ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Μια καλή τακτική προπαγάνδας που έχει μεγάλη επιτυχία είναι να τίθενται διλήμματα όπου το κοινό μπορεί να υποστηρίξει τη μία ή την άλλη πλευρά χωρίς να έχει το δικαίωμα να ξεφύγει από αυτό το διπολο.Για να αναφέρω μια φανταστική σκέψη που μόλις μου πέρασε από το μυαλό, μπορει για παράδειγμα να υποστηρίξει καποιος ότι πρέπει να πληρώνουμε εισιτήρια στα μέσα μαζικής μεταφοράς με τους αναγνώστες να έχουν δικαίωμα να πουν μόνο ναι η όχι (με επιχειρήματα), αλλά αν αναφέρει κάποιος ότι τα ΜΜΕ τα έχουμε πληρώσει εμείς για να γίνουν να φαντάζει εκτός θέματος. Πολύ περισσότερο δε όταν αναφέρει κάποιος ότι την ίδια στιγμή που ένας άνεργος δεν πληρώνει ένα ευρώ στο λεωφορείο με κίνδυνο να πέσει έξω το μέσο και να αναγκαστούν να το δώσουν κοψοχρονια σε ιδιώτες, οι εφοπλιστές δεν έχουν πληρώσει φόρους εδώ και δεκάδες χρόνια.Με τις υγείες μας και καλή συνέχεια.
Σχολιάζει ο/η