Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης"

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter
0

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

 

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter

H Κωνσταντίνα Πάλλη γεννήθηκε στην Ελευσίνα και σπούδασε στη Ρώσικη Ακαδημία Θεατρικής Τέχνης στη Μόσχα.

Εργάστηκε για κάποια χρόνια σαν ηθοποιός στην Αθήνα και τα τελευταία δεκατρία χρόνια ζει μόνιμα στην Κρήτη όπου εργάζεται ως vocal trainer.

Για αρκετά χρόνια διατηρούσε τη δική της θεατρική ομάδα, την Sotto Voce, με την οποία πραγματοποίησε παραστάσεις σε Ελλάδα κι εξωτερικό. Είναι παντρεμένη με τον ρώσο οπερατέρ και μοντέρ, Νικολάι Ντορόζκιν.

Με αφορμή την πρεμιέρα της πρώτης της κινηματογραφικής μικρού μήκους ταινίας, "Ελάχιστη" η δημιουργός μιλάει στο Lifo.gr

Δείτε το trailer

 


 

 

"Eίναι η πρώτη μας ταινία. Και λέω "μας", γιατί χωρίς συλλογική δουλειά δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί.

 

Τα γυρίσματα ξεκίνησαν στις 10 Φεβρουαρίου του 2013.

Η πρεμιέρα πραγματοποιείται έναν χρόνο μετά.

 

Γυρίστηκε στο Ηράκλειο  της Κρήτης, όπου ζω τα τελευτά χρόνια, ενώ ένα και μοναδικό της γύρισμα πραγματοποιήθηκε με interactive τεχνική στο Λος Άντζελες.

Το φιλμ διαρκεί 30 λεπτά."

 

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter
Αθηνά Καζούρη

 

-Τι πραγματεύεται η "Ελάχιστη";

 

Η ταινία μιλά για το πως ένας άνθρωπος, και δη νέος, μπορεί εύκολα να περιθωριοποιηθεί στην εποχή μας. Η κεντρική ηρωίδα, πραγματικά ελάχιστη ανάμεσα στους πολλούς, αγωνίζεται να βρει μια θέση σ' έναν κόσμο που αλλάζει δραματικά.

 

Έχει περιθώριο μόνο μιας μέρας για να βρει δουλειά και στέγη.

Στην προσπάθεια της, θα βρεθεί αντιμέτωπη με όλη την παθογένεια της Ελληνικής κοινωνίας που βιώνει την κρίση σε όλα τα επίπεδα.

 

Η ταινία μιλά για τη μοναξιά όλων αυτών που δεν στάθηκαν τυχεροί.

 

Πολλοί απ' τους συντελεστές είναι και οι ίδιοι χρόνια άνεργοι και γνωρίζουν αυτήν την κατάσταση από μέσα. Η ταινία ήταν ένας τρόπος να αντισταθούν και να μιλήσουν για όλα αυτά που βιώνουν.

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter

-Δυσκολίες που αντιμετωπίσατε κατά την δημιουργία της;

Για τις δυσκολίες θα μπορούσα να μιλάω με τις ώρες, όμως είμαι τόσο χαρούμενη που καταφέραμε να τις ξεπεράσουμε που ξέρω πως σύντομα θα τις ξεχάσω.

 

Αν το θέατρο είναι ένα ακριβό "σπορ" ο κινηματογράφος είναι ασύγκριτα ακριβότερος τελικά.  

Δεν καταφέραμε να βρούμε χρηματοδότηση σε κανένα στάδιο, αν και δοκιμάσαμε τα πάντα.

Από γνωστούς και άγνωστους επιχειρηματίες, από φίλους, από συγγενείς, από crowdfunding.

Τελικά ήταν της μοίρας της "Ελάχιστης" να πραγματοποιηθεί με άφθονη προσωπική εργασία και λίγη τρέλα.

Μας βοήθησε πολύ ουσιαστικά η Μinoan Lines που μας διέθεσε εισιτήρια (κι ήταν και για μας μια έκπληξη).

