Κάννες 2019: Οι πιο αναμενόμενες ταινίες του φεστιβάλ

Κάννες 2019: Οι πιο αναμενόμενες ταινίες του φεστιβάλ Facebook Twitter
Ο Λιονάρντο Ντι Κάπριο στο «Once Upon a Time in Hollywood» του Κουέντιν Ταραντίνο.
0

Το 72ο Φεστιβάλ Καννών ξεκινά με τις ηχηρές προσθήκες του Κουέντιν Ταραντίνο και του Αμπντελατίφ Κεσίς, περίπου δέκα ημέρες πριν από την έναρξή του, αρκετές εξίσου σημαντικές απουσίες από το επίσημο διαγωνιστικό, όπως ο Χιροκάζου Κορεέντα και ο Μπεν Ζάιτλιν, το στρατηγικό μπλόκο του Netflix και των πεισματάρικων streaming γιγάντων από το πρόγραμμα, την πατροπαράδοτη πρόσκληση αγαπημένων σκηνοθετών του θεσμού, όπως οι αδελφοί Νταρντέν, ο Αλμοδόβαρ, ο Τζάρμους και ο Μάλικ, αρκετές γυναίκες σπαρμένες σε όλα τα τμήματα, γνωστά ονόματα, όπως ο υπερβετεράνος Κλοντ Λελούς, ο Βέρνερ Χέρτσογκ και ο Ασίφ Καπάντια με το νέο του ντοκιμαντέρ για τον Ντιέγκο Μαραντόνα στην επίτιμη θέση εκτός Διαγωνιστικού, λιγοστό genre (ο Τακέσι Μιίκε θα βρίσκεται εκεί) και πολλή σινεφιλία, τον Γιώργο Λάνθιμο στην κριτική επιτροπή στην οποία προεδρεύει άλλος ένας Μεξικανός, ο Αλεχάνδρο Γκονζάλες Ινιάριτου, και τη μόνιμη δική μας λαχτάρα να αλιεύσουμε κρυμμένα μαργαριτάρια στο αχανές πρόγραμμα.

Στο μεταξύ, αυτή είναι η δεκάδα των πιο αναμενόμενων ταινιών από τους δημιουργούς που ήδη γνωρίζουμε.

Once Upon a Time in Hollywood

Στο παρά πέντε, το επικείμενο έπος του Κουέντιν Ταραντίνο για το τέλος της παλιάς Αμερικής (και της αθωότητας), με φόντο τη φονική επέλαση του Τσαρλς Μάνσον και της δαιμονικής συμμορίας του και πρωταγωνιστές έναν ηθοποιό και τον κασκαντέρ του, τον Λιονάρντο ντι Κάπριο και τον Μπραντ Πιτ αντίστοιχα, δήλωσε συμμετοχή στο Φεστιβάλ που πριν από 25 χρόνια είχε αλώσει θυελλωδώς με το Pulp Fiction και πάντα προτιμά, όταν συμπίπτει με τους χρόνους του, όπως στην περίπτωση του Άδωξοι Μπάσταρδη.

Μετά το αμήχανο τρέιλερ και την καθυστέρηση της ανακοίνωσης, δεν ξέραμε τι να περιμένουμε. Μόνταρε ακόμη; Οι Κάννες παζάρευαν τη θέση στο Διαγωνιστικό γιατί δεν ξετρελάθηκαν; Ή μήπως, στο χειρότερο σενάριο, ο ίδιος ο Ταραντίνο δεν ήταν απόλυτα ικανοποιημένος με το τελικό αποτέλεσμα και δεν ήθελε να ρισκάρει τη make or break δημοσιότητα που παραδοσιακά προσφέρει το επιφανέστερο των φεστιβάλ;

Όλα καλά, και το Once upon a time in Hollywood θα καταπλεύσει αισίως με αυξημένες προσδοκίες, καθώς ο ίδιος ο σκηνοθέτης έχει δηλώσει πως, εκτός από μια σπουδαία καριέρα που, όπου να 'ναι, ολοκληρώνεται, τα '60s και το Χόλιγουντ είναι η ζωή του όλη.

 

Wounds

Δεν είναι τόσο καθαυτή η ταινία Wounds του Βρετανο-ιρανού σκηνοθέτη Μπαμπάκ Ανβάρι, που άλλωστε έκανε πρεμιέρα στο Sundance πριν από μερικούς μήνες με ανάμεικτες κριτικές, όσο η χειρονομία εκ μέρους του παράλληλου, και ανεξάρτητου, τμήματος του Φεστιβάλ Καννών, του Δεκαπενθήμερου των Σκηνοθετών, να τη συμπεριλάβει στο ρόστερ του.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, οι επίσημες Κάννες, διά στόματος του εκλέκτορά τους Τιερί Φρεμό, απέκλεισαν το Netflix και μαζί του οποιονδήποτε δεν συμμορφώνεται με την πολιτική της χρονικής απόστασης της κινηματογραφικής εκμετάλλευσης στην αίθουσα από την οικιακή προβολή, μπλοκάροντας έτσι τουλάχιστον δύο εξαιρετικά αναμενόμενες ταινίες, το Laundromat του Στίβεν Σόντερμπεργκ και, φυσικά, τον Ιρλανδό του Μάρτιν Σκορσέζε από συμμετοχή και πιθανά βραβεία.

