Η χειρότερη απονομή στην ιστορία των Όσκαρ. Aπό τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο

Η χειρότερη απονομή στην ιστορία των Όσκαρ. Aπό τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
3
Η χειρότερη απονομή στην ιστορία των Όσκαρ. Aπό τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
H αλήστου μνήμης ανάθεση της 61ης απονομής στον Άλαν Καρ έχει στιγματίσει τα Όσκαρ: ποτέ άλλοτε δεν απειλήθηκαν μηνύσεις έτσι ώστε η Ακαδημία να βγάλει αυστηρή ανακοίνωση, τηρώντας αποστάσεις από την τελετή που τεχνικά διοργάνωσε η ίδια.

Οι γνώμες διίστανται για το ποιος είναι ο πιο επιτυχημένος παρουσιαστής της τελετής απονομής των Όσκαρ. Για να τηρήσει πολιτική ίσων αποστάσεων και να σεβαστεί την ιεραρχία, η Ακαδημία, αν πρέπει να απαντήσει, θα δείξει προς τη μεριά του Μπομπ Χόουπ, ο οποίος το πήρε πατριωτικά, όπως έκανε σε όλη την προσοδοφόρα καριέρα του, και επιτέλεσε τον ρόλο του οικοδεσπότη 18 χρονιές, ανοίγοντας τον δρόμο στη μονοπρόσωπη παρουσίαση, που εξελίχθηκε σε θέσφατο στη σύγχρονη ιστορία του θεσμού. Ως καλός στρατιώτης, ο Χόουπ μάλλον δεν αρνήθηκε ποτέ στη σχεδόν ετήσια πρόταση, παρέλαβε αρκετά τιμητικά Όσκαρ για τις υπηρεσίες του στη βιομηχανία και, τουλάχιστον στο διεθνές κοινό, έμεινε στη μνήμη ακριβώς γι' αυτή την παραλλαγή του όποιου ερμηνευτικού του ταλέντου. Εισήγαγε τη σαλονάτη άνεση, σε αντίθεση με την ξύλινη διεκπεραίωση των προκατόχων του, που δεν ήταν καθαυτοί showmen αλλά εντεταλμένοι για την απονομή βραβείων, συνήθως ηθοποιοί και στελέχη της Ακαδημίας. Βέβαια, αν ξαναδούμε το περιεχόμενο της παρουσίασης, ο Χόουπ αναλωνόταν συνήθως σε προετοιμασμένα, κρύα αστεία, δεν υπήρξε ποτέ αυθόρμητος, πόζαρε πιο βασιλικός και από τον βασιλιά και η περιορισμένη του αιχμή απευθυνόταν στους παρευρισκόμενους, δίκην εσωτερικού χωρατού – με μοναδική εξαίρεση την επαναλαμβανόμενη διακωμώδηση της αδυναμίας του να κερδίσει ένα διαγωνιστικό Όσκαρ.


Η δοκιμή με τους πολλούς παρουσιαστές ποτέ δεν άφησε καλές εντυπώσεις κι έτσι η Ακαδημία κατέληξε στο ελεγχόμενο σχήμα του ενός. Αναγνωρίζοντας τα συντεχνιακά στεγανά των «βαρετών» βραβείων, δηλαδή των μικρών κατηγοριών, χωρίς σταρ και ταινίες με απήχηση, που όμως επιβάλλεται πάντα να παρελάσουν ισότιμα τη βραδιά της απονομής, ο εκάστοτε παρουσιαστής έχει στη διάθεσή του το μεγάλο εισαγωγικό νούμερο για να δείξει τι αξίζει. Μια μονταζιακή εξτραβαγκάντζα που προηγείται της στατικής, περίπου δεκάλεπτης stand up εισαγωγής ενισχύει την πρώτη εντύπωση και σχεδιάζεται για να προσκαλέσει το τηλεοπτικό κοινό, άσχετα αν είναι μαθηματικά αποδεδειγμένο πως δεν είναι ικανή να το κρατήσει μέχρι τέλους. Ο Μπίλι Κρίσταλ είναι εκείνος που γεφύρωσε την κλασική δομή με μια πιο ανάλαφρη, μιουζικαλίστικη προσέγγιση του κοινού που παρακολουθούσε στην αίθουσα και των τηλεθεατών. Κατέβηκε στην πλατεία, καθιέρωσε ένα πειραγμένο medley αφηγούμενος χιουμοριστικά τις υποψήφιες ταινίες, έκανε σκληρότερη πλάκα με σχετική επαφή με την επικαιρότητα. Ήταν ο άρχοντας των '90s και συνέχισε σποραδικά, αποδεχόμενος προσκλήσεις όταν κάποιοι άλλοι αρνούνταν – λόγω φόρτου εργασίας ή από τον φόβο της έκθεσης. Ας μην ξεχνάμε πως κανείς δεν πληρώθηκε πέρα από το βασικό ημερομίσθιο για την πολυτελή αγγαρεία και το ταλέντο της Ακαδημίας ήταν πάντα να φλερτάρει όσους δεν παρακαλούσαν να την αναλάβουν.

