''Ντροπή στον επαίσχυντο σεξιστή Μένη Κουμανταρέα''

Facebook Twitter
70

Στην εκπομπή της Έλλης Στάη ο Μένης Κουμανταρέας είπε ένα αστειάκι που δεν το εννοούσε πραγματικά, θέλω να πιστεύω. 

Εξαιτίας της φράσης του δημιουργήθηκε ένα γκρουπ διαμαρτυρίας στο Facebook και λέγεται ''Ντροπή στον επαίσχυντο σεξιστή Μένη Κουμανταρέα''.

Στη σελίδα βρήκα λινκ για το απόσπασμα:

Γκάφα στα όρια της προσβολής
Μένης Κουμανταρέας: «Άμα βιάσεις μια γυναίκα μπορεί και να το θέλει...»

Ο δρόμος της υπερβολής οδηγεί στο παλάτι της σοφίας, έλεγε ο Ουίλλιαμ Μπλέηκ. Ορμώμενος ίσως απ' αυτή την αντίληψη ο Μένης Κουμανταρέας προσπάθησε να πείσει τους συνομιλητές του στην εκπομπή της ΝΕΤ «Newsweek» ότι κάποιες φορές το κράτος βιάζει τον ανυπεράσπιστο πολίτη παρά τη θέλησή του.
«Ενώ άμα βιάσεις μια γυναίκα μπορεί και να το θέλει...», είπε ο συγγραφέας.

Η άποψη αυτή του κ. Κουμανταρέα προκάλεσε την αντίδραση της Έλλης Στάη. «Μην το λέτε αυτό, δεν το θέλει, καμία γυναίκα δεν θέλει βιασμό», είπε η δημοσιογράφος. «Πιστεύω ότι αστειεύοταν», προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις ένας από τους συμμετέχοντες στη συζήτηση. «Αστείο ήταν, το ξεπερνάμε», ανέφερε και η Έλλη Στάη. Ο Μένης Κουμανταρέας δεν επέμεινε στην άποψη που εξέφρασε, ούτε θέλησε να διευκρινίσει αν αστειεύοταν ή αν μέσω του σχήματος της υπερβολής προσπάθησε να επιχειρηματολογήσει ότι το κράτος επιβάλλει συμπεριφορές στους πολίτες, ακόμη και χωρίς τη συναίνεσή τους.

------

Στο γκρουπ στο Facebook εκτός των άλλων διαβάζουμε στοιχεία για τους βιασμούς και βλέπουμε εικόνες.

Σύμφωνα με έρευνα του εγκληματολόγου κ.Τσιγκρή Άγγελου μέχρι πριν λίγα χρόνια, διαπράττονταν ετησίως στην Ελλάδα 4.500 βιασμοί. Από τους 4.500 βιασμούς στην αστυνομία καταγγέλθηκαν μόνο 270 και έγιναν 183 συλλήψεις υπόπτων. Στα δικαστήρια έφτασαν μόνο 47, για να εκδικαστούν κατόπιν άσκησης ποινικής δίωξης. 47 στους 4.500 αναφερθέντες βιασμούς.

 

Επίσης διαβάζουμε τα εξής:

Στην εκπομπή της ΝΕΤ «Newsweek» ο συγγραφέας Μένης Κουμανταρέας δήλωσε: «Ενώ άμα βιάσεις μια γυναίκα μπορεί και να το θέλει...».

Ούτε τα συμφραζόμενα ούτε το χιούμορ δικαιολογούν σε καμία απολύτως περίπτωση τέτοια υπεράσπιση της σεξουαλικής βίας.
Η στάση του είναι επαίσχυντη και τον εξισώνει τον ίδιο με βιαστή, καθώς υπερασπίζεται και νομιμοποιεί ηθικά τον βιασμό.

Εξίσου κατάπτυστη είναι η χλιαρή στάση της δημοσιογράφου Έλλης Στάη, η οποία περιορίστηκε να τον υπερασπιστεί, υποβιβάζοντας την σεξιστική δήλωσή του ως «χιούμορ».

