Movie Galaxy: Το βιντεοκλάμπ που κρατάνε ανοιχτό οι σινεφίλ Εξαρχειώτες

Λευτέρη, έχεις το τελευταίο βίντεο κλαμπ της Αθήνας; Facebook Twitter
Αυτός ήταν ο λόγος που άνοιξα το μαγαζί. Για να μιλάω συνεχώς για ταινίες, που ήταν το μοναδικό μου ενδιαφέρον. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

Κρατάει το μαγαζί καθημερινώς δώδεκα ώρες τα τελευταία δεκαοχτώ χρόνια, είναι ο αγαπημένος των Εξαρχειωτών σινεφίλ, έχει πάθος με τη δουλειά του, σου βρίσκει τους πιο απίθανους διεθνείς τίτλους, έχει άποψη για τις ταινίες που σου προτείνει και το όνομά του έχει ακουστεί μέχρι και σε έργο της Λένας Κιτσοπούλου. Ο Λευτέρης Τζώρτζης είναι ο ιδιοκτήτης του Movie Galaxy, ενός από τα τελευταία βιντεοκλάμπ της Ελλάδας. 

― Έχεις συνηθίσει να σου λένε «μα υπάρχουν ακόμα βιντεοκλάμπ;»;
Σίγουρα με ενοχλούσε παλιότερα που μου το έλεγαν, γιατί το έπαιρνα κοροϊδευτικά. Τώρα, ή εμένα μου φαίνεται ή έχει όντως αλλάξει ο τόνος με τον οποίο το λέει ο κόσμος, και μου φαίνεται ότι το λένε, αν όχι με ενθουσιασμό, εντυπωσιασμένοι, οπότε κι εγώ το παίρνω ως τίτλο αναγνώρισης. Ότι κάτι έχω κάνει και έχει αντέξει, ενώ ο κλάδος έχει πεθάνει εδώ και αρκετά χρόνια. 

― Σκέψου ότι μια και δυο γενιές μεγάλωσαν χωρίς βιντεοκλάμπ.
Με στενοχωρεί που κάποιες φορές περνάνε πιτσιρίκια και λένε «πο πο, υπάρχουν ακόμα τέτοια μαγαζιά;», χωρίς να ξέρουν καν τι είδους μαγαζί είναι.

Πάντως πολύς κόσμος έρχεται γιατί θέλει να συντηρήσει το μαγαζί. Νομίζω ότι όλοι θέλουν να μείνει ανοιχτό. Γενικά έχω και πολύ κόσμο που έρχεται γιατί το έκανε με τους γονείς του όταν ήταν μικρός και θέλει να το ξαναζήσει. 

― Τελικά όντως το δικό σου είναι το τελευταίο βιντεοκλάμπ της Αθήνας;
Όχι, υπάρχουν κι άλλα, και στην Αθήνα και στην Ελλάδα. Απλώς κανείς δεν ξέρει πού βρίσκονται, εκτός αν μένει κοντά τους. Σίγουρα υπάρχει το Videorama στην Πατησίων. Τα περισσότερα έμεναν ανοιχτά μέχρι να συμπληρώσουν ένσημα οι ιδιοκτήτες τους. Αυτό που έκλεισε και ήταν ιστορικό είναι το CVC στο Περιστέρι. Αλλά το ΑΖΑ της Θεσσαλονίκης, με το οποίο με συνέκριναν, έχει κλείσει προ καιρού. Ένας πελάτης μού έστειλε φωτογραφία βιντεοκλάμπ από το Αγρίνιο. 

Movie Galaxy: Το βιντεοκλάμπ που κρατάνε ανοιχτό οι σινεφίλ Εξαρχιώτες Facebook Twitter
Θα περίμενες να ακούσεις ότι οι πελάτες είναι μόνο μεγάλης ηλικίας, αλλά τελικά έρχονται όλες οι ηλικίες. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

― Ποιοι είναι οι πελάτες σου; Ποιοι νοικιάζουν ακόμα DVD εφόσον όλα μπορεί να τα βρει κανείς στο διαδίκτυο;
Θα περίμενες να ακούσεις ότι είναι μόνο μεγάλης ηλικίας, αλλά τελικά έρχονται όλες οι ηλικίες. Σίγουρα κάποιες ταινίες δεν τις έχουν οι πλατφόρμες, αλλά ακόμα και να εμφανιστούν στο Netflix, από όπου έχουν περάσει τα πάντα, είναι για περιορισμένο διάστημα. Κάποιος που είχε σκοπό να τη δει αλλά δεν την πρόλαβε, έρχεται και την παίρνει από εμένα. 

