Εκεί φτάσαμε λοιπόν: Ο βασικός χορηγός της περιοδείας των Rolling Stones απευθύνεται σε συνταξιούχους

Εκεί φτάσαμε λοιπόν: Ο βασικός χορηγός της περιοδείας των Rolling Stones απευθύνεται σε συνταξιούχους Facebook Twitter
Ο Μικ είναι 75, όπως κι ο Κιθ Ρίτσαρντς, ο Τσάρλι Γουότς είναι 78, αλλά ως ντράμερ δεν χρειάζεται να καταπονείται με ροκ πιρουέτες επί σκηνής, και ο «Βενιαμίν» Ρόνι Γουντς είναι 72 (εικονογράφηση: T. M. Detwiler / The New York Times)
4

Έφτασε μάλλον εκείνη η ώρα που επιβάλλει στους Rolling Stones να δείξουν την ηλικία τους. Όχι απαραίτητα επί σκηνής – όπου ακόμα παραμένουν ακμαίοι όπως αποδεικνύει η αμερικανική περιοδεία τους που ξεκίνησε πριν λίγες μέρες στο Σικάγο και θα ολοκληρωθεί την τελευταία μέρα του Αυγούστου στο Μαϊάμι – αλλά τουλάχιστον στην επιλογή του βασικού χορηγού των εμφανίσεών τους.

Η περιοδεία ήταν να ξεκινήσει τον Απρίλιο αλλά αναβλήθηκε λόγω της εγχείρησης αντικατάστασης καρδιακής βαλβίδας στην οποία χρειάστηκε να υποβληθεί ο Μικ Τζάγκερ πριν επανέλθει δριμύτερος αλλά με την παρουσία προσωπικού καρδιολόγου σε μόνιμη εγρήγορση κατά την περιοδεία, εκτός βέβαια από το μόνιμο ιατρικό τιμ που συνοδεύει την μπάντα στις συναυλίες της εδώ και αρκετά χρόνια.

Εκεί φτάσαμε λοιπόν: Ο βασικός χορηγός της περιοδείας των Rolling Stones απευθύνεται σε συνταξιούχους Facebook Twitter

Ο Μικ είναι 75, όπως κι ο Κιθ Ρίτσαρντς, ο Τσάρλι Γουότς είναι 78, αλλά ως ντράμερ δεν χρειάζεται να καταπονείται με ροκ πιρουέτες επί σκηνής, και ο «Βενιαμίν» Ρόνι Γουντς είναι 72. Συνεπώς, μοιάζει λογικό πλέον – αν και εντελώς αντίθετο με την ετικέτα των αιώνιων κακών παιδιών που ακόμα τους συνοδεύει - να έχουν επιλέξει ως μοναδικό χορηγό της τρέχουσας περιοδείας τους μια συνομοσπονδία ασφαλιστικών φορέων με την επωνυμία Alliance for Lifetime Income που προσφέρει συνταξιοδοτικά προγράμματα.

Και πάλι όμως, ακόμα κι αν αναλογιστούμε ότι ως μπάντα ξεκίνησαν να εμφανίζονται το καλοκαίρι του 1962, πριν από 57 ολόκληρα χρόνια δηλαδή, η αλήθεια είναι ότι ξενίζει κάπως το γεγονός ότι για την τρέχουσα περιοδεία το κλασικό τραγούδι τους με τίτλο "You can't always get what you want (but you can get what you need" σε "You can get what you need, when you have an annuity." [το annuity εν προκειμένω θα μπορούσε να αποδοθεί ως συνταξιοδοτικό επίδομα].

Εκεί φτάσαμε λοιπόν: Ο βασικός χορηγός της περιοδείας των Rolling Stones απευθύνεται σε συνταξιούχους Facebook Twitter

Εντάξει, δεν το άλλαξαν οι ίδιοι ούτε και το τραγουδάνε με τους αλλαγμένους στίχους επί σκηνής, αλλά αυτό είναι ένα από τα σλόγκαν που χρησιμοποιεί ο χορηγός κατά την περιοδεία.

Σύμφωνα με την εκτελεστική διευθύντρια της Alliance for Lifetime Income, Τζιν Σάντερς, το σλόγκαν στόχο έχει να τονίσει τη σημασία της «μείωσης του ρίσκου» στην ζωή τόσο των Stones όσο και του βασικού πυρήνα του κοινού τους, που επίσης είναι κάποιας προχωρημένης λίγο-πολύ ηλικίας πλέον, αλλά και ο ιδανικός πελάτης για τις ευκαιρίες «εφάπαξ και διά παντός εισοδήματος» που προσφέρει ο συγκεκριμένος οργανισμός:

«Το κοινό των Stones είναι το ιδανικό μας δημογραφικό γκρουπ: άτομα ηλικίας από 45 ως 72 ετών που έχουν κάποιο εισόδημα που μπορεί να επενδυθεί σε ένα πρόγραμμα που θα τους εξασφαλίσει άνετα και μακάρια γεράματα. Δεν μιλάμε για ευκατάστατους επενδυτές, αλλά για άτομα της μεσαίας τάξης σε όλο το φάσμα της».