«Πιστεύω ότι αστειεύοταν», προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις ένας από τους συμμετέχοντες στη συζήτηση. «Αστείο ήταν, το ξεπερνάμε», ανέφερε και η Έλλη Στάη.

Ροχάλες στον Κουμανταρέα και στη Στάη που νομιμοποιούν τη βία και τους βιασμούς, δίνοντάς τους ηθικά ερείσματα.

 

[+ Η δική μου γνώμη]

Δεν θεωρώ ότι ο Μένης Κουμανταρέας έχει καμιά όρεξη να βιάσει γυναίκες ούτε ότι εγκρίνει το βιασμό, ούτε ότι βρίσκει ενδιαφέρον το κόνσεπτ του (όπως πχ. είχε δηλώσει ο Κώστας Τσόκλης), ούτε αμφισβητεί τις γυναίκες που έπεσαν θύματα βιασμού. Ήταν όντως μια υπερβολή, ένα αστείο που με το που το λες καταλαβαίνεις ότι ήταν χοντρό κι ότι θα ακουστεί άσχημα. 

Παρ' όλα αυτά, με αφορμή το σχόλιό του, είναι ευκαιρία να πούμε σε όλους τους τόνους ότι δεν είναι ανεκτές τέτοιες απόψεις ούτε τέτοιο χιούμορ που διαιωνίζει το στερεότυπο ότι οι βιασθείσες "το ήθελαν". 

Ακόμη και κάποιες απ' όσες έχουν καταγγείλει βιασμό να είπαν ψέματα, το ποσοστό τους είναι απειροελάχιστο. Και δεν πρέπει ούτε για αστείο να πέφτουν σκιές στο 99% των βιασμένων γυναικών αν εμείς νομίζουμε ότι έστω και μία απ' τα εκατομμύρια των θυμάτων "μπορεί και να το ήθελε". 

Η χοντρή λεκτική υπερβολή του κυρίου Κουμανταρέα άνοιξε την κουβέντα, η οποία δεν νομίζω πια ότι πρέπει να αφορά στον ίδιο, αλλά στη δύσκολη θέση των γυναικών που και κακοποιήθηκαν αλλά και έχουν να αντιμετωπίσουν τα βλέμματα (ή και τα λόγια!) μερικών δύσπιστων αντρών που λένε "Σιγά, θα κουνήθηκε κι αυτή λιγάκι..."

