Όσκαρ 2017: Προβλέψτε τους φετινούς νικητές στις 8 βασικές κατηγορίες

Όσκαρ 2017: Προβλέψτε τους φετινούς νικητές στις 8 βασικές κατηγορίες Facebook Twitter
0

Με τη φόρα των 7 Χρυσών Σφαιρών και των πολλαπλών βραβεύσεων από τα διάφορα κινηματογραφικά σωματεία της Αμερικής, το «La La Land» φαντάζει ακλόνητο φαβορί για μια γερή συγκομιδή στα φετινά Όσκαρ. Η πανέμορφη δημιουργία του Ντάμιεν Σαζέλ αγαπήθηκε από κοινό και κριτικούς, πραγματεύεται εν μέρει την ίδια την κινηματογραφική βιομηχανία και την απατηλή της λάμψη, ενώ στις οσκαρικές υποψηφιότητες ισοφάρισε το απόλυτο ρεκόρ του «Τιτανικού» και του «Όλα για την Εύα», συγκεντρώνοντας 14. 

Από την άλλη, σε μια εξαιρετικά φορτισμένη πολιτική συγκυρία και έναν χρόνο μετά το σκάνδαλο των #OscarsSoWhite, αν η Ακαδημία αποφασίσει να ρίξει «πολιτική» ψήφο, το «Moonlight» φαντάζει ιδανική επιλογή. Το εξαιρετικό δράμα του Μπάρι Τζένκινς «αγκαλιάζει» τις μειονότητες και κατεβαίνει στην αρένα του Dolby Theatre την 26η Φεβρουαρίου ως το μεγάλο αουτσάιντερ. Θα έχουμε, λοιπόν, και φέτος διάσπαση στις κατηγορίες Καλύτερης Ταινίας και Σκηνοθεσίας (κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά τα τελευταία χρόνια) ή θα πετύχει κάποια από τις δύο ταινίες το double; Τι θα συμβεί στις κατηγορίες των ρόλων; Και το πιο συναρπαστικό ερώτημα: Θα καταφέρουν ο Γιώργος Λάνθιμος και ο Ευθύμης Φιλίππου να κερδίσουν το χρυσό αγαλματίδιο για την ασύλληπτη δουλειά τους στο σενάριο του «Αστακού»;

Διαβάστε ξανά τα προγνωστικά του Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλου για τα 89α Βραβεία της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου και δώστε μας τις δικές σας προβλέψεις στο poll που ακολουθεί παρακάτω, για τις 8 βασικές κατηγορίες. Στο τέλος του poll θα δείτε πώς ψήφισαν οι αναγνώστες του LIFO.gr.

Μη χάσετε και φέτος, αποκλειστικά στα Novacinema, μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες που ξεχωρίζουν στο box office, αλλά και που διακρίνονται σε μεγάλα βραβεία (La La Land, Aστακός).

Oscars News
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