«Star Wars: Skywalker, Η Άνοδος»: 3 αστεράκια για τον επίλογο του «Πολέμου των Άστρων»

«Star Wars: Skywalker, Η Άνοδος»: 3 αστεράκια για τον επίλογο του «Πολέμου των Άστρων» Facebook Twitter
Tο Skywalker, Η Άνοδος είναι ένας χορταστικός μίνι τερματισμός που συνδυάζει θέαμα και ουσία.
0

Στο μέτρο που ο Πόλεμος των Άστρων είναι αυτό που είναι γιατί δεν μπορεί και δεν γίνεται να είναι κάτι άλλο (είναι πολλά τα λεφτά, ειδικά πέρα από τον Άρη...), το Skywalker, Η Άνοδος είναι ένας χορταστικός μίνι τερματισμός που συνδυάζει θέαμα και ουσία. Το 9ο επεισόδιο είναι ανώτερο από την επανεκκίνηση του Τζ.Τζ. Έιμπραμς, με τον ίδιο ξανά στο τιμόνι της σκηνοθεσίας, καθώς αποκαλύπτει διασταυρώνοντας και ερμηνεύει ανασταίνοντας παλιούς γνώριμους, είτε σε κινηματογραφική μορφή αναμνήσεων είτε με τη φυσική παρουσία της Κάρι Φίσερ, ανασυνθέτοντας την εικόνα της από τον ρόλο που υπάρχει ήδη σε κρίσιμες σκηνές της Λέια Οργκάνα.

Η μοίρα της δυναμικής Ρεν, της ορφανής που εκπαιδεύεται να γίνει Τζεντάι, και τα αρχαιοελληνικά διλήμματα του Κάιλο Ρεν δίνονται ανάγλυφα μέσα από τη σύγκρουση του αρχικακού, απέθαντου Παλπατίν και της ζεν/διαστημικής δυναστείας των Skywalker.

Η saga της συγκεκριμένης οικογένειας φτάνει στην ποθητή λύτρωση (με τον Τζον Γουίλιαμς στο κύκνειο άσμα του, μετά από 42 χρόνια παροχής αξέχαστων θεμάτων και leitmotivs στη σύνθεση) και ο Έιμπραμς βρίσκει χώρο στην καλά ενορχηστρωμένη, αν και όχι ιδιαίτερα πρωτότυπη δράση του, για να αναπτύξει στοιχειωδώς τους χαρακτήρες που υποδύονται πειστικά, για μια ακόμη φορά, η Ντέιζι Ρίντλεϊ και ο πανταχού παρών φέτος Άνταμ Ντράιβερ. Αντίθετα, ο Όσκαρ Άιζακς και ο Τζον Μπογιέγκα φαντάζουν ακόμα πιο βοηθητικοί και τα ανδροειδή χρήσιμα και χαριτωμένα.

 

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Disclaimer: Ο Κουαρόν ακολουθεί τους δικούς του ρυθμούς ακόμα και στην τηλεόραση

Pulp Fiction / Disclaimer: Ο Κουαρόν ακολουθεί τους δικούς του ρυθμούς ακόμα και στην τηλεόραση

Το αφήγημα και η αφήγηση μιας πολύπλοκης τραγωδίας στην πρώτη τηλεοπτική σκηνοθεσία, αν και ευτυχώς κινηματογραφικής προσέγγισης, του βραβευμένου με Όσκαρ Μεξικανού σκηνοθέτη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Apartment 7A»: Η Ρόζμαρι δεν μένει (ακόμα) εδώ

Οθόνες / «Apartment 7A»: Η Ρόζμαρι δεν μένει (ακόμα) εδώ

Άλλο ένα prequel εμβληματικής ταινίας τρόμου, αυτήν τη φορά του πολυσήμαντου «Μωρού της Ρόζμαρι», με τις Τζούλια Γκάρνερ και Νταϊάν Γουίστ σε ερμηνευτική φόρμα, αλλά το αποτέλεσμα να κινείται σε ρηχά νερά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Will & Harper: Μαθήματα αποδοχής, συμπερίληψης και βαθιάς φιλίας

Daily / Will & Harper: Μαθήματα αποδοχής, συμπερίληψης και βαθιάς φιλίας

Όταν η παλιά του φιλική επαφή από το Saturday Night Live αποκάλυψε στον έκπληκτο Γουίλ Φέρελ ότι έχει ξεκινήσει διαδικασία φυλομετάβασης, ο διάσημος κωμικός είχε την ιδέα να κάνουν μαζί ένα ταξίδι στην αμερικανική ενδοχώρα και να καταγράψουν την εμπειρία τους σ’ αυτή την ταινία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ο σκληρός ρεαλισμός του Sam Fuller στο φαντασιακό ρεπερτόριο της Cindy Sherman

Pulp Fiction / Ο σκληρός ρεαλισμός του Sam Fuller στο φαντασιακό ρεπερτόριο της Cindy Sherman

Η διάσημη φωτογράφος ξεχωρίζει μία από τις πιο αγαπημένες της ταινίες, το The naked kiss του Σάμιουελ Φούλερ, ένα σκανδαλώδες, παραγνωρισμένο, αλλά πάντα μοντέρνο κοινωνικό νουάρ από το 1964.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα μου έμαθε η καθηγήτρια Μακγκόναγκαλ

Οθόνες / Όλα όσα μου έμαθε η καθηγήτρια Μακγκόναγκαλ

Η Μάγκι Σμιθ πέρασε στην αιωνιότητα, αφήνοντας πίσω της ένα έργο μνημειώδες και μια κληρονομιά αδιασάλευτη, τόσο θεατρικά όσο και κινηματογραφικά. Ως φόρο τιμής, επιλέγω τρεις αγαπημένες στιγμές από τον ρόλο που με σύστησε σε αυτή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
MAGGIE SMITH

Απώλειες / Μάγκι Σμιθ (1934-2024): Μια ηθοποιός καθηλωτική στη διακριτική της διαδρομή

Οι κυρίες τη θαύμασαν στο «Downton Abbey», τα παιδιά τη λάτρεψαν στον Χάρι Πότερ, το θέατρο και το σινεμά έχασαν τη βασίλισσα της ένρινης ειρωνείας και έναν εθνικό θησαυρό της Αγγλίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΩΣ ΤΙΣ 21:00 Νύχτες Πρεμιέρας: 20 ταινίες που δεν πρέπει να χάσετε

Οθόνες / Νύχτες Πρεμιέρας 2024: Είκοσι ταινίες που δεν πρέπει να χάσετε

Ο νέος Αλμοδόβαρ, η ταινία τρόμου της χρονιάς, λιγότερο γνωστά αριστουργήματα του Κουροσάβα, κορυφαία βρετανικά φιλμ των '80s και πολλές ακόμα προτάσεις από το φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