70

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

20 σχόλια
Απαράδεκτο, όταν αναφέρονται σε τόσο σημαντικά θέματα όπως είναι ο βιασμός, θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικοί αυτοί που μιλούν δημόσια και κυρίως πνευματικοί άνθρωποι, όπως ο κύριος Κουμανταρέας. Τόσο δύσκολο είναι να σκεφτούν και να πράξουν υπεύθυνα; Θα μπορούσε να το γράψει σε κάποιο βιβλίο του, είναι ελεύθερος να το διαπραγματευθεί όπως θέλει, κανείς δεν τον περιορίζει στην τέχνη του, όταν όμως μιλαμε δημόσια πρέπει να προσέχουμε τι λέμε.
Αυτο θα ηθελα να επισημανω κι εγω... Η φωτο ειναι απο φετιχιστικη ιστοσελιδα (bondage κτλ) οπου εν πασει περιπτωση αναφερεται στην κατασταση της αιχμαλωσιας ως fantasy role playing (με συναινεση). Ειναι ατυχης η χρηση της και στην προκειμενη περιπτωση παραβιαζει την (καλως εννοουμενη) σεξουαλικη ελευθερια.Και οταν λεμε συναινεση, αυτο σημαινει οτι η εν λογω δεμενη κοπελα αντλει ευχαριστηση ειτε απο την κατασταση που βιωνει, ειτε απο τον ερεθισμο που προκαλει η εικονα της.... Ατυχεστατη αναφορα αλλα ακομη πιο ατυχης η χρηση μιας εικονας ιδιαιτερου σεξουαλικου περιεχομενου που απευθυνεται αποκλειστικα και μονο στις αισθησεις και την φαντασια των (οποιων) ενδιαφερομενων...
Btw η φωτογραφία απο το site με την κοπελα φιμωμενη και δεμενη ειναι τελείως ατυχής. Οπως ειπε και καποιος πρεπει να ειναι παρμένη απο porn site, και δυστυχως αυτοι που εχουν αυτο το site πρεπει να το προσέξουν γιατι υπονομευει της εννοια του βιασμου.
βρε Eyfrosyne μου φαινεται πρεπει να ενημερωθεις περι τι ειναι βιασμος και τι ειναι φαντασιωση (βαζω μεσα και να `μιλας βρωμικα` στο κρεββατι). Βιασμος ειναι η ελλειψη συναινεσης, το οποιο ειναι τραυματικο για το θυμα, ειτε αυτο ειναι αντρας η γυναικα. Το να φαντασιωνεσαι βιασμο ειναι κατι τελειως διαφορετικο, γιατι ειναι ενα σεναριο που εξελισεται σε νοητικο επιπεδο και εμπεριεχει την ασφαλεια οτι σταματας την ιστορια οποτε θελησεις. Το ιδιο με το S and M σε ενα πλαισιο role playing ξερει κανεις οτι μπορεις να σταματησει τον αλλο αν αισθανθει αβολα. Το γεγονος οτι δε εχεις ξεκαθαρισει αυτες τις εννοιες σε κανει να μιλας απο θεση αμυνας και να γινεσαι εριστικος, κριμα γιατι φαινεσαι μορφωμενος ανθρωπος.
βρε dotty μου, καταλαβαίνεις ότι βασική "υποκριτική συνθήκη" της μίμησης ενός βιασμού στο πλαίσιο ενός role playing που παίζεται κοινή συναινέσει είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η τέλεια μίμηση του αντίθετου: δηλαδή ότι ΔΕΝ υπάρχει συναίνεση! Αλλιώς δεν υφίσταται βίωμα φαντασίωσης βιασμού είτε από άνδρα προς γυναίκα είτε το αντίθετο, όπως κυρίως μας δείχνουν οι τσόντες... Εκεί, νομίζω, θα κατέληγε μια ψύχραιμη συζήτηση με τον Κουμανταρέα, αν το