― Ωστόσο, δεν υπάρχουν όλες κρυμμένες μέσα στο διαδίκτυο;
Το κομμάτι της πειρατείας ήταν της μόδας πολύ πριν εμφανιστούν οι πλατφόρμες. Με το που ξεκίνησαν, μια μεγάλη μερίδα του κόσμου γύρισε την πλάτη της στην πειρατεία γιατί καλυπτόταν πια και δεν είχε λόγο να ψάχνει.   

― Από τι δεν καλύπτονται και έρχονται σε εσένα;
Η πλατφόρμα δεν θα τους μιλήσει, ούτε θα σχολιάσει την ταινία μαζί τους. Οπότε έρχονται σε εμένα να μιλήσουμε γι’ αυτήν. Κάποιοι θέλουν να κρατήσουν το κομμάτι της επικοινωνίας, που δεν το βρίσκουν στην πλατφόρμα. Είμαι σίγουρος ότι έρχονται γι’ αυτό. Αυτό απαιτεί μεγάλη ενέργεια από εμένα, είμαι και έξω καρδιά, θα πούμε και πέντε βλακείες. Εννοώ, δεν έρχονται να μιλήσουν μόνο για τις ταινίες. Πάντως πολύς κόσμος έρχεται γιατί θέλει να συντηρήσει το μαγαζί. Νομίζω ότι όλοι θέλουν να μείνει ανοιχτό. Γενικά έχω και πολύ κόσμο που έρχεται γιατί το έκανε με τους γονείς του όταν ήταν μικρός και θέλει να το ξαναζήσει. 

― Είσαι πάνω από όλα ενημερωμένος σινεφίλ.
Αυτός ήταν ο λόγος που άνοιξα το μαγαζί. Για να μιλάω συνεχώς για ταινίες, που ήταν το μοναδικό μου ενδιαφέρον. 

Movie Galaxy: Το βιντεοκλάμπ που κρατάνε ανοιχτό οι σινεφίλ Εξαρχιώτες Facebook Twitter
Ξεκίνησα το 2006 με 5.000 τίτλους και σήμερα έχω φτάσει τους 50.000. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

― Πώς δεν σπούδασες κινηματογράφο, να γίνεις σκηνοθέτης όπως ο Ταραντίνο, που ξεκίνησε από βιντεοκλάμπ;
Ήθελα να γίνω ο επόμενος Ταραντίνο, αλλά δεν αρκούσε ότι δούλευε σε βιντεοκλάμπ, ήξερε και να γράφει σενάρια. Ο πατέρας μου με απέτρεψε γιατί έθεσε όρο πρώτα να σπουδάσω. Τελικά μπήκα στο Οικονομικό της Νομικής και παράλληλα δούλευα σε βιντεατζίδικο. Αν και περίμενε πτυχίο, μου έδωσε το 2006 τα λεφτά να το ανοίξω. Κατάλαβα όμως ότι δεν είχα τίποτα καινούργιο να προτείνω. Δεν με συγκινούσε να είμαι στον ελληνικό χώρο, θα ήμουν δυστυχισμένος. Ήθελα να γίνω ένας μεγάλος σκηνοθέτης του Χόλιγουντ. Από τη στιγμή που δεν μπορούσα να κάνω αυτό, δεν είχε νόημα να πάω σε μια σχολή. Ευγνωμονώ τον πατέρα μου που με απέτρεψε από το να το σπουδάσω μετά το λύκειο. Πιστεύω ότι είχε δίκιο. Αν το ήθελα πραγματικά, θα είχα γραφτεί σε μια σχολή, οπότε δεν το ήθελα τόσο πολύ. 

― Η μητέρα σου, που κρατάει κάποιες ώρες το μαγαζί, είναι μεγάλη σινεφίλ. 
Σπάνια έρχεται πια, αλλά όσο ερχόταν ήταν μεγάλη βοήθεια, γιατί ήξερε πολύ σινεμά.