Η συμβολή της ήταν καθοριστική καθώς η πρωταγωνίστρια Αθηνά Καζούρη, καθώς κι άλλοι συντελεστές, πηγαινοέρχονταν στο Ηράκλειο απ' την Αθήνα καθ' όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων.

 

Σημαντική εξίσου βοήθεια, λάβαμε απ' την Σχολή μου Modern Music School που μας διέθεσε χώρους για την πραγματοποίηση των προβών.

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter

-Ήταν τυχαία η επιλογή μιας επαρχιακής πόλης της Ελλάδας ως κεντρικό "σκηνικό" της ταινίας;

Όχι, ήταν αναγκαία μιας και που οι περισσότεροι συντελεστές μένουν στο Ηράκλειο. Στην ταινία, η πόλη δεν κατονομάζεται, ούτε και φαίνονται χαρακτηριστικά της, "τουριστικά" σημεία.

Θα μπορούσε να είναι μια οποιαδήποτε πόλη της Ελλάδας. Αυτό που μας ενδιέφερε ήταν να υπάρχει το urban στοιχείο.

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter

 

"Η ταινία ξεκίνησε απ' την δική μου ανάγκη να μιλήσω για όλα αυτά που με πνίγανε.

 

Πριν δυο χρόνια, είμασταν έτοιμοι με τον  άντρα μου να  φύγουμε μόνιμα απ' την Ελλάδα. Και τότε, δεν ξέρω γιατί και δεν ξέρω κι αν έπραξα καλά (θα δείξει!) αποφάσισα να αντιδράσω και να κάτσω να γράψω.

Μετά μιλώντας με φίλους, είδα πως νιώθαμε τα ίδια και σκέφτηκα να διοχετεύσουμε όλη αυτήν την πίκρα στη δημιουργία.

 

Ένιωθα πως αυτή η χώρα με διώχνει.

 

Η πρωταγωνίστρια της ταινίας, η Αθηνά Καζούρη που είναι κι ανιψιά μου (η οικογενειοκρατία σ' όλο της το μεγαλείο!) ετοιμάζεται να φύγει μετά την πρεμιέρα για το Άμστερνταμ προσδοκώντας μια καλύτερη ζωή.

 

Όλα αυτά τα μελοδραματικά."

 

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter
Κωνσταντίνα Πάλλη

-Κυρία Πάλλη, γιατί η "Ελάχιστη" δεν είναι μία ακόμη "βαριά" ταινία για την κρίση;

Δεν έχω δει όλες τις ταινίες για την κρίση (στην πραγματικότητα έχω δει ελάχιστες) και δεν ξέρω πως να απαντήσω.

Το μόνο που ξέρω είναι πως είναι μια ταινία φτιαγμένη με κόπο, κέφι και εντιμότητα. Αυτό μου αρκεί προς το παρόν.

- Πότε θα την δούμε στην Αθήνα και στην υπόλοιπη Ελλάδα;

Ποια πορεία θα ακολουθηθεί από δω και πέρα;

Προς το παρόν δεν έχουμε προγραμματίσει τίποτα συγκεκριμένο, βρισκόμαστε όμως σε επικοινωνία με Αθηναϊκούς χώρους και προς την άνοιξη λέμε να ανηφορίζουμε προς Αθήνα.  Και θα την στείλουμε σε όσα περισσότερα φεστιβάλ μπορούμε.

                                                  ________________________________

**"Ελάχιστη"

 Πρεμιέρα την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου στις 13:00 στον κινηματογράφο TALOS ODEON στο Ηράκλειο Κρήτης

 

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Αθήνα

Οθόνες / Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Ελλάδα

Ένα 6χρονο κορίτσι «φωνάζει» το πιο δυνατό αντιπολεμικό μήνυμα, οι Έλληνες διασκευάζουν Ντίκενς (και το κάνουν πολύ καλά) και άλλες πέντε ταινίες που μπορείτε να δείτε από σήμερα στα σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου: 14 highlights

Οθόνες / Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Το Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας επιστρέφει. Για δύο εβδομάδες θα δούμε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες σύχρονων δημιουργών, παράλληλα με αποκατεστημένες κλασικές που άφησαν εποχή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