πανελλήνιο δεν τον αποστόμωνε δια στόματος Στάη και γενικότερα. ΕΚΕΙ ΓΙΝΕΤΑΙ και ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ της εδώ κουβέντας και όχι στην έλλειψη "ενημέρωσής" μου. Στο ξεκίνημα μιας καλοπροαίρετης κουβέντας οφείλουμε να θεωρήσουμε ως δεδομένο ότι το «θύμα» ενός role playing βιασμού, αρσενικό ή θηλυκό, ετεροφυλόφιλο ή μη, ποθεί μέσω υποβολής τον φόβο, την οδύνη κλπ και ότι ο/η «θύτης» τα εμπνέει και τα ικανοποιεί. Το πρόβλημα είναι στα όρια και στους όρους του παιχνιδιού. Σε μια περίπτωση ασφαλούς role playing ας πούμε ότι έχουμε τη σύζυγο που δένει τον σύζυγο στην καρέκλα, μαστίγιο κλπ. Αδιαφορούμε για τα παρακάτω, καθότι προφανέστατα δεν αφορούν αυτό που εννοούσε ο Κουμανταρέας. Ας προσεγγίσουμε λοιπόν το «επικίνδυνο» σενάριο. Η παντρεμένη και μάλλον ανικανοποίητη 30άρα του 4ου ορόφου έχει έντονες φαντασιώσεις για έναν αγροίκο, κτηνώδη τύπο του 6ου που δεν γουστάρει κουβέντες στο ασανσέρ. Τι νιώθει η κυρία αν, μετά από μήνες βίαιου πόθου και έντονων σαδομαζοχιστικών αυνανισμών και των δυο κατά μόνας, ο επικίνδυνος τύπος της φράξει βίαια την πόρτα του ασανσέρ στον 4ο όροφο; Μη μου πεις, βρε dotty μου, ότι σ’ αυτή την περίπτωση δεν ισχύει κάπως αυτό που πήγε να ξεστομίσει ο δόλιος ο Κουμανταρέας και έπεσε ο χορός των Βακχών να τον κατασπαράξει!
Για όσους μπερδεύουν την τηλεοπτική ζωή με την καθημερινότητα και ισχυρίζονται ότι στη Δύση (από ποιά μεριά; ) δεν υφίσταται γυναικεία κακοποίηση κλπ, προτείνω να μιλήσει με εκπροσώπους της W.I.N Hellas, να διαβάσει το βιβλίο Αθέατη βία.Και, ναι, γνωρίζω τουλάχιστον τρεις γυναίκες (σήμερα, τώρα στην Ελλάδα της Δύσης που υπόκεινται ψυχολογική και σωματική κακοποίηση από τους άνδρες τους, δε βρίσκουν υποστήριξη από το περιβάλλον τους και είναι χωρίς προσωπικό εισόδημα, άρα εξαρτώμενες. Επίσης, γνωρίζω μια νέα γυναίκα (και αυτή στην Ελλάδα της Δύσης) που έχει υποστεί σεξουαλική παρενόχληση στο χώρο της εργασίας της αλλά οι, άντρες, προϊστάμενοι απέρριψαν τους ισχυρισμούς της όπως διώχνουμε εμείς τη μύγα που πετάει ενοχλητικά κοντά στη μύτη μας.Αλλά, πάλι, εγώ μπορεί να κοιτάζω ανατολικά και να μη βλέπω αυτή τη Δύση ...
Έχεις αναρωτηθεί ή ψάξει πόσοι άντρες της Δύσης έχουν αυτοκτονήσει γιατί δεν άντεχαν άλλο τις μέγειρες που καταδυνάστευαν τη ζωή τους;Mόνο που αναλογίζομαι τους αριθμούς παγώνω!
Εσύ έγραψες για γυναίκες που "...υπόκεινται ψυχολογική και σωματική κακοποίηση από τους άνδρες τους, δε βρίσκουν υποστήριξη από το περιβάλλον τους..." κλπ. Αν στη θέση του "γυναίκες" βάλουμε το "άντρες" τι αλλάζει και μας πετάει εκτός θέματος; Μήπως μιλάμε για ένα φύλο εξωγήινων; Ή μήπως ο άντρας δεν βιάζεται ποικιλοτρόπως από τις γυναίκες του περιβάλλοντός του;
Α ρε Κουμανταρεα ενσωματώθηκες κι εσύ στο σαθρό αυτό σύστημα της ταχέως αναπτυσσόμενης αποσύνθεσης της κοινωνίας...και δυστηχώς δεν είσαι μόνος.Ο ανθρωπάκος του Βίλχελμ Ράιχ πρωταγωνιστής στην παρωδία της κατάντιας μας. Καλό μας κουράγιο γιατί είμαστε ακόμα στην αρχη
Αυτό που βλέπω εγώ από τα σχόλια και τις αντιδράσεις είναι μία κοινωνία που αντιμετωπίζει μουδιασμένη αυτά που την ταλαιπωρούν πραγματικά ενώ ταυτόχρονα ξεσπάει στα εύκολα. Γιατί το να κατηγορήσεις κάποιον για σεξισμό είναι το πιο εύκολο. Ή να επιρρίψεις τις ευθύνες της οικονομικής κατάρρευσης στους αλλοδαπούς και να τους κυνηγάς, όπως η Χ.Α. (Εξάλλου δεν νομίζω ότι αστειευόταν. Αλλά οι ψυχαναλυτικές θεωρίες που θέλουν τη γυναίκα, σε κάποιο επίπεδο, να επιθυμεί έναν βιαστή είναι περισσότερο ταμπού κι από μία σεξιστική ατάκα. Η τηλεόραση δεν τα σηκώνει αυτά, πρέπει να το καλύψουμε: "ήταν ένα αστείο". Το μεγαλύτερο αστείο είναι η υποκρισία της κοινωνίας.)
μπροστα στις ψυχαναλιτικες θεωρησεις, σου προτεινω για να ξεμπλεχτεις, να δεις το Μη Αναστρεψιμος - για να ξεχωρισεις μια και καλη τι σημαινει fantasy role playing (με συναινεση) και τι σημαινει βιασμος.
Απο οτι ξερω ειναι δυνατον να γινει βιασμος και να "αρεσε" με την εννοια οτι υπηρχε οργασμος. Οποτε ο Κουμανταρεας απλως εξεφρασε μια δυσκολη αληθεια με ατσαλο τροπο. http://www.scribd.com/doc/23150432/Sexual-Arousal-and-Orgasm-in-Subjects-Who-Experience-Forced-StimulationA perpetrator's defense against the alleged assault built solely on the evidence that genital arousal or orgasm in the victim proves consent has no intrinsic validity and should be disregarded.
ΚΑΙ ΜΟΝΗ Η ΠΙΟ ΚΟΙΝΟΤΟΠΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΟΝ ΜΕΝΗ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑ!Έχεις ακούσει κανένα ή καμία να λέει "πνίξε με" όταν τον/την ταϊζεις παντεσπάνι; Εγώ ποτέ!Όμως όλοι έχουν ακούσει (ή και πει) "Σκίσε με" όταν τις/τους "ταϊζουν" π**τσο!Τι έχεις να πεις επ' αυτού μετά από το ξερολίστικο παραδειγματάκι σου αγαπητέ/ή atman;
Τελείως άκυρο και αδικαιολόγητο το σχόλιο του Μένη, που παρεμπιπτόντως συμπαθώ ή συμπαθούσα και διαβάζω. Τέτοια σχόλια ούτε για πλάκα δε γίνονται. Είναι χυδαίο να αστειεύεσαι με βασανισμό ανθρώπων.......Θα μπορούσε να πεί κανείς ότι το είπε επειδή είναι της γενιάς των ηλίθιων σόκιν ανεκδότων ή ότι είναι γκέι και πιστεύει για τις γυναίκες ότι λειτουργούν όπως οι περισσότεροι γκέι, που είναι ότι νά ναι από επιλεκτικότητα, αλλά και πάλι δεν υπάρχει δικαιολογία. Εδώ ακούς κάτι τέτοια από άντρες που δηλώνουν στρέιτ και έχουν κόρες, αδερφές κ.λ.π Μακάρι να προλάβω να ζήσω τη μέρα που η γυναίκα δε θα αντιμετωπίζεται σα μάνα ή πουτάνα
