Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζωγραφίζει το ξύπνημα της Άνοιξης και μοιράζεται τα έργα του ως «ανάπαυλα από τις ειδήσεις»

Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζωγραφίζει το ξύπνημα της Άνοιξης και μοιράζεται τα έργα του ως «ανάπαυλα από τις ειδήσεις» Facebook Twitter
Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζει την εποχή του κορωνοϊού απομονωμένος στη φύση της Νορμανδίας
0

Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ βρίσκεται σε καραντίνα στο σπίτι του στη Νορμανδία έχοντας συντροφιά τον σκύλο του και δύο από τους επί σειρά ετών βοηθούς του, τον JP και τον Jonathan.

Περνά τις περισσότερες μέρες στον κήπο, ζωγραφίζοντας το ξύπνημα της άνοιξης στο iPad του και αποφάσισε μέσα από το BBC να μοιραστεί 10 από τα πιο πρόσφατα έργα του, εννέα εκ των οποίων δεν έχουν δημοσιευθεί ποτέ πριν. Ο Χόκνεϊ θέλει όλοι μας να τα απολαύσουμε σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, μαζί με τις σκέψεις του για τον ρόλο της τέχνης στη ζωή.

Ο λόγος που ο καλλιτέχνης βρήκε ελκυστική τη Νορμανδία ήταν επειδή φιλοξενούσε μια ευρύτερη ποικιλία από άνθη, μηλιές, κερασιές, αχλαδιές και δαμασκηνιές κεράσια, αχλάδια και δαμάσκηνα, καθώς και λευκάγκαθα και βατόμουρα που είχε ζωγραφίσει πριν.

Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζωγραφίζει το ξύπνημα της Άνοιξης και μοιράζεται τα έργα του ως «ανάπαυλα από τις ειδήσεις» Facebook Twitter

«Βρήκαμε αυτό το σπίτι με ένα μεγάλο κήπο που ήταν φθηνότερο από οτιδήποτε στο Sussex» γράφει ο Χόκνεϊ. Λέει πως το αγόρασαν, το ανακαίνισαν και έχτισαν ένα μικρό στούντιο και ζουν εκεί από τις αρχές Μαρτίου. «Άρχισα να ζωγραφίζω τα δέντρα το χειμώνα σε ένα νέο iPad και τότε άρχισε αυτός ο ιός...».

«Ξεκίνησα να ζωγραφίζω τα χειμερινά δέντρα που τελικά ανθίζουν, αυτή είναι η φάση στην οποία βρισκόμαστε τώρα. Εν τω μεταξύ ο ιός τρελαίνεται και πολλοί άνθρωποι λένε ότι τα σχέδια μου ήταν μια προσωρινή ανάπαυλα από αυτό που συμβαίνει».

Έστειλε κάποια έργα του σε φίλους, που τον προέτρεψαν να δημοσιεύσει μια εικόνα των νάρκισσων, την οποία ονόμασε: «Θυμηθείτε, δεν μπορούν να ματαιώσουν την άνοιξη». Τώρα μοιράζεται εννέα ακόμα έργα, όλα ζωγραφισμένα τις τελευταίες ημέρες.

 «Σκοπεύω να συνεχίσω με το έργο μου, το οποίο θεωρώ πολύ σημαντικό», γράφει. «Έχουμε χάσει την επαφή με τη φύση, μάλλον ανόητα, καθώς είμαστε είμαστε κομμάτι της και όχι έξω από αυτή. Αυτό θα περάσει με το πέρασμα του χρόνου και έπειτα τι; Τι θα έχουμε μάθει; Είμαι 83 χρονών, θα πεθάνω. Αιτία του θανάτου είναι η γέννηση. Τα μόνα αληθινά πράγματα στη ζωή είναι το φαγητό και αγάπη, με αυτή τη σειρά, όπως και ο μικρός μας σκύλος Ruby. Το πιστεύω πραγματικά αυτό και πως η πηγή της τέχνης είναι η αγάπη. Αγαπώ τη ζωή».

Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζωγραφίζει το ξύπνημα της Άνοιξης και μοιράζεται τα έργα του ως «ανάπαυλα από τις ειδήσεις» Facebook Twitter
Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζωγραφίζει το ξύπνημα της Άνοιξης και μοιράζεται τα έργα του ως «ανάπαυλα από τις ειδήσεις» Facebook Twitter
Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζωγραφίζει το ξύπνημα της Άνοιξης και μοιράζεται τα έργα του ως «ανάπαυλα από τις ειδήσεις» Facebook Twitter
Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζωγραφίζει το ξύπνημα της Άνοιξης και μοιράζεται τα έργα του ως «ανάπαυλα από τις ειδήσεις» Facebook Twitter
Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζωγραφίζει το ξύπνημα της Άνοιξης και μοιράζεται τα έργα του ως «ανάπαυλα από τις ειδήσεις» Facebook Twitter
Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζωγραφίζει το ξύπνημα της Άνοιξης και μοιράζεται τα έργα του ως «ανάπαυλα από τις ειδήσεις» Facebook Twitter
Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζωγραφίζει το ξύπνημα της Άνοιξης και μοιράζεται τα έργα του ως «ανάπαυλα από τις ειδήσεις» Facebook Twitter
Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζωγραφίζει το ξύπνημα της Άνοιξης και μοιράζεται τα έργα του ως «ανάπαυλα από τις ειδήσεις» Facebook Twitter
Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζωγραφίζει το ξύπνημα της Άνοιξης και μοιράζεται τα έργα του ως «ανάπαυλα από τις ειδήσεις» Facebook Twitter
Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.