Η χειρότερη απονομή στην ιστορία των Όσκαρ. Aπό τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
Ο Μπομπ Χόουπ επιτέλεσε τον ρόλο του οικοδεσπότη 18 χρονιές.


Τον επίσημο τόνο της τελετής επιχείρησε να σπάσει η Έλεν ΝτεΤζένερις, μπολιάζοντας την αίσθηση της οικειότητας που απέκτησε από την τηλεοπτική τριβή στον άνισο ρυθμό της βραδιάς. Εκεί που ο εσωστρεφής Ντέιβ Λέτερμαν απέτυχε οικτρά με το σκυλάκι που κυνηγούσε την ουρά του και την αδόκιμη παρήχηση της Ούμα με την Όπρα, η Έλεν κατάλαβε πως δεν γινόταν να κοπιάρει την εκπομπή και τα τερτίπια της αλλά ότι έπρεπε να μεταδώσει τη διπλή προσωπικότητά της, την καλή τηλεοπτική και την πιο edgy, που υιοθετεί στις κωμικές παραστάσεις της – γι' αυτό και η Λάιζα Μινέλι έπεσε θύμα της σατιρικής βολής της. Φέτος, ο Τζίμι Κίμελ καλείται να ακολουθήσει τα χνάρια της, αν και είναι αμφίβολο αν θα μπορέσει να επιβληθεί, ελλείψει ευρείας αποδοχής – είναι η μιντιακή συγγένεια του ίδιου δικτύου που φιλοξενεί τα Όσκαρ και τη δική του βραδινή εκπομπή...


Όποτε ήρθε η ώρα των ηθοποιών, τα αποτελέσματα ήταν ανάμεικτα. Η Γούπι Γκόλντμπεργκ είχε καλές στιγμές (μασκαρεμένη λευκή Βασίλισσα της Αφρικής, για παράδειγμα), ο Σεθ Μακφάρλεν αποδείχθηκε ελαφρύς, αν και όχι όσο ο Νιλ Πάτρικ Χάρις, που ταιριάζει απόλυτα στα βραβεία Tony, ενώ ο Κρις Ροκ έγινε ως και αγενής, υπερβάλλοντας με κόντρα ρατσιστικό ζήλο την πρώτη φορά. Ενδεχομένως, το χειρότερο ντουέτο ήταν ο νυσταγμένος, κομπλαρισμένος, εκτός τόπου και χρόνου Τζέιμς Φράνκο με τη σχεδόν υστερική Αν Χάθαγουεϊ, και ο καλύτερος, πιο κινητικός, τζέντλεμαν και αεράτος, ο Χιου Τζάκμαν, που έδειχνε να το διασκεδάζει και εντυπωσίασε με τα μουσικοχορευτικά του προσόντα όσους δεν ήξεραν πως, εκτός από βλοσυρός και πονεμένος Γούλβεριν, έχει αριστεύσει πλειστάκις στα μιούζικαλ.

Η χειρότερη απονομή στην ιστορία των Όσκαρ. Aπό τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
O Χιου Τζάκμαν ως παρουσιαστής των Όσκαρ έδειχνε να το διασκεδάζει και εντυπωσίασε με τα μουσικοχορευτικά του προσόντα


Ωστόσο, η αλήστου μνήμης ανάθεση της 61ης απονομής στον Άλαν Καρ έχει στιγματίσει τα Όσκαρ: ποτέ άλλοτε δεν απειλήθηκαν μηνύσεις έτσι ώστε η Ακαδημία να βγάλει αυστηρή ανακοίνωση, τηρώντας αποστάσεις από την τελετή που τεχνικά διοργάνωσε η ίδια. Ο Καρ ήταν παραγωγός που είχε στο ενεργητικό δύο μεγάλες επιτυχίες, το «Grease» στο σινεμά και το «Κλουβί με τις τρελές» στο Μπρόντγουεϊ, και πολλές ακόμη παραγωγές που ξεχάστηκαν ή βυθίστηκαν «αύτανδρες». Η Ακαδημία είχε τη φαεινή ιδέα να αναθέσει εν λευκώ την επιμέλεια του κουρασμένου show στον φαντεζί ιμπρεσάριο και παραγωγό. Ο Καρ, που συνήθιζε να κυκλοφορεί με καφτάνια και ρόμπες, έμενε σε μια έπαυλη με πισίνα γεμάτη ροζ νερό και από τον ενθουσιασμό του για την αναβάθμισή του σε ένα κοινό που ενδεχομένως δεν τον είχε ακούσει ποτέ έστησε ένα ψεύτικο άγαλμα Όσκαρ τριών μέτρων έξω από την πόρτα του. Επειδή όμως ειδικευόταν σε πάρτι καλλιτεχνικού ξεφαντώματος μεγάλης κλίμακας και στις δημόσιες σχέσεις, ίσως αναζωογονούσε μια τελετή που είχε στερέψει από νέες ιδέες. Και ποια ήταν η φρέσκια σύλληψή του; Ένας ρετρό φόρος τιμής στο παλιό Χόλιγουντ, αλλά με μια ανάλαφρη διάθεση, που θα μεταμόρφωνε τη σκηνή του Shrine Auditorium σε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, αντλώντας έμπνευση από ένα περιθωριακό σόου που του άρεσε πολύ, με τον τίτλο «Beach Blanket Babylon». Ξεκίνησε προσλαμβάνοντας μια άγνωστη ηθοποιό ονόματι Αϊλίν Μπάουμαν, για να μπει στο θέατρο ντυμένη Χιονάτη, και να τραγουδήσει τσιριχτά μερικές από τις χειρότερες μελωδίες που συνέθεσε ο τρις κάτοχος Όσκαρ Μάρβιν Χάμλις. Αφού κατέβηκε στην πλατεία και συγχρωτίστηκε χωρίς εμφανή ανταπόκριση με μερικούς από τους αποσβολωμένους ηθοποιούς, κάλεσε στη σκηνή, σαν να έχει ραντεβού μαζί του, τον Ρομπ Λόου, ο οποίος, χωρίς καμία πείρα, τραγούδησε μαζί της, εντελώς παράφωνα, μια παράφραση του «Proud Mary» της Τίνα Τέρνερ – keep the cameras rolling... Από τη σκηνή παρέλασαν παλιές δόξες του αμερικανικού σινεμά, όπως ο Ρόι Ρότζερς, ο Βίνσεντ Πράις και η Ντόροθι Λαμούρ, χωρίς να δοθεί ο σεβασμός που άρμοζε στο παρελθόν και την ηλικία τους, και μετά από αλλόκοτα χορευτικά με αναποδογυρισμένα τραπεζάκια και καρύδες αλά Κάρμεν Μιράντα και Coconut Grove, έκαναν το ντεμπούτο τους αγόρια και κορίτσια, φιλόδοξοι ηθοποιοί ειδικά επιλεγμένοι για τη βραδιά, που σήμερα κανείς δεν θυμάται, με εξαίρεση τον Κρίστιαν Σλέιτερ και τον Πάτρικ Ντέμπσι, που με τίποτε δεν λογίζονται ως μελλοντικό Oscar material. Στιγμιαίες αντιδράσεις ηθοποιών όπως ο Τομ Χανκς, η Μισέλ Φάιφερ και ο Ρόμπερτ Ντάουνι, ο οποίος πιθανώς να αναρωτήθηκε αν ήπιε κάτι εντελώς χαλασμένο, αποτυπώνουν βλέμματα τρόμου και αηδίας, σαν να ήταν στο Studio 54 αλλά να έβλεπαν φτηνό καμπαρέ για εξωγήινους υπερήλικες.

Η χειρότερη απονομή στην ιστορία των Όσκαρ. Aπό τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
Ο Ρομπ Λόου τραγουδάει παράφωνα μαζί με την Αϊλίν Μπάουμαν που είναι ντυμένη Χιονάτη.
Η χειρότερη απονομή στην ιστορία των Όσκαρ. Aπό τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
Ο Ρίτσαρντ Ντρέιφους με τον Άλαν Καρ στο Governor's Ball μετά την τελετή των Όσκαρ του 1989


Όταν ρωτήθηκε αργότερα, ο Ρομπ Λόου ισχυρίστηκε πως έπραξε το καθήκον του ως καλός στρατιώτης του θεάματος. Μόλις τελείωσε το νούμερο-φιάσκο, η Μπάουμαν πήγε ανακουφισμένη στα καμαρίνια κι έπεσε πάνω στο είδωλό της, την Ολίβια Νιούτον Τζον, η οποία δανείστηκε το ρουζ της και της είπε έκπληκτη, «μα, πώς δέχτηκες να το κάνεις αυτό, πώς σου ήρθε να πεις "ναι"»; Η Ακαδημία, απολογητική και μετανιωμένη, έβγαλε Δελτίο Τύπου που συνυπέγραφαν 17 επιφανή μέλη της, διαχωρίζοντας τη θέση της από τις επιλογές του Άλαν Καρ, χαρακτηρίζοντας την τελετή ντροπή για έναν οργανισμό που τιμά σοβαρά επιτεύγματα. Η Disney έκανε μήνυση στην Ακαδημία για χρήση της Χιονάτης χωρίς την έγκρισή της, σαν να ήταν αντιποίηση αρχής. Και, φυσικά, οι δημοσιογράφοι κατακεραύνωσαν την πανηγυρτζίδικη τελετή, την παρομοίασαν με γκέι εκδοχή εβραϊκής τελετής ενηλικίωσης και προέβλεψαν ορθώς πως είχε εξασφαλίσει ήδη τη θέση της ως η χειρότερη στα χρονικά.

Η συνέχεια ήταν εξίσου σκούρα για τους πρωταγωνιστές της βραδιάς. Ο Ρομπ Λόου θα εμπλεκόταν σε ένα σκάνδαλο με βιντεοσκοπημένα ερωτικά στιγμιότυπα που διέρρευσαν και αμαύρωσαν την κολαριστή εικόνα του. Χρειάστηκαν χρόνια για να επανέλθει με επιτυχία – στην τηλεόραση. Η Μπάουμαν δεν έκανε τίποτε σημαντικό και σήμερα ζει στο Σαν Ντιέγκο, δουλεύοντας σε τοπικές θεατρικές παραγωγές. Ο Άλαν Καρ έγινε αυτόματα το μαύρο πρόβατο της πόλης. Κανείς δεν τον συναναστρεφόταν έκτοτε και οι λιγοστές δουλειές που του προέκυψαν αργότερα πέρασαν απαρατήρητες. Σβησμένος, απογοητευμένος και απομονωμένος, βυθίστηκε στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά και πέθανε μερικά χρόνια αργότερα από καρκίνο του ήπατος. Ελάχιστοι θυμούνται τρεις καινοτομίες του εκείνη τη βραδιά, οι οποίες μάλιστα διατηρούνται μέχρι σήμερα. Άλλαξε το τζογαδόρικο «and the winner is» με το πιο ευγενικό «και το βραβείο πηγαίνει στον...». Προσέλαβε ενδυματολόγο για να ντύνει τους υποψήφιους και τους παρουσιαστές. Και επέμεινε στη σημασία της υποχρεωτικής στάσης στο κόκκινο χαλί, δίνοντας χώρο για συνεντεύξεις και πόζες.

Η χειρότερη απονομή στην ιστορία των Όσκαρ. Aπό τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
H Τζόντι Φόστερ κέρδισε το Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία "Η Κατηγορούμενη".
Η χειρότερη απονομή στην ιστορία των Όσκαρ. Aπό τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
Ο Ντάστιν Χόφμαν κέρδισε το Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του στην ταινία "Ο Άνθρωπος της Βροχής'. Εδώ με τον συμπρωταγωνιστή του Τομ Κρουζ.


Τι κι αν κέρδισαν ο «Άνθρωπος της Βροχής», ο Ντάστιν Χόφμαν, ο Κέβιν Κλάιν και η Τζόντι Φόστερ, και εμφανίστηκε η Λουσίλ Μπολ για να δώσει βραβείο; Η καθόλου ζηλευτή δόξα ανήκει ολοκληρωτικά στον Καρ, ο οποίος παρεξήγησε την ελευθερία που του δόθηκε, άρπαξε από τα μαλλιά τη μοναδική ευκαιρία αυτοπροβολής σαν να μην υπήρχε αύριο, καβάλησε την (πολύ) λεπτή γραμμή ανάμεσα στο show και την business και μετέτρεψε μια τελετή που πάντα κινείται στα όρια της ευπρέπειας και των αυτο-συγχαρητηρίων σε revue πίστας.