Το Δεκαπενθήμερο ανέκαθεν κάνει αντάρτικο στο κατεστημένο του επίσημου Διαγωνιστικού, αλλά η συγκεκριμένη ενέργεια μοιάζει και λίγο αντι-γαλλική, για χάρη του σκανδαλιάρικου αντιλόγου και μόνο.

 

The Lighthouse

Ο Ρόμπερτ Έγκερς μας τρόμαξε κανονικά με το Witch προ τριετίας. Και ενώ περιμέναμε πως θα αναλάβει το ρίσκο να ξαναμεταφέρει το Nosferatu, τα σχέδιά του άλλαξαν και θα παρουσιάσει στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών το Lighthouse, πάντα στη φλέβα της φρίκης και της φαντασίας, με τον Γουίλεμ Νταφόου και τον Ρόμπερτ Πάτινσον (που οι πρώτες φήμες τούς θέλουν σιβηρικά ψυχραμένους στα γυρίσματα, στην παγωνιά της Νέας Σκωτίας του Καναδά), σε ασπρόμαυρο 35άρι φιλμ.

Κάννες 2019: Οι πιο αναμενόμενες ταινίες του φεστιβάλ Facebook Twitter
Γουίλεμ Νταφόου και Ρόμπερτ Πάτινσον στο «Lighthouse».

The Dead Don't Die

Ο Τζιμ Τζάρμους ανοίγει πανηγυρικά το φεστιβάλ και διεκδικεί τον Χρυσό Φοίνικα που δεν έχει ακόμα με το Οι νεκροί δεν πεθαίνουν, μια suburban ζόμπι κωμωδία με ονειρικό καστ, από τη Σελίνα Γκόμεζ, τους δύο Ντράιβερ, τη Σάρα και τον Άνταμ, και την Κλόι Σεβινί, μέχρι τους ζηλωτές του, τον Μπιλ Μάρεϊ, την Τίλντα Σουίντον, τον Ίγκι Ποπ και τον Τομ Γουέιτς.

 

Pain and Glory

Κάτι ανάμεσα στο 8μισι και στο Amarcord του Φελίνι, η νέα ταινία του Πέδρο Αλμοδόβαρ μιλάει για έναν παρηκμασμένο σκηνοθέτη που επισκέπτεται μνήμες και πρόσωπα από το παρελθόν, που τον σημάδεψαν και τον καθόρισαν. Το Pain and Glory έχει προβληθεί ήδη στην Ισπανία με εμπορική επιτυχία και γενικά καλές κριτικές. Πρωταγωνιστεί ο Αντόνιο Μπαντέρας με την Πενέλοπε Κρουθ σε μικρότερο ρόλο και απομένει να δούμε αν ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Αλεχάνδρο Ινιάριτου και τα υπόλοιπα μέλη θα συγκινηθούν σε επίπεδο Χρυσού Φοίνικα που, θυμίζουμε, ο κορυφαίος Ισπανός σκηνοθέτης δεν έχει κατακτήσει μέχρι τώρα.

 

The Staggering Girl

Προς τιμήν του, ο Λούκα Γκουαντανίνο δεν προτίμησε να ξεχειλώσει ένα θέμα για να προσθέσει ένα ακόμη feature στη φιλμογραφία του, υπηρετώντας την ιδιαίτερη τέχνη της ταινίας μικρού μήκους με την παρουσίαση του Staggering Girl, διάρκειας 35 λεπτών, σε παράλληλο τμήμα του φεστιβάλ. Πρωταγωνιστούν η Τζουλιάν Μουρ, η Μία Γκοθ και η Μάρθε Κέλερ (η Φεντόρα του Μπίλι Γουάιλντερ), και τη μουσική υπογράφει ο Ριούτσι Σακαμότο.

Κάννες 2019: Οι πιο αναμενόμενες ταινίες του φεστιβάλ Facebook Twitter
Το «Staggering Girl» έχει διάρκεια 35 λεπτά.

The Young Ahmed

Ο Ζαν-Πιερ και ο Λικ Νταρντέν επιστρέφουν στο αγαπημένο τους φεστιβάλ με την ιστορία ενός νεαρού Βέλγου που σχεδιάζει να δολοφονήσει μια καθηγήτριά του στο όνομα του ισλαμισμού. Οι συμπονετικοί μπρεσονιστές αδελφοί φιλοδοξούν όχι μόνο να προβληματίσουν, ή και να διχάσουν, με ένα επίκαιρο θέμα αλλά και να γίνουν οι πρώτοι που θα αποσπάσουν τρίτο Χρυσό Φοίνικα, μετά τη Ροζέτα και το Αγόρι.

