ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Μέσω ΑΣΕΠ τα μοντέλα στην Καλών Τεχνών!

Μέσω ΑΣΕΠ τα μοντέλα στην Καλών Τεχνών! Facebook Twitter
0

Σύμφωνα με την είδηση που μετέδωσε το Αθηναϊκό πρακτορείο οι ωρομίσθιες προσλήψεις των μοντέλων που ποζάρουν για τους φοιτητές  θα γίνονται μέσω ΑΣΕΠ και θα έχουν οκτάμηνη διάρκεια. Μέχρι τώρα ήταν αρκετή μια κοινή υπουργική απόφαση για να γίνουν οι προσλήψεις, όμως τα πράγματα αλλάζουν και το ερώτημα που θέτουν οι φοιτητές της ΑΣΚΤ είναι, με ποια κριτήρια θα γίνονται οι προσλήψεις? Προς το παρόν και μέχρι να γίνουν οι απαραίτητες διαδικασίες -προκήρυξη, αιτήσεις, δημοσίευση κ.ο.κ-  έχουν σταματήσει- όπως γράφει το in.gr - οι πρωινές, απογευματινές και νυχτερινές «πόζες» στα εργαστήρια. Οι φοιτητές εκπαιδεύονται μετ' εμποδίων, οι καθηγητές δεν έχουν το βασικό εκπαιδευτικό τους «υλικό», και τα ίδια τα μοντέλα χάνουν το επάγγελμά τους. Ένα επάγγελμα, που απαιτεί ώρες ακινησίας και σκληρή πειθαρχία.

«Δεν μπορεί ό, τι περπατάει, κολυμπάει και πετάει να περνά από το ΑΣΕΠ. Πρέπει να υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις στον νόμο. Άλλωστε, δεν υπάρχει τέτοια διάταξη για την συγκεκριμένη περίπτωση. Το μοντέλο το διαλέγει ο καλλιτέχνης-δάσκαλος» επισημαίνει  η γενική διευθύντρια της ΑΣΚΤ, Ρολάνδα Τζιαμαλού.

0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.