Όνειρο ή πραγματικότητα;: Ο Μάικλ Κέιν αποκάλυψε την αλήθεια για το τέλος του Inception

Όνειρο ή πραγματικότητα;: Ο Μάικλ Κέιν αποκάλυψε την αλήθεια για το τέλος του Inception Facebook Twitter
Ο Μάικλ Κέιν στο Inception
1

Ο 86χρονος Βρετανός ηθοποιός είχε κληθεί προ καιρού να κληθεί να παρουσιάσει την ταινία στο πλαίσιο των προβολών με τίτλο Film 4 Summer Screen στο Somerset House του Λονδίνου όπου αποκάλυψε ότι ο σκηνοθέτης Κρίστοφερ Νόλαν του είχε επισημάνει ποιες σκηνές ακριβώς της ταινίας ήταν «αληθινές» και ποιες «όνειρο».

«Όταν πήρα στα χέρια μου το σενάριο του Inception, μπερδεύτηκα και του είπα 'Δεν καταλαβαίνω πότε πρόκειται για σκηνή ονείρου'», είπε ο ηθοποιός στο κοινό. «Τον ρώτησα λοιπόν 'πότε είναι όνειρο και πότε πραγματικότητα;' κι αυτός μου απάντησε 'Επειδή με ρωτάς εσύ, μπορώ να σου απαντήσω: είναι πολύ απλό - όταν είσαι κι εσύ στη σκηνή, τότε είναι πραγματικότητα'».

Οι συζητήσεις και οι διαφορετικές θεωρίες για το τέλος ειδικά της ταινίας, δεν έχουν σταματήσει ακόμα, εννιά χρόνια μετά την πρεμιέρα της ταινίας στους κινηματογράφους και επικεντρώνονται στο αν η τελική σκηνή λαμβάνει χώρα στην πραγματικότητα ή σε όνειρο του κεντρικού χαρακτήρα Ντομ Κομπ, τον οποίο υποδύεται ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο. Στην εν λόγω σκηνή στην οποία του επιτρέπεται ο επαναπατρισμός στις ΗΠΑ αφότου έχει σβηστεί το ποινικό του μητρώο, εμφανίζεται να επανασυνδέεται με τα παιδιά του και τον πατέρα του, τον οποίο υποδύεται στην ταινία ο Μάικλ Κέιν.

Το κοινό που παρακολούθησε την ταινία έμεινε να αναρωτιέται αν η σκηνή ήταν όνειρο εξαιτίας αυτής της μικρής σβούρας (συμβολικού «τοτέμ» της ταινίας) που γυρίζει επ' άπειρον όταν πρόκειται για όνειρο αλλά στον αληθινό κόσμο κάποια στιγμή σταματάει – η ταινία τελειώνει πριν δούμε την κατάληξη της περιστροφής.

Όνειρο ή πραγματικότητα;: Ο Μάικλ Κέιν αποκάλυψε την αλήθεια για το τέλος του Inception Facebook Twitter
Συνεχίζει να γυρίζει άραγε για πάντα η σβούρα του Inception;

Ο Νόλαν είχε δηλώσει ότι το τέλος της ταινίας είναι «υποκειμενικό» και ότι το μόνο που έχει σημασία είναι ότι τον Κομπ δεν τον νοιάζει αν ζει σε όνειρο ή στην πραγματικότητα. Αν ισχύει πάντως η εκδοχή του Μάικλ Κέιν, τότε το τέλος της ταινίας κατακυρώνεται ως "happy end" που ανήκει στην πραγματικότητα.

Στην ομιλία του, ο Κέιν χαρακτήρισε τον Κρίστοφερ Νόλαν «νέο Ντέιβιντ Λιν», χρεώνοντάς του την «επανέναρξη» της δικής του καριέρας, όταν ο σκηνοθέτης τον κάλεσε να παίξει το ρόλο του μπάτλερ Άλφρεντ στο Batman Begins του 2005.

Από τότε, ο Μάικλ Κέιν έχει εμφανιστεί στο Prestige, στο Dark Knight, στο Dark Knight Rises, στο Interstellar ενώ πρόκειται να εμφανιστεί και στο προσεχές κατασκοπικό θρίλερ του Νόλαν που φέρει τον τίτλο Tenet.