― Πόσα χρόνια έχεις να δεις ταινία σε μεγάλη οθόνη;
Βλέπω το καλοκαίρι που θα κάνω μια βδομάδα διακοπές. 

― Αυτή ήταν ανέκαθεν η ένσταση, ότι με τα βιντεοκλάμπ χάθηκαν η συλλογική εμπειρία της σκοτεινής αίθουσας και το μέγεθος της οθόνης.
Για μένα δεν συγκρίνεται ούτε αν έχεις στο σπίτι σου 65άρα οθόνη με το τελειότερο ηχοσύστημα. Η μεγάλη οθόνη δεν αρκεί, η συλλογική αντίδραση δεν υποκαθίσταται∙ θεωρώ ότι είναι ο λόγος που δεν θα πεθάνει ποτέ το σινεμά. Θυμάμαι που στις «Δύο καπνισμένες κάνες» του Γκάι Ρίτσι, λίγο πριν από το μακελειό του φινάλε, ακούγεται το συρτάκι του Ζορμπά και όλο το σινεμά χτυπούσε ρυθμικά παλαμάκια. Αυτό δεν θα το ζήσεις ποτέ σπίτι σου. Γι’ αυτό θα πηγαίνεις πάντα σινεμά, προσδοκώντας να ζήσεις τέτοιες στιγμές. 

Movie Galaxy: Το βιντεοκλάμπ που κρατάνε ανοιχτό οι σινεφίλ Εξαρχιώτες Facebook Twitter
Η περιοχή είναι βασικός παράγοντας, και στην επιτυχία μας και στο ότι παραμένουμε ανοιχτοί.  Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

― Ωστόσο το μαγαζί σου είναι κυρίως για σινεφίλ, για όσους ψάχνουν κάτι που άκουσαν, ή ψάχνουν κάτι σπάνιο ή θέλουν να ξαναδούν κάτι.
Έτσι είναι. Από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα μού ζητούσαν ταινίες που δεν θα τις έβρισκαν πουθενά αλλού. Τα δύο πρώτα χρόνια έζησα τέτοια οικονομική επιτυχία που δεν την ξανάζησα. Μέχρι το ξεκίνημα της κρίσης, που σκεφτόντουσαν και το 1,70 που τους ζήταγα. Έπεσε η ζήτηση και ο κόσμος στράφηκε στην πειρατεία.

― Πόσους τίτλους έχεις σήμερα;
Ξεκίνησα το 2006 με 5.000 τίτλους και σήμερα έχω φτάσει τους 50.000. Αγόραζα ό,τι μου ζητούσαν. Μπορούσα να καλύψω τις ανάγκες τους και οι πελάτες με διαφήμιζαν. Έτσι απέκτησα πιστό κοινό. 

― Βοηθάνε και τα Εξάρχεια, που είναι πιο «ψαγμένα» από άλλες περιοχές της Αθήνας.
Η περιοχή είναι βασικός παράγοντας, και στην επιτυχία μας και στο ότι παραμένουμε ανοιχτοί. Είναι μια περιοχή με καλλιτεχνικό κοινό που στηρίζει τα μαγαζιά της. 

― Σε ξέρουν πολλοί καλλιτέχνες, όπως η Κιτσοπούλου, που σε έβαλε σε έργο της.
Μου το είπαν πελάτες μου και πήγαν η μητέρα μου και η αδελφή μου να δουν την παράσταση. Η Κιτσοπούλου δεν ήταν πελάτισσά μου, αλλά ήταν ο Καραθάνος, που είναι στενός της συνεργάτης, όπως και ο πρωταγωνιστής της παράστασης. Με αναφέρει σε βιβλίο του και ο Γιάννης Ξανθούλης, ως ένα από τα τελευταία σινεφίλ βίντεο κλαμπ. Ο Νίκος Κουρής ακόμα έρχεται, παρόλο που δεν μένει εδώ πια. Με έμαθε από τον Λευτέρη Βογιατζή. Ο Χούρσογλου, ο Παντελής Βούλγαρης παλιότερα, όπως και τα παιδιά του, ο Λυκουρέσης. Ο Γιάννης Οικονομίδης ερχόταν περισσότερο για το παιδί του. 