Ή όπως λέει το κεντρικό σύνθημα του οργανισμού, «ένα σημαντικό επίδομα στο οποίο μπορείς να στηρίζεσαι για το υπόλοιπο της ζωής σου».

Εκεί φτάσαμε λοιπόν: Ο βασικός χορηγός της περιοδείας των Rolling Stones απευθύνεται σε συνταξιούχους Facebook Twitter

Αυτή είναι πλέον η πραγματικότητα για τους Rolling Stones και για το κοινό τους. Επί σκηνής πάντως μοιάζουν ακόμα αειθαλείς και άτρωτοι, ενώ στις συνεντεύξεις τους δεν κάνουν ποτέ λόγο για «απόσυρση» από την ενεργό δράση.

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι αυτή δεν θα είναι η τελευταία περιοδεία στην τεράστια καριέρα τους. Μπορεί κάποιος πάντως χιουμοριστικά να κάνει κάποιες μακάβριες προβλέψεις για τον χορηγό της επόμενης περιοδείας. Κάποιο μεγάλο γραφείο κηδειών ίσως ή κάποιος συνεταιρισμός κοιμητηρίων...

Με στοιχεία από τους New York Times

Μουσική
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Tso: η βυζαντινή μουσική, το τραπ και η σύγχρονη electronica όπως δεν τα έχεις ξανακούσει

Μουσική / Tso: «Δεν με έχωσε η μάνα μου κάπου, ούτε ήταν διάσημη η γιαγιά μου»

Από τη συνεργασία του με τη Μαρίνα Σάττι κατάλαβε πως, για να πας μπροστά, πρέπει να σπάσεις κανόνες. Δεν αποδέχεται την ταμπέλα της queer ποπ για τη μουσική του ενώ προσπάθησε να κάνει τραπ που να είναι respectful προς τις γυναίκες. Ο Tso είναι, σαφώς, μια κατηγορία από μόνος του, δημιουργώντας ένα χαρμάνι με στοιχεία που δύσκολα θα τολμούσε να συνδυάσει κάποιος άλλος. Το πρώτο του single, «ZOMETSO», δίνει μια γεύση από όσα θα ακολουθήσουν.
M. HULOT
Subset Festival, η συναρπαστική σκηνή της σύγχρονης μουσικής δημιουργίας 

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου / Subset Festival: Η συναρπαστική μουσική του μέλλοντος είναι ήδη εδώ

Το φεστιβάλ νέας μουσικής παρουσιάζει καταξιωμένους καλλιτέχνες της διεθνούς σκηνής που συνομιλούν με τα νέα μέσα, αποκαλύπτοντας τις άπειρες δυνατότητες της σύγχρονης δημιουργίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ηρώδειο: Όπερα, θέατρο και πολλή μουσική

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου / Ηρώδειο: Όπερα, θέατρο και πολλή μουσική

«Τουραντότ» και «Ριγολέττο» από την Εθνική Λυρική Σκηνή, συναυλίες των Raining Pleasure και Stranglers, καθώς και οι κορυφαίοι Max Richter και Youssou N’Dour, είναι μερικές μόνο από τις πολυαναμενόμενες εκδηλώσεις που θα παρουσιαστούν στο ρωμαϊκό ωδείο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PinkPantheress: H απόλυτη ποπ σταρ της Gen Z

Μουσική / PinkPantheress: Από το παιδικό της δωμάτιο στo παγκόσμιo Billboard

Η καριέρα της γεννήθηκε μέσα από τα social media, αλλά είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η μουσική της, μια lo-fi μείξη bedroom pop, drum ‘n’ bass και UK garage, δεν μπαίνει σε κανένα κουτάκι, είτε ηχητικό είτε αισθητικό.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Παύλος Παυλίδης: «Δεν ξέρω αν τελικά θα σώσει τον κόσμο η ομορφιά, θέλω όμως να την εμπιστευτώ»

Μουσική / Παύλος Παυλίδης: «Δεν ξέρω αν τελικά θα σώσει τον κόσμο η ομορφιά, θέλω όμως να την εμπιστευτώ»

Με αφορμή την εμφάνισή του στο φετινό Release Athens, ο δημοφιλής τραγουδοποιός μιλά στη LiFΟ για το νέο του άλμπουμ «Μπρανκαλεόνε», για την ποίηση, την τραπ και τον ΛΕΞ, τις ευκαιρίες που δίνει στους ανθρώπους, καθώς και για την ωμή, απρόκλητη βία που τον οδήγησε να γράψει το τραγούδι «Ένα αλλιώτικο παιδάκι» για τον Ζακ Κωστόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Απλώνοντας ρούχα με τη Δανάη στο κέντρο του κόσμου

Μουσική / Απλώνοντας ρούχα με τη Δανάη στο κέντρο του κόσμου

Η Δανάη Δέδε γιορτάζει τα 20 της στην Αθήνα με μια κιθάρα στο χέρι και πολλά λουλούδια γύρω της. Της αρέσει η θάλασσα της πόλης, αλλά προτιμά αυτήν της Ρόδου, όπου και μεγάλωσε. Το κομμάτι της «Αύριο» την έκανε γνωστή, αλλά σίγουρα δεν την τρομάζει ‒ μάλλον την ενθουσιάζει. Η μαμά της πιστεύει πως θα ήταν πολύ καλή ως ψυχολόγος.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ
Όταν ο Τσαϊκόφσκι περιέγραφε τη μοίρα του με μια Συμφωνία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Όταν ο Τσαϊκόφσκι περιέγραφε τη μοίρα του με μια Συμφωνία

Την Παρασκευή 30 Μαΐου, ο αρχιμουσικός Διονύσης Γραμμένος και η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών φέρνουν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών το δράμα της Πέμπτης Συμφωνίας του Τσαϊκόφσκι, ενός έργου που περιγράφει την ένταση ανάμεσα στις προσταγές της μοίρας και την προσωπική ελευθερία τού συνθέτη.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
AEON: Η «ντίβα από την Κρήτη» που παντρεύει τη ραπ με τη λύρα

Μουσική / AEON: Η «ντίβα από την Κρήτη» που παντρεύει τη ραπ με τη λύρα

Ξεκίνησε από την παραδοσιακή μουσική, όμως, η ανάγκη της για κοινωνικοποίηση την οδήγησε στη ραπ. Με αφορμή το τελευταίο της άλμπουμ, «Χαϊμαλίνα», η 25χρονη AEON μιλά για τον σεξισμό που αντιμετώπισε στα πρώτα της βήματα και για το πώς συνδύασε την κρητική μπουκόλυρα με ραπ ρυθμούς.
M. HULOT
56’ με τον Degear0001

Μουσική / Το νέο διαστημικό άλμπουμ του Degear0001 έχει ήχους από παιδικά παιχνίδια

Ο νεαρός μουσικός, που πειραματίζεται με παιδικά πλήκτρα και «χακαρισμένα» αντικείμενα, μόλις κυκλοφόρησε ένα spacey άλμπουμ με weird pop, που σίγουρα θα ήθελες να χορέψεις σε ένα παραληρηματικό πάρτι με χαμόγελα και φλούο χρώματα.
M. HULOT
Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Μουσική / Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Ο ταλαντούχος μουσικός κυκλοφόρησε ένα από τα καλύτερα ραπ άλμπουμ της χρονιάς, στο οποίο εξερευνά την εμπειρία του να είσαι μαύρος στην Ελλάδα του 2025 και το οποίο αποθέωσε η Guardian. Μιλά αποκλειστικά στη LiFO, λίγο πριν τη συναυλία του στις 31 Μαΐου στο Universe Multivenue Open Air.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ

σχόλια

1 σχόλια
Εσύ τι ζόρι τραβάς;;Όταν, με το καλό, φτάσεις στην ηλικία τους, θα σκεφτείς αυτό. Δηλαδή την άρνηση ή την άφεση στην παραίτηση. Εκτός αν είσαι από εκείνους που με το παραμικρό, παραιτούνται και αφήνονται στην... Θεία τύχη...!Εγγυημένη ικανοποίηση, δεν ξέρω για εκείνους, όμως εμείς την βιώνουμε όταν τους ακούμε ή τους παρακολουθούμε, όχι αποκλειστικά και μόνο ως καλλιτέχνες αλλά κυρίως γι΄αυτή την αειθαλή ζωντάνια τους και την νεανικότητα που αναβλύζουν, καθώς η νεανικότητα η ζωντάνια και ο ερωτισμός δεν έχει να κάνει με ημερολογιακές ηλικίες αλλά αποτελεί στάση ζωής. Και μιας που το έφερε η κουβέντα, χωρίς να παρεξηγηθώ, θέλω να αναφέρω και μία γυναίκα, ηθοποιό, εξαιρετικά ταλαντούχα, που ακόμη και σήμερα, στην ηλικία της, είναι άκρως γοητευτική, δυναμική και ερωτεύσιμη, όλο αυτό σε έναν εκρηκτικό συνδυασμό με την πνευματώδη σοφία και στοχαστικότητα της, την Helen Mirren!
"γυναίκα, ηθοποιό, εξαιρετικά ταλαντούχα, που ακόμη και σήμερα, στην ηλικία της, είναι άκρως γοητευτική, δυναμική και ερωτεύσιμη, όλο αυτό σε έναν εκρηκτικό συνδυασμό με την πνευματώδη σοφία και στοχαστικότητα της..."Επειδή προς το τέλος προφανώς μπερδεύτηκες, θα το διορθώσω εγώ: τη Ζωζώ Σαπουντζάκη!
Εσύ τι ζόρι τραβάς με το τι ζορι τραβάω εγω;Μου τη δίνει ολίγον τι η δηθενια και επαναστάτης και οίκος ευγηρίας Α κατηγορίας. Αυτό το λόρδος την ημέρα το βράδυ καμαριέρα Εμένα αυτό είναι το ζόρι μου, το δικό σου;