«Η Κίνα μέσα από την κεραμική της»- Σεμινάρια ενηλίκων στο Μουσείο Μπενάκη

«Η Κίνα μέσα από την κεραμική της»- Σεμινάρια ενηλίκων στο Μουσείο Μπενάκη Facebook Twitter
Κούπα με λυκείο, ρόδι και ροδάκινο. Τσινγκ, Τσιατσίνγκ (1796-1820). ΓΕ, Για το νέο ζεύγος. Η κούπα αυτή πρέπει να είχε δοθεί ως γαμήλιο δώρο κατά τη βασιλεία Τσιατσίνγκ.
0

Στη σειρά τεσσάρων σεμιναρίων με τίτλο «Η Κίνα μέσα από την κεραμική της» που διοργανώνει το Μουσείο Μπενάκη κάθε Πέμπτη από 16 Ιανουαρίου έως και 6 Φεβρουαρίου, οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία, τον πολιτισμό και την τέχνη της Κίνας.


Αξιοποιώντας τη σημαντική συλλογή κινεζικής τέχνης του Μουσείου καθώς και υλικό από ιδιωτικές συλλογές, τα σεμινάρια θα καλύψουν τις ριζοσπαστικότερες καινοτομίες στην τέχνη του πηλού, δίνοντας έμφαση στις τεχνικές παραγωγής, τις αισθητικές αρχές αλλά και τον ιστορικό και κοινωνικό περίγυρο.


Από την εποχή του λίθου έως σήμερα, η Κίνα ανέπτυξε έναν από τους συναρπαστικότερους πολιτισμούς της ανθρωπότητας, με αξιοσημείωτη συνέχεια αλλά και μεγάλη ποικιλία στη γλώσσα, τη λογοτεχνία και την τέχνη.


Το πιο οικείο και αγαπητό υλικό που αναδείχθηκε μέσα από αυτή τη μακρόβια καλλιτεχνική παράδοση είναι η κεραμική, η τέχνη του πηλού και της πορσελάνης.

Εισηγητής των σεμιναρίων είναι ο Γιώργης Μαγγίνης, επιστημονικός διευθυντής Μουσείου Μπενάκη.

Info
Μουσείο Ελληνικού Πολιτισμού
Κάθε Πέμπτη από 16 Ιανουαρίου έως και 6 Φεβρουαρίου 2020
Ώρα: 19:00-20:30

Πληροφορίες – Κρατήσεις θέσεων: Μουσείο Μπενάκη/Εκπαίδευση, Δευτέρα - Πέμπτη, 10:00-14:00, T 210 3671067-69.

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.