Με στοιχεία από τον Independent

Οθόνες
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

Οθόνες / Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

«Το άτακτο αγόρι του βρετανικού σινεμά βρήκε τον δρόμο του σε ώριμες επιλογές, είτε παίζοντας κάποιον αδυσώπητο κακό είτε αφήνοντας τα λακωνικά του διακριτικά σαν στάμπα, όνομα και πράγμα, σε σύντομες εμφανίσεις – εννοείται πως έχει υποδυθεί και τον διάβολο!»
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Οθόνες / The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Η ταινία σημάδεψε μια γενιά εφήβων που φαντασιώνονταν ότι θα αντιστεκόντουσαν ηρωικά στους νταήδες που τους κακοποιούσαν καθημερινά. Και τώρα, ο μύθος επιστρέφει για έκτη φορά στην οθόνη, με πρωταγωνιστές τον Τζάκι Τσαν και τον Ραλφ Μάτσιο
THE LIFO TEAM
Ο άνθρωπος που έφερε την μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Daily / Ο άνθρωπος που έφερε τη μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Το ντοκιμαντέρ «Sunday Best: The untold story of Ed Sullivan» αναδεικνύει τη συμβολή του Εντ Σάλιβαν και της δημοφιλέστατης τηλεοπτικής εκπομπής του στην ανάδειξη τεράστιων μορφών της μαύρης μουσικής, από τη Nίνα Σιμόν και τον Τζέιμς Μπράουν μέχρι την Tίνα Τέρνερ και τον Στίβι Γουόντερ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Οθόνες / Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Με αφορμή τα σημερινά του γενέθλια, ανατρέχουμε στην καριέρα ενός ηθοποιού με την ερμηνευτική στόφα των μεγάλων ονομάτων του New Hollywood, μα καταδικασμένου να εργάζεται σε καιρούς που η κινηματογραφική βιομηχανία δεν ξέρει τι να κάνει μαζί του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Οθόνες / Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Η ελληνικής καταγωγής Αυστραλή σκηνοθέτιδα πίσω από το «Ten Pound Poms» μιλά στη LiFO για τη στάση των Αυστραλών απέναντι στους μετανάστες, την ταινία της που εξόργισε την ομογένεια, και το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος ακόμη κι όταν το έργο σου έχει δει πολύς κόσμος.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Μια ταινία που η Τζέιν Όστιν θα ήταν περήφανη να είχε σκηνοθετήσει, η Λίντσεϊ Λόχαν ανταλλάζει σώμα με την Τζέιμι Λι Κέρτις ξανά μετά από 22 χρόνια κι ένας μεταλλαγμένος Μπάμπι εκδικείται για τον θάνατο της μαμάς του. – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Νεαρές μητέρες»: Είναι καλοκαιρινή επιλογή μία ταινία των αδελφών Νταρντέν; 

The Review / «Νεαρές μητέρες»: Tα κατάφεραν πάλι οι αδελφοί Νταρντέν; 

Τι κάνει τις «νεαρές μητέρες» να ξεχωρίζουν από τις προηγούμενες δουλειές των Βέλγων δημιουργών; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητάνε για τη βραβευμένη ταινία που παίζεται στους θερινούς κινηματογράφους της Αθήνας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Οθόνες / American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Η American Apparel πουλούσε απελευθέρωση, αλλά πίσω από τις βιτρίνες και το φίνο βαμβάκι το brand ήταν βουτηγμένο στα σκάνδαλα: σεξουαλική παρενόχληση, κατάχρηση εξουσίας και ένα εργασιακό κλίμα που κάθε άλλο παρά cool ήταν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Movies

Οθόνες / Η σπαρταριστή επιστροφή των «Τρελών Σφαιρών» και 9 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ο Λίαμ Νίσον δείχνει την κωμική στόφα του, η Άλισον Μπρι και ο Ντέιβ Φράνκο πρωταγωνιστούν στην πιο αναμενόμενη ταινία τρόμου της χρονιάς, η νέα ταινία των αδερφών Νταρντέν και 4 επανεκδόσεις – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Είδαμε την ταινία που διασκευάζει ο Γιώργος Λάνθιμος

Οθόνες / Η ταινία στην οποία βασίστηκε ο Λάνθιμος: Ένα κρυμμένο νοτιοκορεατικό διαμάντι

Η επικείμενη κυκλοφορία του «Bugonia» στάθηκε αφορμή για να επισκεφτούμε ξανά την κινηματογραφική του πηγή, το cult «Save the Green Planet!», έναν από τους κρυμμένους θησαυρούς του νοτιοκορεατικού σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια