ΕΜΣΤ: Αντιδράσεις από τους Έλληνες κριτικούς τέχνης για τον διαγωνισμό θέσης διευθυντή

ΕΜΣΤ: Αντιδράσεις από τους Έλληνες κριτικούς τέχνης για τον διαγωνισμό θέσης διευθυντή Facebook Twitter
0

Οι Έλληνες κριτικοί τέχνης της AICA Ελλάς, μέλους της διεθνούς AICA, με ανακοίνωση τους σήμερα αντιδρούν στο θέμα του διαγωνισμού για να βρεθεί ο επόμενος διευθυντής του ΕΜΣΤ.

Καθώς ο εθνικός διαγωνισμός για τη θέση του διευθυντή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης κηρύχτηκε άγονος και ενώ στη συνέχεια ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού πως θα γίνει διεθνής διαγωνισμός οι Έλληνες κριτικοί τέχνης της AICA κάνουν τη δική τους παρέμβαση για το θέμα

«Χωρίς διαχωρισμούς μεταξύ Ελλήνων και ξένων υποψηφίων στο διεθνές περιβάλλον της τέχνης, θεωρούμε λυπηρό να μη χρησιμοποιούνται λαμπρές δυνάμεις του τόπου με καταξιωμένο και με συχνά διεθνώς αναγνωρισμένο έργο -συχνά επίσης πτυχιούχοι αναγνωρισμένων ξένων Πανεπιστημίων- που προσφέρονται να αναδείξουν την καλλιτεχνική έρευνα στην Ελλάδα».

Και ενόψει του νέου, διεθνούς, πλέον, διαγωνισμού για την θέση διευθυντή στο ΕΜΣΤ, επισημαίνουν ότι «με την ίδια αυστηρότητα με την οποία κρίθηκαν και απορρίφθηκαν οι 16 Ελληνες υποψήφιοι - μεταξύ άλλων και κάποια μέλη της AICA Ελλάς- θα πρέπει εξίσου να κριθούν και οι ξένοι υποψήφιοι», συμπεριλαμβανομένης της επαρκούς γνώσης της ελληνικής γλώσσας.

«Η γλώσσα μας είναι η πιστοποίηση της ιστορικής μας ταυτότητας» καταλήγει η ανακοίνωση της AICA Ελλάς.

Η ανακοίνωση έρχεται ενώ χθες ανακοινώθηκε πως ο αρχιτέκτονας Δημήτρης Αντωνακάκης αναλαμβάνει μεταβατικός διευθυντής του ΕΜΣΤ.

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.