Movie Galaxy: Το βιντεοκλάμπ που κρατάνε ανοιχτό οι σινεφίλ Εξαρχιώτες Facebook Twitter
Με στενοχωρεί που κάποιες φορές περνάνε πιτσιρίκια και λένε «πο πο, υπάρχουν ακόμα τέτοια μαγαζιά;», χωρίς να ξέρουν καν τι είδους μαγαζί είναι. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

― Έχουν αλλάξει με τα χρόνια τα γούστα του κόσμου;
Μετά τον κορωνοϊό θέλουν περισσότερες κωμωδίες και σειρές. Πάντως το Netflix δεν βγάζει τις δικές του σε DVD. 

― Στο lockdown ήσασταν κλειστοί;
Και στα δύο, μόνο ντελίβερι πήγαινα. Μέχρι τη Νέα Σμύρνη έφτασα. Ήθελα να κρατήσω επαφή με τους πελάτες, γιατί ήξερα ότι όλοι γράφτηκαν σε πλατφόρμες, κι έτσι έκλεισαν τα περισσότερα βιντεοκλάμπ. Και όταν άνοιξαν τα βιβλιοπωλεία, εμείς μείναμε κλειστοί. Δεν είχαμε την ίδια αντιμετώπιση, ενώ στην ουσία προσφέρουμε το ίδιο πράγμα, ψυχαγωγία. 

― Ποιες ταινίες νοικιάζονται ανελλιπώς όλα αυτά τα χρόνια;
Οι μεγάλοι σκηνοθέτες, οι Ιταλοί, Φελίνι, Παζολίνι, ο Αλμοδόβαρ, ο Μπέργκμαν, ο Ταρκόφσκι πάρα πολύ, κάποιες εβδομάδες ήταν νοικιασμένες και οι 7 ταινίες του. Κι ακόμα νοικιάζονται. 

― Κι από ελληνικές; 
Ζητάνε πολύ Αγγελόπουλο, και κάποιοι ξένοι, γιατί οι ταινίες είχαν βγει με αγγλικούς υπότιτλους. 

― Κι ακολουθούν πολύωρες αναλύσεις; 
Έχουμε επικούς καυγάδες για τις ταινίες. Πιο πρόσφατα για τα «Μαγνητικά Πεδία». Φανατικός κόσμος και από τις δύο πλευρές, και αυτοί που τους άρεσε και αυτοί που δεν τους άρεσε καθόλου. 

― Εσένα σου άρεσε; 
Δεν το είδα τελικά. Και να σκεφτείς ότι η Έλενα Τοπαλίδου είναι πελάτισσά μου. Μάλιστα, ήρθε τη μέρα μετά τα βραβεία και ήταν ενθουσιασμένη. 

― Τελικά ποια είναι τα μπεστ σέλερ σου; 
Το σουηδικό «Το κορίτσι με το τατουάζ», που το πρότεινα ο ίδιος σε όλους, το αργεντίνικο «Το μυστικό στα μάτια της». Η ταινία που δούλεψε πάρα πολύ ήταν το «Inception». Κάτι το αδιανόητο. Κι από ελληνικές η «Στρέλλα» και ο «Κυνόδοντας». 


 

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μιγκέλ Γκόμες

Οθόνες / «Θέλω το σινεμά να μοιάζει με σινεμά κι όχι με κάτι που προσποιείται την πραγματική ζωή»

Ο Πορτογάλος σκηνοθέτης του «Tabu» Μιγκέλ Γκόμες επιστρέφει με το «Grand Tour» που απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο φετινό Φεστιβάλ Καννών, μια ταινία για τη δειλία των αντρών και το πείσμα των γυναικών. Μιλά στη LiFO με αφορμή την προβολή της στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, ως ταινία έναρξης του 13ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Με το «Chasing Dragons» ο Άκης Ζιάκκας ένωσε μονομιάς τις τρεις δρακολίμνες

Οθόνες / Ο Άκης Ζιάκας ενώνει σε μία διαδρομή τις τρεις Δρακόλιμνες

«Chasing Dragons»: 120 χιλιόμετρα, 8.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε μία μέρα. Μια ταινία που διαρκεί μία ώρα και καταγράφει αυτή τη συγκλονιστική διαδρομή που ξεπερνά τα όρια της αντοχής, σωματικής και ψυχολογικής.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