Ο Αργεντινός (αν και αισθάνεται και δηλώνει Χιλιανός) σκηνοθέτης Σεμπαστιάν Λέλιο πραγματεύεται είτε το αδιέξοδο των θρησκευτικών διλημμάτων στην κοινωνία είτε τη δυσμενή θέση στην οποία περιέρχονται δυνατές, καταπιεσμένες γυναίκες.

 

Στο αγγλόφωνο ντεμπούτο του, έναν μόλις χρόνο μετά το ξενόγλωσσο Όσκαρ του για τη Φανταστική Γυναίκα, συνδυάζει και τις δύο θεματικές με την ιστορία της όμορφης, ανεξάρτητης Ρόνιτ (Ρέιτσελ Βάις) που μαθαίνει πως ο σεβάσμιος ραβίνος πατέρας της απεβίωσε.

 

Η επίσκεψή της στη θρησκευτική κοινότητα, την οποία και εγκατέλειψε ως μαύρο πρόβατο, υπενθυμίζει για ποιους λόγους θεωρήθηκε μίασμα και αναγκάστηκε να αυτοεξοριστεί. Ο Λέλιο δεν καταφεύγει σε κραυγαλέο αντικληρικό κήρυγμα: αντ' αυτού, επικεντρώνεται σε σπουδή χαρακτήρων και μετατοπίζει το κέντρο βάρους στο πραγματικό πρόβλημα μιας φίλης της ηρωίδας, υπάκουης συζύγου, χαμηλοβλεπούσας και τρυφερής (Ρέιτσελ Μακάνταμς, στην καλύτερη ερμηνεία της), με τον ερωτισμό ως καταλύτη για μια μάλλον προβλέψιμη δήλωση περί ατομικής ελευθερίας και αυτοδιάθεσης.