Δεν φτάνουν γιατί η διαχείριση χρημάτων είναι άθλια στις ΔΕΚΟ και τόσα χρόνια γίνεται πανηγύρι.Θα συμφωνούσα να πληρώσω και μεγάλο αντίτιμο για κάποιο διάστημα για κάποιο χρόνο αν υπήρχε ένα πλάνο και δεν ένιωθα πως ρίχνω λεφτά σε ένα άδειο βαρέλι.Η φοροδιαφυγή θα μπορούσε να παταχτεί σε πολύ μεγάλο βαθμό (σε εχέση με τον τωρινό) με λίγα βήματα .Όταν η Αττικό Μετρο Α.Ε. θα μπορούσε να προσλάβει ένα σώμα ελεγκτών το οποίο να λειτουργεί όπως λειτουργεί σε κάθε παρόμοια ιδιωτικήεπιχείρηση(ζητάω εισιτήριο-αν δεν υπάρχει προσφέρομαι να του κόψω εισιτήριο-αλλιώς τον αποβιβάζω) με ελάχιστο κόστος σε σχέση με τα κέρδη ,τότε θα είχε λυθεί μία και καλή το πρόβλημα.Το να πληρώνω εγώ όλο και πιο μεγάλο αντίτιμο για υπηρεσίες προ συνεχώς υποβαθμίζονται επειδή είναι ανώφελο και θα οδηγήσει την εταιρία σε πτώχευση.Και ναι χρηματοδοτείται κυρίως από το κράτος αφού τόσα χρόνια οι ζημίες στον Ο.Α.Σ.Α και στο μετρό ήταν τεράστιες.
Σχολιάζει ο/η