Σάρωσαν στα Όσκαρ οι ταινίες που θα παίξουν σε Α' τηλεοπτική προβολή στα κανάλια Novacinema

Σάρωσαν στα Όσκαρ οι ταινίες που θα παίξουν σε Α' τηλεοπτική προβολή στα κανάλια Novacinema Facebook Twitter
Mad Max: Fury Road
0

Ήταν μια βραδιά που είχε απ' όλα. Εντυπωσιακές εμφανίσεις, αναπάντεχες βραβεύσεις (η τελική επικράτηση του «Spotlight» στο Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, έναντι του φαβορί «The Revenant» ξάφνιασε πολλούς, όπως και η μη αναμενόμενη βράβευση του Μαρκ Ράιλανς από τη «Γέφυρα των Κατασκόπων», που κατατρόπωσε τον Σιλβέστερ Σταλόνε), αστείες και συγκινητικές στιγμές, όλες πασπαλισμένες με τη λάμψη του Χόλιγουντ, και φυσικά ένα βραβείο που περίμεναν όλοι: ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, ένας από τους πιο αγαπητούς και πετυχημένους ηθοποιούς της κινηματογραφικής βιομηχανίας, κατάφερε έπειτα από 5 υποψηφιότητες να αποσπάσει την πολυπόθητη διάκριση για την αξέχαστη ερμηνεία του στο «The Revenant» του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου.

Η τελετή απονομής των 88ων βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, των γνωστών Όσκαρ, μεταδόθηκε ζωντανά από το Dolby Theatre του Λος Άντζελες και για 19η συνεχόμενη χρονιά, οι συνδρομητές των καναλιών Novacinema είχαν την ευκαιρία να την παρακολουθήσουν σε αποκλειστικότητα. Ο παρουσιαστής Κρις Ροκ αναδείχθηκε σε ένα από τα ατού της βραδιάς, καθώς η παρουσία του κρίθηκε πετυχημένη και αρκούντως «διπλωματική» σε αυτό τον δύσκολο ρόλο στον οποίο έχουν δοκιμαστεί πολλοί στο παρελθόν, αλλά λίγοι έχουν φέρει εις πέρας με επιτυχία.

Μόλις βρέθηκε στη σκηνή του Dolby Theatre, ο Κρις Ροκ ξεκίνησε δυναμικά με έναν από τους πιο εμπνευσμένους και πολιτικά φορτισμένους εναρκτήριους λόγους στην ιστορία, καυτηριάζοντας με χιούμορ το θέμα περί diversity και άνισης μεταχείρισης των μαύρων υποψηφίων που είχε ανακύψει, αλλά και το μποϊκοτάζ που επιχείρησαν να κάνουν στη φετινή τελετή κάποιοι ηθοποιοί όπως ο Γουιλ Σμιθ και η σύζυγός του. «Μέτρησα τουλάχιστον 15 μαύρους ανθρώπους στο βίντεο με τις σκηνές από τις ταινίες της χρονιάς. Σκέφτηκα να παραιτηθώ, αλλά μετά κατάλαβα ότι δεν πρόκειται να ακυρώσουν τη βραδιά αν παραιτηθώ. Όλο αυτό το θέμα με την απουσία μαύρων υποψηφίων έχει συμβεί άλλες 71 χρονιές στην ιστορία του θεσμού. Οι μαύροι τότε δεν διαμαρτύρονταν γιατί είχαν να διαδηλώσουν για πιο σοβαρά πράγματα... Το να μποϊκοτάρει η Τζέιντα Σμιθ τα Όσκαρ είναι σαν να μποϊκοτάρω εγώ τα εσώρουχα της Ριάνα - κανείς δεν με έχει καλέσει εκεί!. Αν θέλετε μαύρους υποψηφίους κάθε χρονιά, τότε θα πρέπει να έχετε και μαύρες κατηγορίες. Έχουμε ήδη διαχωρισμό ανδρών-γυναικών, δεν είναι αγώνας δρόμου ή στίβου, δεν χρειάζεται να τα διαχωρίζετε. Η πραγματική ερώτηση είναι αν είναι το Χόλιγουντ ρατσιστικό...»

