Η Τζοκόντα μετακομίζει σε άλλη αίθουσα του Λούβρου

Η Τζοκόντα μετακομίζει σε άλλη αίθουσα του Λούβρου Facebook Twitter
EPA
0

Η Τζοκόντα, ο εμβληματικός πίνακας στο Μουσείο του Λούβρου, θα μετακομίσει κατ' εξαίρεση στα μέσα Ιουλίου για μερικούς μήνες, εντός του μουσείου, ώστε να επιτραπεί η ανακαίνιση της «Salle des Etats» όπου εκτίθεται το έργο.


Σύμφωνα με ανακοίνωση του Μουσείου, το αριστούργημα του Λεονάρντο ντα Βίντσι θα μεταφερθεί «100 βήματα παραπέρα» το βράδυ της 16ης Ιουλίου στην «Galerie Medicis», μια από τις μεγαλύτερες αίθουσες του μουσείου. Εκεί θα εκτίθεται από την επομένη το πρωί σε κλιματιζόμενη προθήκη, όπως αυτή όπου εκτίθετο έως τώρα.

Προκειμένου το μουσείο να διαχειριστεί καλύτερα τη ροή των επισκεπτών (περισσότεροι από 10 εκατομμύρια το 2018) και να αποκτήσει νέους κανονισμούς ασφαλείας, χωρίς να κλείσει ποτέ, η διοίκησή του άρχισε το μεγαλύτερο εργοτάξιο από τη δεκαετία του 1980 όταν είχαν γίνει τα έργα για το μουσείο. Από το 2014, ανακαινίστηκαν περισσότερα από 34.000 τ.μ.

«Είναι η αρχή μιας πολύ μεγάλης ανακαίνισης εντός και εκτός του μουσείου», δήλωσε ο Ζαν-Λικ Μαρτινέζ, πρόεδρος και διευθυντής του Λούβρου.

Η «Salle des Etats» είναι η αίθουσα που δέχεται τους περισσότερους επισκέπτες. Η πλειονότητα αυτών θέλει να δει το αριστούργημα του Ντα Βίντσι: δεκάδες χιλιάδες περνούν κάθε μέρα από το σημείο αυτό. «Δεχόμαστε μια πόλη κάθε μέρα», είπε ο Μαρτινέζ.

Η Gioconda με το διάσημο χαμόγελο που από το 2005 εκτίθεται πίσω από θωρακισμένη προθήκη είναι, μαζί με την Αφροδίτη της Μήλου και τη Νίκη της Σαμοθράκης, ένα από τα αριστουργήματα του μεγαλύτερου μουσείου του κόσμου.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ/AFP

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.