Οθόνες
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Οθόνες / Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Το νέο ντοκιμαντέρ με τίτλο «In whose name?» παρουσιάζει τον Kanye West ως μια ιδιοφυΐα εγκλωβισμένη στο σώμα ενός παιδιού που βρίσκεται πάντα στα πρόθυρα ενός ακόμα κακομαθημένου ξεσπάσματος. Αρκεί αυτό για να αγνοήσουμε τα σφάλματά του;
THE LIFO TEAM
10 ταινίες για να μπείτε σε φθινοπωρινή διάθεση

Οθόνες / 10 ταινίες που θέλεις να βλέπεις και να είναι φθινόπωρο

Είναι τα κίτρινα φύλλα του Central Park; Η μελοδραματική ατμόσφαιρα; Αγγλικά τοπία στη βροχή; Κάτι πάντως ενώνει αυτές τις δέκα ταινίες και όταν τις βλέπεις θες να είναι και ο καιρός αλλιώτικος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Daily / Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Ένα κρίσιμο και «μανιοκαταθλιπτικό» 24ωρο στη ζωή ενός εκπαιδευτικού σε ένα σχολείο για προβληματικούς εφήβους αποτελεί τον καμβά για το υπερκινητικό δράμα του Netflix με πρωταγωνιστή τον Κίλιαν Μέρφι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Οθόνες / When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Η Ελλάδα κάνει τα πρώτα της σοβαρά βήματα για να σταθεί ισότιμα στο ευρωπαϊκό γήπεδο του γυναικείου ποδοσφαίρου - Το νέο ντοκιμαντέρ του ΠΣΑΠΠ, “When Nobody’s Watching”, ρίχνει φως στις ζωές των αθλητριών που παλεύουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Ακόμα μια κινηματογραφική μεταφορά του Δράκουλα, ένα κινέζικο animation που είναι η πέμπτη εμπορικότερη ταινία όλων των εποχών αλλά και η επανακυκλοφορία του «Avatar: The Way of Water» - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
THE LIFO TEAM
«Good Boy»: Ναι, ο σκύλος σας βλέπει φαντάσματα» ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Οθόνες / «Good Boy»: Ναι, ο σκύλος σας βλέπει φαντάσματα

Η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου του Μπεν Λέονμπεργκ δίνει σάρκα και οστά σε έναν από τους μεγαλύτερους φόβους των ιδιοκτητών σκύλου και αντλεί τη συγκίνησή της από τον αρραγή δεσμό ανθρώπου και ζώου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Χρόνια Πολλά Πέδρο! 20 χρόνια τώρα βλέπουμε τις ταινίες σου.

Οθόνες / Χρόνια Πολλά Πέδρο! 20 χρόνια τώρα βλέπουμε τις ταινίες σου.

Ο Πέδρο Αλμοδοβάρ που έχει σήμερα γενέθλια παραμένει διαχρονικά ένας από τους αγαπημένους μας σκηνοθέτες. Μαζέψαμε σε ένα αφιέρωμα ό, τι έχουμε γράψει για τις ταινίες του αλλά και κάποια ενδιαφέροντα θέματα για το έργο του που αξίζει να τα διαβάσετε!
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη γύρισε μια πανκ αλληγορία για όσα βιώνουμε σήμερα

Οθόνες / Η Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη γύρισε μια πανκ αλληγορία για όσα βιώνουμε σήμερα

Η περιπετειώδης δημιουργία του «Harvest», της εντυπωσιακής πρώτης αγγλόφωνης ταινίας της ταλαντούχας σκηνοθέτιδας, ζωντανεύει την ονειρική και σκληρή ατμόσφαιρα ενός μεσαιωνικού σκωτσέζικου χωριού καθώς αυτό εξαφανίζεται από τον χάρτη.  
M. HULOT
CHECK 10 τηλεοπτικές σειρές που θα δούμε μέχρι το τέλος του έτους

Οθόνες / 10 σειρές που θα δούμε μέχρι το τέλος του έτους

Από τη νέα σεζόν του «Slow Horses» στο μεγάλο φινάλε του «Stranger Things» κι από ένα φιλόδοξο πορτρέτο του Σκορσέζε στο νέο στοίχημα του δημιουργού του «Breaking Bad», διαλέγουμε δέκα σειρές που αναμένεται να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