Και το 75 να τα διάβαζα αυτά, ανώνυμη, θα σε είχα βρει πολύ μπαγιάτικη. Αν σ' ενοχλούν οι άρρενες γκέι συγγραφείς όπως Κουμανταρέας, Ταχτσής, Ιωάννου ή τα πεζά του Ρίτσου, μην επιμένεις! Υπάρχουν και κυρίες στρέιτ που συγγράφουν και μάλιστα πολύ: Χρυσηίς Δημουλίδου, Κάλη Καρατζά, Θεοφανία Ανδρόνικου Βασιλάκη κι ο κατάλογος τελειωμό δεν έχει...
"Μακάρι να προλάβω να ζήσω τη μέρα που η γυναίκα δε θα αντιμετωπίζεται σα μάνα ή πουτάνα"Εξαιρετική. Δυστυχώς αυτά είναι ακλόνητα αρχέτυπα στην Ελλάδα.
Ειλικρινα δεν καταλαβαινω τους ανθρωπους που αστειευνοται με το θέμα.Σε μια αλλη κοινωνία που δεν θα ειχε γινει το περιστατικο στην Τριπολη και το πηγαδι, στα Πατήσια και την παιδικη χαρα, στην Νάξο πέρσι (αν δεν σας θυμιζουν τιποτα ολα αυτα, ειναι γιατι η ακραια βια του βιασμου ειναι κατι σαν κοινωνια που προτιμαμε να το ξεχναμε) θα μπορουσε να χωραει αστειο. Και επειδη αναφερθηκε κατι με το role playing εξορισμου οταν δυο ελευθεροι ανθρωποι συναινουν σε κατι (οπως ακριβως σε καποιο ακομα και xtreme game) δεν εχει καμια σχεση με οποιαδηποτε κουβεντα περι βιασμου.Μια σφαλιαρα να σας ριξει στο δρομο μια αγνωστη ή ένας άγνωστος και η βια ειναι ήδη αρκετα συγκλονιστικη και ανοικεια.
Εαν ηταν σαρκαστικος, εχει καλως! Εαν ομως δεν ηταν σαρκαστικος και το εννοουσε... τι να πω; δεν ξερω τι να υποθεσω... να υποθεσω οτι καποιος τον βιασε και του αρεσε; να υποθεσω οτι βαζει τον εαυτο του στην θεση του βιαστη και δεν τον νοιαζει; να υποθεσω οτι καποια γυναικα του ειπε οτι στις γυναικες αρεσει να τις βιαζουν; ...δεν ξερω τι να υποθεσω... μονο ο ιδιος μπορει να εξηγησει τι ακριβως θελει να πει...
Δεν ξερω αμα το λεει κυριολεκτικα,ή απλως ηθελε να κανει εναν παραλληλισμο.Παντως,σε ενα κοινωνικο επιπεδο,ισχυει αυτο που λεει.Η αληθεια ειναι,οτι ως λαος,εχουμε αποδειξει αρκετες φορες οτι μας...αρεσει να μας βιαζουν.Στις εκλογες μαλιστα,στηνομαστε και στα 4 απο μονοι μας.
Η γενίκευση ως συνήθως κινείται στα πλαίσια του ανυπόφορου κλισέ. Εμείς σαν λαός κλπ.κλπ. Μπούρδες. Ο καθένας απο μας έχει την δική του ιστορία. Οσο για τον βιασμό, σημαίνει κάτι πολύ συγκεκριμένο. Εαν σ'αρέσει, δεν ονομάζεται βιασμός. Επίσης: αν σ'αρέσει, είναι ολοφάνερο, δεν ουρλιάζεις και δεν τρέμεις απο φόβο.Ακόμα και σε "κοινωνικό επίπεδο", όπως μας είπες...
Το πράγμα μου θυμίζει τη φάρσα σε βάρος της Κανέλη. Δεν μπορείς να 'αστειεύσαι' με ένα περιστατικό βίας, και μάλιστα, στην περίπτωση του βιασμού, από τις χειρότερες. Πώς ένοιωσε όποια βιασθείσα τον άκουσε? Δεν υπάρχει το παραμικρό περιθώριο για χιούμορ με αυτά τα πράγματα.Επ'ευκαιρία θυμήθηκα πάντως, μια εκπομπή που είχε γίνει πριν μερικά χρονια για το θέμα του βιασμού, με ψυχολόγους κλπ, όπου, αφού είχε αντιμετωπιστεί το θέμα με τη δέουσα σοβαρότητα, πάνω στο κλείσιμο της εκπομπής 'πετάει' ένας από τους συμμετέχοντες την εξής ατάκα, για να 'ελαφρύνει' τάχα το κλίμα: 'Πάντως αν δεν μπορείς να αποφύγεις έναν βιασμό, φρόντισε να τον απολαύσεις'!!! Και πέφτουν τα σαγόνια των υπολοίπων στο πάτωμα!
