Έρωτας και πόθος στο LA

0


Πριν από έναν χρόνο, το σκηνοθετικό ντουέτο των Will Hoffman και Julius Metoyer, οι οποίοι ζουν και εργάζονται στην Καλιφόρνια, θέλησαν να εξερευνήσουν πώς απεικονίζεται στις ταινίες η σεξουαλική πράξη και απογοητεύθηκαν τελείως με αυτό που ανακάλυψαν.

Η ταινία τους LOVER ορίζει την ουσία της σεξουαλικής πράξης στην πιο ειλικρινή μορφή της. Με την συμμετοχή φίλων και αληθινών ζευγαριών που απάντησαν σε μικρή αγγελία στην περιοχή του Λος Άντζελες, ξεκίνησαν μέσα σε μία εβδομάδα να καταγράφουν ζευγάρια στο οικείο και προσωπικό περιβάλλον της κρεβατοκάμαρας τους.

Εδώ θα βρείτε κάποιες σκέψεις των Hoffman και Metoyer σχετικά με το σεξ και την ωμή οικειότητα που απεικονίζεται στην ταινία και σχετικά με την κινηματογράφιση της ίδιας της ταινίας.

Σχετικά με το LOVER:

"Οι σκηνές σεξ σε ταινίες αφήγησης είναι πάντα "έτσι κι έτσι" ενώ το πορνό αγγίζει άλλα επίπεδα ανειλικρίνειας. Επιθυμούσαμε να γυρίσουμε μια ταινία που δεν θα είχε ως σκοπό την παρακολούθηση μιας σεξουαλικής πράξης, αλλά αντίθετα την πυροδότηση αναμνήσεων από το συναίσθημα του να έχεις αφεθεί συναισθηματικά με τον σύντροφο σου. Να θυμηθείς την στιγμή αυτή που εγκαταλείπεις κάθε κρίση και συναίσθηση του εαυτού σου κι απλά ανοίγεσαι στην παρόρμηση και την επιθυμία."

Σχετικά με το σεξ σε ταινίες:

"Το πορνό είναι ένα κινηματογραφικό είδος που εστιάζει αποκλειστικά και μόνο στις σεξουαλικά ωμές και απροκάλυπτες εικόνες. Σαφώς αρέσει, και η δημοφιλία του έχει αποδειχθεί, αλλά η απεικόνιση του σεξ με αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο κάνει κάθε μορφή σεξουαλικής πράξης να μοιάζει κάτι βρώμικο. Αν ο μόνος σου σκοπός είναι να ερεθίσεις κάποιον τότε πρέπει να γυρίζεις πορνό. Αν θέλεις να προσπαθήσεις να κάνεις κάποιον να σκεφτεί ή να νιώσει κάτι άλλο τότε αναγκαστικά πρέπει να δημιουργήσεις διαφορετικούς κανόνες, τους οποίους επινοείς όσο προχωράς."

Σχετικά με το να κινηματογραφείς σεξουαλικές πράξεις:

"Γρήγορα καταλάβαμε πως το να ζητήσουμε από τα ζευγάρια μας να στρίψουν από 90 έως 180 μοίρες ήταν πολύ πιο εύκολο απ' το να ξεστήνουμε την κάμερα και να ξανατοποθετούμε τον φακό. Για να μεγιστοποιήσουμε το ωφέλιμο υλικό μας έπρεπε να μιλάμε και να λέμε "Μπορείτε να κάνετε το ίδιο αλλά να στρέψετε τα κεφάλια σας προς το παράθυρο;" κι άλλα τέτοια. Στην αρχή το να τους μιλάμε ήταν παράξενο αλλά σύντομα καταλάβαινες ποια ήταν η σωστή στιγμή για να ζητήσεις κάτι και ποια όχι."

________

Με την παραχώρηση του Νοwness

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Οθόνες / Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Η ανακοίνωση των Village Cinemas γεμίζει χαρά τους Αθηναίους σινεφίλ που πρόκειται να αποκτήσουν τη δική τους αίθουσα IMAX. Τι είναι, όμως, η τεχνολογία IMAX και γιατί μέχρι πρότινος είχε μόνο η Θεσσαλονίκη πιστοποιημένη αίθουσα;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Οθόνες / Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Ένα υπέροχο κινηματογραφικό αφιέρωμα στο στέκι της Πλάκας, με παλιές δόξες, όπως το «Brief Encounter» και το «Roman Holiday» αλλά και πιο σύγχρονες, όπως το κομψοτέχνημα «In the Mood for Love» και το σπαραχτικό «Cold War».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο Λεός Καράξ;

Οθόνες / Λεός Καράξ: Ποιος είναι ο σκηνοθέτης του Holy Motors;

«Δεν είμαι εγώ», δηλώνει ο ασυμβίβαστος Γάλλος δημιουργός στον τίτλο της φιλμικής του αυτοβιογραφίας, εντείνοντας το μυστήριο γύρω από το πρόσωπό του και προσθέτοντας ακόμη μία ψηφίδα σε ένα συναρπαστικό καλλιτεχνικό work in progress.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