνουμαι οτι οι παρα πολυ φτωχοι (ποσοι ομως ειναι και πως οριζεται η απολυτη φτωχεια?), οι φοιτητες, οι ανεργοι, κλπ. θα επρεπε να ειχαν εκπτωτικα εισητηρια και διευκολυνσεις. Και θεωρω θετικο το οτι οι πιο πολλοι σχολιαστες θεωρουν λογικο να πληρωνουν εισητηριο. Αλλα με εντυπωσιαζει το οτι μια αρκετα μεγαλη μειοψηφια θεωρει λογικο να ισχυει για εκεινη οτι δεν ισχυει πουθενα αλλου (στον πολιτισμενο αλλα και τον λιγοτερο πολιτισμενο) κοσμο. Το ειδα και σε ενα αρθρο για τους αιωνιους φοιτητες. Τοσοι πολλοι (μειοψηφια αλλα αρκετοι) να υποστηριζουν πραγματα που θα ακουγονταν παραλογα οπουδηποτε αλλου στον κοσμο. Μηπως πραγματι καταγομαστε απο τους Ελ?
Απαράδεκτο το γκρουπάκι αλλά πονεμένη ιστορία το κόστος μεταφοράς. Η μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών κοστίζει 45 ευρώ. Ο μηνιαίος μισθός για ημιαπασχόληση (ευρέως διαδεδομένη μορφή απασχόλησης πλέον) είναι συνήθως γύρω στα 300 και κάτω ευρώ. Αν είσαι κάτω από 25 γύρω στα 250. Αν από αυτά το ένα 50άρικο φεύγει στις μεταφορές καταλαβαίνουμε ότι το κόστος είναι πολύ υψηλό. Αν δε είσαι άνεργος - που δεν κάθεσαι αλλά ψάχνεις δουλειά (συνεντεύξεις, αιτήσεις κλπ. που απαιτούν το πήγαινε έλα) ή δραστηριοποιείσαι εθελοντικά - είναι σχεδόν απαγορευτικό. Όπως προαναφέρθηκε, ίσως θα ήταν καλό να μεριμνήσουν για μειώσεις (έστω χαμηλότερες από αυτές που ισχύουν για φοιτητές πχ.) στους κατόχους κάρτας ανεργίας.Εν τέλει, τα μμμ είναι η χαρά του φοιτητή και του φαντάρου μόνο.
Συμφωνώ απολύτως ότι θα έπρεπε να υπάρχει μηδενικό ή ελάχιστο κώμιστρο τουλάχιστον για τους ανέργους και τους διαπιστευμένα απόρους. Προσωπικά η έχθρα μου κατευθύνεται σε άτομα που - ακόμη κι ο Λάτσης να μην είναι - δεν έχουν ούτε κατά διάνοια πρόβλημα επιβίωσης, αλλά αρνούνται να πληρώσουν "από ιδεολογία". Κι έχω πετύχει αρκετούς τέτοιους.