Είπε κάτι χοντρό που δεν πιστεύω ότι το εννοούσε. Αλλά και απο την άλλη η ακαριαία αντίδραση του ψηφιακού χωριού. Λες και περιμένει την ευκαιρία για να υψώσει το λάβαρο της πολιτικής ορθότητας. Μιλάμε για το Facebook έτσι; Που η μια χοντράδά ακολουθεί την άλλη. Λίγο και τα μούτρα μας...
Και λοιπόν; Επειδή η μια χοντράδα διαδέχεται την άλλη πρέπει να παριστάνουμε ότι δεν ακούσαμε, δεν είδαμε, δεν καταλάβαμε τίποτα;...Αλλο ένα ερώτημα: Αν δεν το εννοούσε, γιατί το είπε; Κι επιτέλους δεν ασχολούμαστε με τις απόψεις του για την μαγειρική, αλλά για το ότι ένας άνθρωπος του "πνεύματος" είπε δημοσίως μια ακραία ηλιθιότητα για ένα σοβαρότατο θέμα για το οποίο Δεν Εχει την παραμικρή ιδέα - απ'ότι φαίνεται.Επίσης: Τα "αστειάκια" με τον βιασμό βρωμάνε ανυπόφορα...
Το να μή λες μαλακίες δέν είναι δείγμα πολιτικής ορθότητας, αλλά δείγμα ικανότητας να σκεφτείς. Αν τον Κουμανταρέα τον είχανε στριμώξει πουθενά τίποτε ξαναμμένοι μερακλήδες, θα βλέπαμε αν θα έλεγε εξυπνάδες για τον βιασμό.
Δεν γελώ πολύ απλά γιατί δεν είναι αστείο. Ας τελειώσουμε μια και καλή μ’ αυτού του είδους ... εκφράσεις. Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι οι απόψεις -αν δεν πυροδοτούν- τουλάχιστον ενισχύουν τις πράξεις μας. Όπως σημειώνει και η Κων/να παραπάνω, αν πιστεύω ότι οι «γυναίκες το θέλουν», θα είναι, ίσως, και πιο εύκολο να διαπράξω βιασμό και σίγουρα πιο εύκολο να τον δικαιολογήσω, αργότερα, στη συνείδησή μου και ούτω καθεξής.Δεν γνωρίζω αν ο συγγραφεύς είναι ετεροφυλόφιλος. Πάντως δεν νομίζω πως είναι τυχαίο το γεγονός ότι δεν έχουμε ακούσει ανάλογες δηλώσεις περιωπής, από ετεροφυλόφιλους άνδρες, για βιασμούς μεταξύ ανδρών....Αι γυναίκαι, όμως, -όπως και να το κάνουμε- είναι φτιαγμένες για να τονε παίρνουνε, έτσι κύριε Κουμανταρέα; (και κάθε κύριε Κουμανταρέα;)
τώρα καταλαβαίνω γιατί τα τελευταία του βιβλία τα τελείωνα με το ζόρι !μα τι τους πιάνει όλους μετά τα 70 ?που είναι η Σοφία που αποκτά κανείς σ αυτή την ηλικία..?να θυμηθώ να το ράψω όταν φτάσω ως εκεί ..
Να, κάτι τέτοια διαβάζω και λέω 'να γιατί η Ελλάδα είναι η πιο ωραία χώρα του κόσμου'. Αν αυτή την παπαριά που πέταξε ο Μένης την πέταγε σε άλλη χώρα του Δυτικού κόσμου δεν θα βρισκε μετά χλωρό κλαρί να ξαποστάσει. Ενώ εδώ, 'εντάξει μωρέ, τι έγινε, συγγραφέας είναι ο άνθρωπος, διάβασα και την φανέλα με το 9, πολύ μου άρεσε ο Μπίλλυ, πλάκα έκανε το παιδί και πέσατε όλοι να τον φάτε'. Πλάκα, όντως... Κλάσαμε στο γέλιο...