Ανταγωνιστής τους είναι ο επίσης δις κάτοχος του τροπαίου, ο Κεν Λόουτς, ο οποίος δηλώνει «παρών» με το Sorry we missed you. Άλλοι νικητές που περιλαμβάνονται στο Επίσημο Διαγωνιστικό είναι ο Τέρενς Μάλικ (Το Δέντρο της Ζωής) με το A hidden life, ο Κουέντιν Ταραντίνο και ο Αμπντελατίφ Κεσίς, με το δεύτερο μέρος του Μεκτούμπ, το Αγάπη μου: Intermezzo, 6 χρόνια μετά την περιπετειώδη Ζωή της Αντέλ.

Κάννες 2019: Οι πιο αναμενόμενες ταινίες του φεστιβάλ Facebook Twitter
Ο Ζαν-Πιερ και ο Λικ Νταρντέν επιστρέφουν στο αγαπημένο τους φεστιβάλ με την ιστορία ενός νεαρού Βέλγου που σχεδιάζει να δολοφονήσει μια καθηγήτριά του στο όνομα του ισλαμισμού.

Bacurau

Μπορεί το εξαίσιο Aquarius να μην κέρδισε τίποτα, ούτε καν για την ερμηνεία της Σόνια Μπράγκα, τη χρονιά που το Τόνι Έρντμαν έφυγε επίσης άπραγο από τις Κάννες, αλλά το φεστιβάλ δεν ξέχασε τον Βραζιλιάνο σκηνοθέτη Κλέμπερ Μεντόζα Φίλιο και τον προσκαλεί εκ νέου με το Bacurau (Nighthawk), την ιστορία ενός σκηνοθέτη που ταξιδεύει στα βάθη της χώρας του για τις ανάγκες ενός ντοκιμαντέρ και ανακαλύπτει πως τα πράγματα είναι διαφορετικά από την επιφάνειά τους. Συνυπογράφει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του, Ζουλιάνο Ντορνέλες.

Κάννες 2019: Οι πιο αναμενόμενες ταινίες του φεστιβάλ Facebook Twitter
Bacurau (Nighthawk) του Κλέμπερ Μεντόζα Φίλιο.

Little Joe

Υπάρχει κάτι αδιόρατα λανθιμικό/φιλιππικό στην υπόθεση της καινούργιας ταινίας της Αυστριακής Τζέσικα Χάουσνερ, η οποία ξαναπιάνει κάμερα 5 χρόνια μετά το Amour Fou: ένα γενετικά τροποποιημένο φυτό σκορπίζει τους σπόρους του, επηρεάζοντας όλα τα έμβια όντα του πλανήτη. Το Little Joe της δημιουργού της Λούρδης είναι ένα από τα πολλά φιλμ που υπογράφουν γυναίκες στο φετινό φεστιβάλ Καννών – εκτός από το Δεκαπενθήμερο και το Ένα Κάποιο Βλέμμα, η Σελίν Σιαμά διαγωνίζεται επίσης για τον Χρυσό Φοίνικα με το Portrait of a lady on fire, όπως και η Ζιστίν Τριέ με τη Sibyl.

Κάννες 2019: Οι πιο αναμενόμενες ταινίες του φεστιβάλ Facebook Twitter
Το «Little Joe» της Τζέσικα Χάουσνερ είναι ένα από τα πολλά φιλμ που υπογράφουν γυναίκες στο φετινό Φεστιβάλ Καννών.

Rocketman

Με τις ευλογίες του Έλτον Τζον, το Rocketman φιλοδοξεί να προσκαλέσει τους νοσταλγούς της ροκ των '70s που ζεστάθηκαν με το Bohemian Rhapsody και μετέτρεψαν τη μουσική βιογραφία του Φρέντι Μέρκιουρι στο εισπρακτικό θαύμα της σεζόν που πέρασε. Ο Τάρον Έτζερτον μεταμορφώνεται στον διοπτροφόρο Ρετζ στην άγρια, εκτροχιασμένη περίοδο της ακμής του και με τον ίδιο σκηνοθέτη, τον Ντέξτερ Φλέτσερ, ο οποίος αντικατέστησε τον Μπράιαν Σίνγκερ, η ταινία δεν θα κρύβει το σεξ και τα ναρκωτικά για χάρη μιας πιο προσοδοφόρας, κατάλληλης από 13 ετών, σήμανσης. Το στοίχημα είναι αν το κοινό θα αποδεχθεί τον Έλτον Τζον ως μύθο, όπως σχεδόν αγιοποίησε τον Μέρκιουρι.

 
Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

20+1 εξαίσια κάδρα από το έργο του Τέρενς Μάλικ που επιστρέφει στις Κάννες με τη νέα του ταινία

Οθόνες / 20+1 εξαίσια κάδρα από το έργο του Τέρενς Μάλικ που επιστρέφει στις Κάννες με τη νέα του ταινία

Στα 75 του πλέον, ο μεγάλος Αμερικανός σκηνοθέτης επιστρέφει στο Φεστιβάλ των Καννών εννέα χρόνια μετά το κομψοτέχνημα συμπαντικών διαστάσεων «Το δέντρο της ζωής» που κατέκτησε τότε τον Χρυσό Φοίνικα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