Σάρωσαν στα Όσκαρ οι ταινίες που θα παίξουν σε Α' τηλεοπτική προβολή στα κανάλια Novacinema Facebook Twitter
The Revenant

Η σχεδόν 4ωρη τελετή έρεε γρήγορα και χωρίς «κοιλιές», ενώ όσοι επέλεξαν να τη δουν με ελληνικό σχολιασμό μέσα από το αντίστοιχο κανάλι των Novacinema, θα συμφωνήσουν πως η μετάδοση από τον Γιώργο Κρασσακόπουλο και την Πόλυ Λυκούργου ήταν εμπνευσμένη και με σωστή ισορροπία σχολίων-περιγραφής.

Οι 9 από τις βραβευμένες φετινές ταινίες (συμπεριλαμβανομένου και ενός ντοκιμαντέρ) που κέρδισαν συνολικά 17 βραβεία, θα προβληθούν αποκλειστικά στα κανάλια Novacinema, έναν χρόνο πριν προβληθούν σε οποιοδήποτε άλλο κανάλι. Και μάλιστα οι συνδρομητές των καναλιών θα μπορούν να τις παρακολουθήσουν live ή On Demand με Nova GO στο tablet, laptop ή smartphone χωρίς καμία πρόσθετη χρέωση.

Αναλυτικότερα, σε Α' τηλεοπτική προβολή θα παίξουν στα κανάλια Novacinema οι παρακάτω ταινίες: Η ταινία «The Revenant», η οποία απέσπασε συνολικά 3 βραβεία, Καλύτερης Σκηνοθεσίας (το τέταρτο προσωπικό Όσκαρ, δεύτερο σκηνοθεσίας, για τον Ινιάριτου, που γίνεται ο τρίτος σκηνοθέτης στην ιστορία του θεσμού που κερδίζει Όσκαρ δύο διαδοχικές χρονιές), Καλύτερης Φωτογραφίας (ο Εμάνουελ Λουμπέσκι έσπασε και αυτός ρεκόρ καθώς έγινε ο πρώτος διευθυντής φωτογραφίας που κερδίζει τρίτο συνεχόμενο βραβείο, μετά το περσινό «Birdman» και το προπέρσινο «Gravity») και Α' Αντρικού Ρόλου για τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο. Η ταινία «Spotlight», η οποία απέσπασε το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας και αυτό του Πρωτότυπου Σεναρίου. Το «Mad Max: Fury Road», που θα προβληθεί αυτό το Σαββατοκύριακο, στις 6/3 από τα κανάλια Novacinema, απέσπασε συνολικά 6 βραβεία: Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης, Ήχου, Ηχητικών Εφέ, Μοντάζ, Μακιγιάζ και Κοστουμιών. Το «Bridge of Spies», το οποίο απέσπασε το Όσκαρ B' Αντρικού Ρόλου για τον Μαρκ Ράιλανς, ενώ η ταινία «Room» αυτό του Α' Γυναικείου Ρόλου για την Μπρι Λάρσον. Η ταινία «The Hateful Eight» του Κουέντιν Ταραντίνο απέσπασε το Όσκαρ για την Καλύτερη Μουσική Επένδυση, το «Inside Out», που θα προβληθεί το Σάββατο 5/3, το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων, το «Son of Saul» το Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας, ενώ το ντοκιμαντέρ «Amy», για τη ζωή της Έιμι Γουάινχαουζ, το Όσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ.

Σάρωσαν στα Όσκαρ οι ταινίες που θα παίξουν σε Α' τηλεοπτική προβολή στα κανάλια Novacinema Facebook Twitter
Σάρωσαν στα Όσκαρ οι ταινίες που θα παίξουν σε Α' τηλεοπτική προβολή στα κανάλια Novacinema Facebook Twitter
Inside Out
Σάρωσαν στα Όσκαρ οι ταινίες που θα παίξουν σε Α' τηλεοπτική προβολή στα κανάλια Novacinema Facebook Twitter
Room
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