Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι

Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
0

Η αφίσα μιας ταινίας έχει σκοπό να τραβήξει την προσοχή του θεατή και να τον κάνει να θέλει να την δει. Γι' αυτό τις περισσότερες φορές περικλείουν ένα μυστήριο σχετικά με την υπόθεση της ταινίας, ώστε να γίνουν ακόμη πιο δελεαστικές. 

Τι θα συνέβαινε, όμως, αν οι αφίσες ήταν εντελώς ειλικρινείς και έλεγαν ευθαρσώς όσα πρόκειται να δει ο θεατής στην ταινία; 

Το College Humor και το The Shiznit έδωσαν μερικές άκρως ευφάνταστες απαντήσεις στο συγκεκριμένο θεωρητικό ερώτημα και φαντάστηκαν πώς θα έμοιαζαν οι αφίσες από ταινίες, που είναι υποψήφιες φέτος για Όσκαρ, αν έλεγαν όλη την αλήθεια. 

Δείτε τις αφίσες που δημιούργησαν (κάποιες ίσως περιέχουν μικρά spoilers):

Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter

Θέλεις βραβευμένες ταινίες; Δες Nova!
Απόλαυσε ταινίες που σάρωσαν τα βραβεία σε Αμερική και Ευρώπη. Και ταινίες που ήδη κλέβουν την παράσταση στο χορό των φετινών βραβείων σε Α' προβολή: Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι, Wonder, Η Μορφή του Νερού, The Disaster Artist, The Greatest Showman

Oscars News
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