Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι

Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
0

Η αφίσα μιας ταινίας έχει σκοπό να τραβήξει την προσοχή του θεατή και να τον κάνει να θέλει να την δει. Γι' αυτό τις περισσότερες φορές περικλείουν ένα μυστήριο σχετικά με την υπόθεση της ταινίας, ώστε να γίνουν ακόμη πιο δελεαστικές. 

Τι θα συνέβαινε, όμως, αν οι αφίσες ήταν εντελώς ειλικρινείς και έλεγαν ευθαρσώς όσα πρόκειται να δει ο θεατής στην ταινία; 

Το College Humor και το The Shiznit έδωσαν μερικές άκρως ευφάνταστες απαντήσεις στο συγκεκριμένο θεωρητικό ερώτημα και φαντάστηκαν πώς θα έμοιαζαν οι αφίσες από ταινίες, που είναι υποψήφιες φέτος για Όσκαρ, αν έλεγαν όλη την αλήθεια. 

Δείτε τις αφίσες που δημιούργησαν (κάποιες ίσως περιέχουν μικρά spoilers):

Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter
Αν οι αφίσες των φετινών ταινιών υποψήφιων για Όσκαρ έλεγαν την αλήθεια, θα ήταν κάπως έτσι Facebook Twitter

Θέλεις βραβευμένες ταινίες; Δες Nova!
Απόλαυσε ταινίες που σάρωσαν τα βραβεία σε Αμερική και Ευρώπη. Και ταινίες που ήδη κλέβουν την παράσταση στο χορό των φετινών βραβείων σε Α' προβολή: Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι, Wonder, Η Μορφή του Νερού, The Disaster Artist, The Greatest Showman

Oscars News
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο Λεός Καράξ;

Οθόνες / Λεός Καράξ: Ποιος είναι ο σκηνοθέτης του Holy Motors;

«Δεν είμαι εγώ», δηλώνει ο ασυμβίβαστος Γάλλος δημιουργός στον τίτλο της φιλμικής του αυτοβιογραφίας, εντείνοντας το μυστήριο γύρω από το πρόσωπό του και προσθέτοντας ακόμη μία ψηφίδα σε ένα συναρπαστικό καλλιτεχνικό work in progress.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Μυθολογίες / «Όποτε θέλω να κλάψω, βλέπω το The Hours»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Το πρώτο ερωτικό σκίρτημα ήρθε με το Persona του Μπέργκμαν. Όταν είδε το Happy Together του Wong Kar-Wai, ήθελε να ουρλιάξει. Τα παθιασμένα συναισθήματα έχουν τον πρώτο λόγο στην κινηματογραφική λίστα του ηθοποιού και σκηνοθέτη.
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
movies

Οθόνες / Η Σταχτοπούτα αλλιώς και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το διάσημο παραμύθι γίνεται ταινία τρόμου, εφηβικά δράματα και η καινούργια σκηνοθετική δουλειά του διεθνούς φήμης Έλληνα διευθυντή φωτογραφίας Φαίδωνα Παπαμιχαήλ – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM