Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Λουίς Μπουνιουέλ

Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Η Silvia Pinal προσπαθεί να παραπλανήσει τον Claudio Brook στην ταινία του Luis Buñuel Simón del desierto (Ο Σίμων της Ερήμου, 1965). Βλ. jazz-99.
0

Ο Μπουνιουέλ γράφει για τα μπαρ, στην αρχή της Αυτοβιογραφίας τους «Η τελευταία πνοή», εκδ. Οδυσσέας

ΠΕΡΑΣΑ ΣΤΑ ΜΠΑΡ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ. Το μπαρ είναι για μένα ένας χώρος στοχασμού και περισυλλογής, χωρίς την οποία η ζωή θα 'ταν αδιανόητη. Παλιά συνήθεια που δυνάμωνε καθώς περνούσαν τα χρόνια. Όπως ο Άγιος Συμεών ο Στυλίτης, ανεβασμένος στην κολόνα του διαλογιζόταν με τον αόρατο θεό του, έτσι κι εγώ πέρασα στα μπαρ στιγμές μακρόσυρτου ρεμβασμού, μιλώντας σπάνια με τα παιδιά και πιο συχνά με τον εαυτό μου, πλημμυρισμένος από χορό εικόνων που δεν έπαυαν να με εκπλήσσουν. Σήμερα, γέρος σαν τον αιώνα, βγαίνω πολύ λίγο από το σπίτι μου. Μόνος, τις στιγμές του απεριτίφ, στη μικρή γωνιά που είναι αραδιασμένα τα μπουκάλια μου, μ' αρέσει ν' αναπολώ τα μπαρ που αγάπησα.

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΠΑΡ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΦΕ. Στο Παρίσι, για παράδειγμα, ποτέ δε μπόρεσα να βρω ένα μπαρ κατάλληλο. Αντίθετα, είναι μια πόλη πλούσια σε θαυμαστά καφέ. Όπου κι αν πάτε, από τη Μπελβίλ μέχρι την Οτέιλ, ποτέ δε θα σας πιάσει αγωνία μήπως και δε βρείτε μια θέση να καθήσετε και ένα γκαρσόν να σας πάρει παραγγελία. Μπορούμε να φανταστούμε το Παρίσι χωρίς τα καφέ, χωρίς τις υπέροχες ταράτσες, χωρίς τα Tabac; Θα 'ταν σαν να αντικρίζαμε μια πόλη αφανισμένη από την ατομική έκρηξη.

Όπως ο Άγιος Συμεών ο Στυλίτης, ανεβασμένος στην κολόνα του διαλογιζόταν με τον αόρατο θεό του, έτσι κι εγώ πέρασα στα μπαρ στιγμές μακρόσυρτου ρεμβασμού, μιλώντας σπάνια με τα παιδιά και πιο συχνά με τον εαυτό μου, πλημμυρισμένος από χορό εικόνων που δεν έπαυαν να με εκπλήσσουν.

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΞΕΤΥΛΙΧΤΗΚΕ ΣΤΟ ΚΑΦΕ ΣΥΡΑΝΟ, ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΠΛΑΝΣ. Μ' άρεσε επίσης το Σελέκτ στα Ιλίσια Πεδία, κι ήμουν καλεσμένος στα εγκαίνια του Κουπόλ στη Μονμάρτη. Ο Μαν Ρέι και ο Αραγκόν μού είχαν δώσει εκεί ραντεβού, για να οργανώσουμε την πρώτη προβολή της ταινίας «Ένας ανδαλουσιανός σκύλος». Δεν αναφέρω τα υπόλοιπα. Λέω μόνο πως τα καφέ είναι χώρος για συζήτηση, χώρος του πήγαινε-έλα και της ηχηρής, καμιά φορά, φιλίας των γυναικών. Το μπαρ αντίθετα είναι μια άσκηση μοναξιάς. Πρέπει πρωτ' απ' όλα να 'ναι ήσυχο, σκιερό και πολύ άνετο. Η μουσική, ακόμα και σιγανή -σε αντίθεση με την αισχρή χρήση που γίνεται σήμερα-, πρέπει να 'ναι αυστηρά διαλεγμένη. Το πολύ δώδεκα τραπέζια με θαμώνες, αν είναι δυνατόν, στο ελάχιστο φλύαρους.

ΑΓΑΠΩ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΤΟ ΜΠΑΡ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΠΛΑΖΑ ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ. Ο μετρ του ξενοδοχείου με γνωρίζει και με οδηγεί κατευθείαν στο αγαπημένο μου τραπέζι, με τη ράχη στον τοίχο. Μετά το απεριτίφ, αν θέλεις μπορείς να δειπνήσεις. Ο φωτισμός είναι πάρα πολύ διακριτικός, αλλά τα τραπέζια φωτίζονται αρκετά. Στη Μαδρίτη αγαπούσα πολύ και το Σκοτ, που ήταν γεμάτο από πολύτιμες αναμνήσεις. Σ' αυτό πήγαινα ευχαρίστως με φίλους, παρά για μοναχικούς στοχασμούς. Στο ξενοδοχείο του Παουλάρ, βόρεια της Μαδρίτης, χτισμένο μέσα σε μια από τις αυλές ενός υπέροχου γοτθικού μοναστηριού, συνήθιζα να παίρνω το απεριτίφ μου το βράδυ, σε μια μεγάλη σάλα με γρανιτένιες κολόνες. Εκτός από το Σάββατο και την Κυριακή, μέρες πάντα ολέθριες, με τους τουρίστες και τα φωνακλάδικα παιδιά να συνωστίζονται, ήμουν ουσιαστικά μόνος, περικυκλωμένος από ρεπροντιξιόν των πινάκων του Ζουρμπαράν, ενός από τους αγαπημένους μου ζωγράφους. Η σιωπηλή σκιά ενός γκαρσονιού περνούσε πότε-πότε από μακριά, σεβόμενος την αλκοολική μου περισυλλογή.

ΜΠΟΡΩ ΜΑ ΠΩ ΟΤΙ ΛΑΤΡΕΨΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ. Στο τέλος μια μέρας δουλειάς και περιπάτου, ο Ζαν-Κλοντ Καριέρ, που συνεργαζόταν μαζί μου στα σενάρια, μ' άφησε για σαράντα πέντε λεπτά. Όταν ήρθε να με βρει άκουσα τα συνεπή βήματά του στο πλακόστρωτο. Κάθησε απέναντί μου και ήμουν αναγκασμένος -ήταν μια συμφωνία που είχαμε κάνει, γιατί πιστεύω ότι η φαντασία είναι μια ποιότητα του πνεύματος, που μπορεί κανείς να την εξασκήσει και να την αναπτύξει όπως τη μνήμη- να του διηγηθώ μια ιστορία, μικρή ή μεγάλη, που μόλις είχα φανταστεί αυτά τα τρία τέταρτα ονειροπόλησης. Αυτή η ιστορία μπορεί να είχε ή να μην είχε σχέση με το σενάριο που δουλεύαμε. Μπορεί να ήταν ευτράπελη ή μελοδραματική, τρομακτική ή ουράνια. Σημασία είχε να τη διηγηθώ.

ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, ΕΧΩ ΦΥΛΑΞΕΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΡ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΠΛΑΖΑ, αν και ήταν ένας τόπος συχνών ραντεβού και απαγορευμένος στις γυναίκες. Συνήθιζα να λέω στους φίλους μου, που το επαλήθευσαν αρκετές φορές: «Αν περάσετε από τη Νέα Υόρκη και αναρωτιέστε αν είμαι εκεί, πηγαίνετε στο μπαρ του Πλάζα, μεσημέρι. Αν βρίσκομαι στη Νέα Υόρκη, θα είμαι εκεί». Αυτό το εξαίσιο μπαρ, με θέα στο Σέντραλ Παρκ, δυστυχώς σήμερα είναι πιο πολύ εστιατόριο. Για το μπαρ έχουν απομείνει δυο τραπέζια (...)

Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Luis Buñuel. Φωτογραφία του Man Ray (1928). Βλ. morbidofest. "Δεν προσπαθώ να ομορφύνω τις εικόνες. Αν η εικόνα είναι όμορφη, αυτό είναι δική της υπόθεση" (Luis Buñuel).
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
O Luis Buñuel μαθητής το 1907 στο Colegio del Salvador των Ιησουϊτών στη Zaragoza. Βλ. peroenquepaisvivimo. Δεξ., βλ. Noticias Jesuitas.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Buñuel, Lorca, Dali, το αίνιγμα δίχως τέλος, μία συγκριτική βιογραφία των τριών επιστήθιων φίλων από τον ισπανό συγγραφέα Agustín Sánchez Vidal (κυκλοφόρησε σε ελληνική μετάφραση από τις εκδόσεις Εξάντας). Βλ. casadellibro. Στη φιλία αυτή ανάμεσα σε τρεις καθοριστικούς δημιουργούς του 20αι. αναφέρεται και η ταινία Little Ashes (2009) του βρετανού σκηνοθέτη Paul Morrison. Βλ. Robert Pattinson.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Buñuel και Dali στο περιοδικό Variétés. Revue mensuelle illustrée de l'esprit contemporain (1930). Βλ. livrenblog.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Μία συνάντηση του "Τάγματος του Τολέδου", που ίδρυσαν οι Buñuel και Dali (στην κορυφή του τραπεζιού) με μερικούς ακόμη φίλους. Βλ. heraldo.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Ο Dali με τον Lorca. Βλ. Barbarous Nights.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
O Luis Buñuel ως καλόγρια στο Παρίσι το 1925 και ως μοναχός. Βλ. matthewkomar και ბურუსი – Burusi.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Με τα γάντια του μποξ. Βλ. lapalpebrabiancadelloschermo και ბურუსი – Burusi.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
O Buñuel "ποτίζει" κρασί τον Dali (1929). Βλ. ACN.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Πάνω αριστ., ο Dali με τον Lorca. Βλ. reflexiok. Πάνω δεξ., o Salvador Dali με τους Jose-Moreno Villa, Luis Bunuel, Federico Garcia Lorca, Jose-Antonio Rubio, Μαδρίτη, Μάης του 1926. Βλ. ბურუსი – Burusi. Κάτω αριστ., ο Federico Garcia Lorca με τον Eduardo Ugarte και τον Luis Buñuel. Κάτω δεξ., ο Luis Buñuel με τον Dali. Βλ. ბურუსი – Burusi.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Με τον Lorca και τη γυναίκα του Jeanne Rucar σε ένα πανηγύρι. Βλ. servetbiblio και ბურუსი – Burusi.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Πορτραίτο του Buñuel από τον Dali με τα χαρακτηριστικά "σύννεφα του Mantegna". Βλ. paintingdb.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Τα "σύννεφα του Mantegna" στη μικρού μήκους ταινία Un perro andaluz ('Ενας ανδαλουσιανός σκύλος, 1929) που σκηνοθέτησε ο Buñuel σε συνεργασία με τον Dali. Βλ. La escuela de los domingos.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Γράφοντας για τη "διεστραμένη κόρη του οφθαλμού του σύννεφου", ο Lorca είχε εμφανώς κατά νου τον σκηνοθέτη φίλο του Luis Buñuel. Βλ. La escuela de los domingos.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
'Ενας ανδαλουσιανός σκύλος. Βλ. ericreber και toutlecine.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
'Ενας ανδαλουσιανός σκύλος. Βλ. thefunambulist.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Ο Luis Buñuel μπροστά στο πορτρέτο του Dali και πιο κάτω με τη μητέρα του στο βιβλίο του Ado Kyrou, Luis Buñuel. Paris- Éditions Seghers. 1962. Βλ. courseweb.lis.illinois.edu.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Στους φωτογραφικούς θαλάμους, οι υπερρεαλιστές ονειρεύονται "τη γυναίκα κρυμμένη μέσα στο δάσος" (έργο του René Magritte). Ο Luis Buñuel ονειρεύεται δίπλα στον André Breton. Βλ.reddit και cinelists (για το still).
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Η ιστορική συνάντηση σκηνοθετών στο σπίτι του George Cukor (Los Angeles, 1972). Ο Luis Buñuel κάθεται δίπλα στον Alfred Hitchcock. Βλ. Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Ο Luis Buñuel μέσα από τα βιβλία : Aub, Max. Conversaciones con Buñuel (45 συνομιλίες με συγγενείς, φίλους και συνεργάτες του), Madrid - Aguilar, 1985. Aranda, J. Francisco. Luis Buñuel; biografía crítica. Barcelona- Editorial Lumen, 1969. Sánchez Vidal, Agustín. Luis Buñuel - obra cinematográfica. Madrid - Ediciones J.C., 1984. Sandro, Paul. Diversions of pleasure - Luis Buñuel and the crises of desire. Columbus - Ohio State University Press, 1987.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Buñuel, Luis, Colina, José de la, and Pérez Turent, Tomás. Luis Buñuel, prohibido asomarse al interior. México - J. Mortiz, Planeta, 1986. Sánchez, Francisco. Todo Buñuel. Mexico, D.F. - Cineteca Nacional, 1978.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Η μεξικανική περίοδος : Él (Αυτός, 1953), El bruto (Το κτήνος, 1953). Βλ. mercadolibre και transgresioncontinua.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Μεξικανική περίοδος : Abismos de pasión (Η άβυσσος του πάθους, 1954), El río y la muerte (Το Ποτάμι και ο Θάνατος, 1955). Βλ. mcu.es και flickhead.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Ensayo de un crimen ή La vida criminal de Archibaldo de la Cruz (Η εγκληματική ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντέ Λα Κρουθ). Ταινία του 1955 με τους Ernesto Alonso, Miroslava, Rita Macedo. Βλ. esculpiendoeltiempo.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
La vida criminal de Archibaldo de la Cruz. Βλ. Esculpiendo el tiempo.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
La vida criminal de Archibaldo de la Cruz. Βλ. petravonkan.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
La vida criminal de Archibaldo de la Cruz. Βλ. petravonkan.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Cela s'appelle l'aurore (Αυτό το λένε αυγή). Ταινία του 1956 με τους Lucia Bosé, Georges Marchal, Julien Bertheau. Βλ. cartelesmix και photoscrap.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Αριστ., ο Luis Buñuel με την ιταλίδα ηθοποιό Lucia Bosé στα γυρίσματα της ταινίς του Cela s'appelle l'aurore. Δεξ., ο Buñuel με το συνεργείο της ίδιας ταινίας. Βλ. toutlecine.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Cela s'appelle l'aurore. Βλ. toutlecine.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Cela s'appelle l'aurore. Βλ. toutlecine.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Viridiana. Ταινία του 1961, με τους Silvia Pinal, Fernando Rey, Francisco Rabal. Βλ. elladrondebicicletas και festival-cannes.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Viridiana. Βλ. A Potpourri of Vestiges.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Viridiana. Βλ. A Potpourri of Vestiges.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Simón del desierto (Ο Σίμων της Ερήμου). Ταινία του 1965, με τους Silvia Pinal, Claudio Brook, Enrique Álvarez Félix. Βλ. fan de cinema και salesonfilm.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Simón del desierto. Βλ. allocine, classicchoteras, και facets.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Belle de Jour (Η Ωραία της Ημέρας). Ταινία του 1967 με τους Catherine Deneuve, Jean Sorel, Michel Piccoli, Geneviève Page, Pierre Clément, Françoise Fabian. Βλ. dinca.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Belle de Jour. Βλ. frenchcinemalondon.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Belle de Jour. Βλ. whysoblu.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Belle de Jour. Βλ. imtheitgirl.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Belle de Jour. Οδηγίες του Buñuel στη σκηνή της φαντασίωσης της Séverine (Catherine Deneuve) στο δάσος. Βλ. Buñuel por Buñuel.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Cet obscur objet du désir (Το Σκοτεινό Αντικείμενο του Πόθου). Ταινία του 1977 με τους Fernando Rey, Carole Bouquet, Ángela Molina. Βλ. lostinthemultiplex και theartsshelf.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Cet obscur objet du dés. Βλ. toutlecine.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Cet obscur objet du désir. Βλ.toutlecine.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Cet obscur objet du désir. Βλ. kebekmac.
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στον Ισπανό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ Facebook Twitter
Cet obscur objet du désir. Βλ. bitvn.org.
Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Οθόνες / Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Το νέο ντοκιμαντέρ με τίτλο «In whose name?» παρουσιάζει τον Kanye West ως μια ιδιοφυΐα εγκλωβισμένη στο σώμα ενός παιδιού που βρίσκεται πάντα στα πρόθυρα ενός ακόμα κακομαθημένου ξεσπάσματος. Αρκεί αυτό για να αγνοήσουμε τα σφάλματά του;
THE LIFO TEAM
10 ταινίες για να μπείτε σε φθινοπωρινή διάθεση

Οθόνες / 10 ταινίες που θέλεις να βλέπεις και να είναι φθινόπωρο

Είναι τα κίτρινα φύλλα του Central Park; Η μελοδραματική ατμόσφαιρα; Αγγλικά τοπία στη βροχή; Κάτι πάντως ενώνει αυτές τις δέκα ταινίες και όταν τις βλέπεις θες να είναι και ο καιρός αλλιώτικος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Daily / Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Ένα κρίσιμο και «μανιοκαταθλιπτικό» 24ωρο στη ζωή ενός εκπαιδευτικού σε ένα σχολείο για προβληματικούς εφήβους αποτελεί τον καμβά για το υπερκινητικό δράμα του Netflix με πρωταγωνιστή τον Κίλιαν Μέρφι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Οθόνες / When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Η Ελλάδα κάνει τα πρώτα της σοβαρά βήματα για να σταθεί ισότιμα στο ευρωπαϊκό γήπεδο του γυναικείου ποδοσφαίρου - Το νέο ντοκιμαντέρ του ΠΣΑΠΠ, “When Nobody’s Watching”, ρίχνει φως στις ζωές των αθλητριών που παλεύουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Ακόμα μια κινηματογραφική μεταφορά του Δράκουλα, ένα κινέζικο animation που είναι η πέμπτη εμπορικότερη ταινία όλων των εποχών αλλά και η επανακυκλοφορία του «Avatar: The Way of Water» - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
THE LIFO TEAM
«Good Boy»: Ναι, ο σκύλος σας βλέπει φαντάσματα» ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Οθόνες / «Good Boy»: Ναι, ο σκύλος σας βλέπει φαντάσματα

Η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου του Μπεν Λέονμπεργκ δίνει σάρκα και οστά σε έναν από τους μεγαλύτερους φόβους των ιδιοκτητών σκύλου και αντλεί τη συγκίνησή της από τον αρραγή δεσμό ανθρώπου και ζώου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Χρόνια Πολλά Πέδρο! 20 χρόνια τώρα βλέπουμε τις ταινίες σου.

Οθόνες / Χρόνια Πολλά Πέδρο! 20 χρόνια τώρα βλέπουμε τις ταινίες σου.

Ο Πέδρο Αλμοδοβάρ που έχει σήμερα γενέθλια παραμένει διαχρονικά ένας από τους αγαπημένους μας σκηνοθέτες. Μαζέψαμε σε ένα αφιέρωμα ό, τι έχουμε γράψει για τις ταινίες του αλλά και κάποια ενδιαφέροντα θέματα για το έργο του που αξίζει να τα διαβάσετε!
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη γύρισε μια πανκ αλληγορία για όσα βιώνουμε σήμερα

Οθόνες / Η Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη γύρισε μια πανκ αλληγορία για όσα βιώνουμε σήμερα

Η περιπετειώδης δημιουργία του «Harvest», της εντυπωσιακής πρώτης αγγλόφωνης ταινίας της ταλαντούχας σκηνοθέτιδας, ζωντανεύει την ονειρική και σκληρή ατμόσφαιρα ενός μεσαιωνικού σκωτσέζικου χωριού καθώς αυτό εξαφανίζεται από τον χάρτη.  
M. HULOT
CHECK 10 τηλεοπτικές σειρές που θα δούμε μέχρι το τέλος του έτους

Οθόνες / 10 σειρές που θα δούμε μέχρι το τέλος του έτους

Από τη νέα σεζόν του «Slow Horses» στο μεγάλο φινάλε του «Stranger Things» κι από ένα φιλόδοξο πορτρέτο του Σκορσέζε στο νέο στοίχημα του δημιουργού του «Breaking Bad», διαλέγουμε δέκα σειρές που αναμένεται να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